Pics uit de oude doos ;)
Pics uit de oude doos ;)
2,1l 16v - 180pk.
RIP...
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
ziet er vervelend uit
en idd oude foto's, hebben ze er zo lang over gedaan om jou te bereiken?
en idd oude foto's, hebben ze er zo lang over gedaan om jou te bereiken?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Van een maatje van me... paar jaar geleden... blok was net opgeboord tot 2.1l, zuigers uit amerika, noem t allemaal maar op....
Toen dronk ie een biertje teveel en reed de dijk hier af...
Toen dronk ie een biertje teveel en reed de dijk hier af...
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Hij had zn pa gebeld.. die nacht... was m op komen halen... thuis zn roes uitgeslapen, sochtends politie op de stoep, hadden zn auto gevonden, naar bueau mee, blaastest, P... door t oog van de naald.
Zn dierbare gsi wel totalloss, t grappige of ironische was dat ik m over ging kopen op termijn.. er rijden niet veel 2.1l 16v rond schat ik zo...
maar ja, thats all in the past..
Zn dierbare gsi wel totalloss, t grappige of ironische was dat ik m over ging kopen op termijn.. er rijden niet veel 2.1l 16v rond schat ik zo...
maar ja, thats all in the past..
Heeft iemand opgehaald uit friesland geloof ik voor 4/500e dacht ik (incl auto). Hij was er helemaal ziek van.
Wilde niet meer starten en de versnellingspook zat vast (waarschijnlijk zat er iets tegen elkaar onder de auto, wiel staat ook erg raar).
Wilde niet meer starten en de versnellingspook zat vast (waarschijnlijk zat er iets tegen elkaar onder de auto, wiel staat ook erg raar).
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
netgoed
idd beter zijn eigen inkisten dan een ander
idd beter zijn eigen inkisten dan een ander
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
het is nooit verkeerd om jonger te rijden. Als de tijd daar is koop ik een H en dan gaat deze weer weg. Maar eerst een huis kopen, daarna zien we wel weer.