2.0 16v motor in een 1.8 16v auto legge ??
mensen ik ga het tog doen maar even terug op me vraag
kan het wel me blok uit 92 in een casco uit 94 leggen kwa stekkers enz of dat dat allemaal het zelfde is ?? omdat het een ecotech blok is wat er nu in licht en ik gewoon 2.0 16v dohc blokje heb ???
kan het wel me blok uit 92 in een casco uit 94 leggen kwa stekkers enz of dat dat allemaal het zelfde is ?? omdat het een ecotech blok is wat er nu in licht en ik gewoon 2.0 16v dohc blokje heb ???
--- ( Terneuzen Astra v6 Team Kevin & Timothy ) ---
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Voor mij geen Airco in een modernere auto.hermanV6 schreef:heerlijk als je airco en climate control hebt... gelukkig geen dakraam voor mij
Airco mag (moet) zitten in een dikke oude Yank. Waar je de ruimte hebt.
In moderne auto's zitten ze gruwelijk in de weg en tis kapot voor je het weet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ja hoor. Motor is nix anders met of zonder airco.
Alleen motorsteun is anders.
Alleen kjwa carrosserie moet je een heleboel aanpassen.
Is het de moeite waard....
Moet oa. een nieuw front in om ruimte te maken voor de condensor en koeler ervoor.
En je hele dash moet eruit voor de verdamper.....
enz...enz...
Alleen motorsteun is anders.
Alleen kjwa carrosserie moet je een heleboel aanpassen.
Is het de moeite waard....
Moet oa. een nieuw front in om ruimte te maken voor de condensor en koeler ervoor.
En je hele dash moet eruit voor de verdamper.....
enz...enz...
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Rallyastra schreef:Nu in het Nederlands en zonder vouten ?Timogsi schreef:moet dat de kabelboom wand ik hoorde dat dat gewoon alemaal het zelfde was en ik heb geen standaart stuur meer dus airbag is oowk weg
wat gebeurt er als ik die tc niet aansluit ??
niels tog...
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
We gaan hier niet zeuren over typefouten, maar zoveel spelfouten als jij maakt is wel een beetje te gortig. Probeer er gewoon een beetje op te letten. Het leest gewoon veel prettiger. Lees ook dit onderwerp even. Zijn gewoon forumregels.Timogsi schreef:Gaan we nou op fouten letten jullie snappen toch wat ik bedoel zeker? Dus kan die tc wegblijven of niet?
Als je mijn motorombouwtopic doorleest dan zul je zien dat de Traction Control gewoon kan vervallen. Inbouwen bij jou zou zelfs een enorme klus worden omdat je dan ook je hele ABS systeem moet vervangen voor die van een Astra GSi C20XE.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
RedBill schreef:We gaan hier niet zeuren over typefouten, maar zoveel spelfouten als jij maakt is wel een beetje te gortig. Probeer er gewoon een beetje op te letten. Het leest gewoon veel prettiger. Lees ook dit onderwerp even. Zijn gewoon forumregels.Timogsi schreef:Gaan we nou op fouten letten jullie snappen toch wat ik bedoel zeker? Dus kan die tc wegblijven of niet?
Als je mijn motorombouwtopic doorleest dan zul je zien dat de Traction Control gewoon kan vervallen. Inbouwen bij jou zou zelfs een enorme klus worden omdat je dan ook je hele ABS systeem moet vervangen voor die van een Astra GSi C20XE.
kan ik daar niet de abs van de 1.8 16v voor gebruiken ??
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Was even lekker sarcastisch bedoeld ErwinErwin_dude schreef:Rallyastra schreef:Nu in het Nederlands en zonder vouten ?Timogsi schreef:moet dat de kabelboom wand ik hoorde dat dat gewoon alemaal het zelfde was en ik heb geen standaart stuur meer dus airbag is oowk weg
wat gebeurt er als ik die tc niet aansluit ??
niels tog...
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
owkee dus kortom me motor kan erin als ik tc niet aansluit hoef ik oowk me abs computer/kabels niet te veranderenLaagvlieger schreef:Niet als je de ETC werkend wilt hebben.Timogsi schreef: kan ik daar niet de abs van de 1.8 16v voor gebruiken ??
C20XE heeft namelijk een andere ABS computer.
Laat je ETC vervallen dan kan je je eigen ABS houden.
heb een bedrijf gevonde die voor mij me dak gaat maken (met orgineel dak/dakraam) dus alles komt goed bedankt voor julie reacties