16v aangenaam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
ik ga nergens heen daar leidt mijn weg meestal naar toe!EKadett schreef:welcome to me...
jaah laat ik ook even over meer foto's beginnen
jah gsi'tjes zijn snel en goed te rijden.. ook al heb ik er zelf niet 1, maar wel het hartje van het beest!!
en hoe heet je bij je voornaam 16V...
kom je ook de 24ste naar de agc meeting? of vlieg je dan keihard de bocht uit voordat je er bent
laaterrrrr
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Bestudeer nou eens wat je getypt hebtDittohead schreef:ik heb nog nooit zoveel bullshit uit 1 en dezelvde persoon zien komen.
Ik geloof echt daadwerkelijk niets van wat je allemaal lult.
Je raaskalt als een kip zonder kop.
Doet normaal man, je komt over als een ventje van 12 die stoer denkt te zijn door domme verhalen neer te tiepen.
Chill..
En concludeer dan wie 12 dom en stom overkomt.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Eerst zien dan geloven!16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
De Astra van david va dit forum is een goed voorbeeld hoe een motorombouw niet moet. Niels heeft die auto toen opnieuw op moeten bouwen.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Trompie schreef:hmmmm vervelend16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Eerst zien dan geloven!
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
De Astra van david va dit forum is een goed voorbeeld hoe een motorombouw niet moet. Niels heeft die auto toen opnieuw op moeten bouwen.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
en vergeet het onderstel en de remmen enzo nietTrompie schreef:Eerst zien dan geloven!16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
auto moet wel in top conditie zijn / worden gemaakt voor een dergelijke ombouw
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!
bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?
even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250
En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....
Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 28 mei 2008 19:15
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
vizier schreef:Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!
bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?
even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250
En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....
Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
Je hebt ergen gelijk gezagvoerder en ik ben het dan ook met je 1sgsipiloot schreef:vizier schreef:Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef: Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!
bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?
even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250
En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....
Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
maar ik hoef geen v6. had gewoon respect voor de motor van laag!
zelf begin ik van binnen uit had ik al eerder gezegd wil een andere motor
kan iemand me iets vertellen over de c 20 let motor.
is er hier ergens een topic over ik hoorde interessante
dingen over deze motor!
als iemand me iets kan vertelen of mischien naar een topic kan doorsturen over deze motor alvast bedankt!
op dit moment verzamel ik overal info over deze auto
En heb een lijst die nog moet groeien als het lijstje af is wat nog enige tijd kan duren kan ik aan de slag.
wat ik niet kan laten is m3 spiegels monteren das dus de buitenkant
maar ik vind die orginele spiegels om over te geven!
ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
en een zekerings blok uit mijn lancia geknipt want dat had i ook niet.
bijna al mijn bedrading is uit mijn deur geknipt!
en de m3 spiegels zijn electrisch boehoe dus moet de hele zooi opnieuw bedraden of 2 intacte bedradings bomen op de kop zien te tikken.
advies met het aansluiten van de radio word altijd gewaardeerd.
als iemand weet waar ik de bedradings bomen kan vinden voor in de deuren het liefst
helemaal intact je weet me te vinden!
nogmaals over een jaar ben ik nog niet klaar maar ik weet wel
dat het de ultime gsi gaat worden en ik neem lekker de tijd ervoor
en ok als ik uiteindelijk klaar ben zal het een duure grap geweest zijn!
TEN SLOTTE ALS ER IEMAND IS BELEDIGD IK BEDOELDE HET NIET ZO
IK BEN BEST EEN AARDIGE KNAKKER HOOR WEL VREEMD MAAR DAAR KAN IK NIKS AAN DOEN>
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Hoe bedoel je universele aansluiting?16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
De Astra heeft standaard al een DIN stekkerblok. Dat zit op bijna alle radio's standaard. Of heeft de vorige eigenaar lopen knippen in de kabelboom?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Nee, ik heb beter spul (heb geen idee wat beter is, ik rij iig rond met spax krypton dempers en kw veren)Jeroen schreef:Euh.. wat heb jij dan? Een gouden intrax set ofzo?vizier schreef: voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
Bedoel dus niet alleen de veertjes en schokdempers maar alles wat er bij hoort zoals velgen, banden, remmen, draagarmen, 5gaats ombouw, uuren enz
OH SORRY IK LETTE even NIET OP SPRAK VOOR MIJN BEURTLaagvlieger schreef:Hoe bedoel je universele aansluiting?16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
De Astra heeft standaard al een DIN stekkerblok. Dat zit op bijna alle radio's standaard. Of heeft de vorige eigenaar lopen knippen in de kabelboom?
was te lui om iets te doen vandaagzit bij mijn vrouwtje heb haar
al 5dagen niet gezien maar morgen ga ik echt aan de slag.
he laag je hebt gelijk hoor ik oordeel iets te snel omdat ik 3 stekkers aan een zag dacht ik dat het niet zou passen.
ben dat niet gewend.
maar ok ik heb geen advies nodig het is nogal simpel aan te sluiten.
maar heb toch een vraag het bovenste blok heeft 4 wit bruine draden waar dienen die voor?
Ik heb geen flauw id.
mijn 2e vraag is waarom verandert de tijd opeens van mijn boardcomputer elke keer als ik in stap.
toen ik hem net had bleef hij netjes bij de tijd maar toen ik de bedrading bekeek voor de radio is i opeens vreemd gaan doen .
heb ik per ongeluk een reset knop of zo ingedrukt?
of heb ik de aansluiting per ongeluk ietsje losgetrokken of mischien
een slecht contact?
nou ja ik ben er morgen in ieder geval mee bezig dus ik hoor het wel.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Die bruine draden zijn communicatielijnen idd.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.
Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.
Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
ok dag al dat het met een comunicatie middel corespondeerde.Laagvlieger schreef:Die bruine draden zijn communicatielijnen idd.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.
Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.
bedankt voor je snelle reactie.
MIJN GAS BLEEF HANGEN AGENT!!