Temperatuur weergave
Temperatuur weergave
In het display van mijn astra station wordt de buitentemp. niet meer weergegeven.
Wanneer dit spontaan wel zo is geeft hij 65 graden aan.
Waar kan dit aan liggen?
Wanneer dit spontaan wel zo is geeft hij 65 graden aan.
Waar kan dit aan liggen?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Neej man. dan heb jij het niet origineel!
In de voorbumper, bestuurderkant, beetje echt eronder bij de mistlamp zit een gaatje in de bumper. Daar zit hij in geklikt. Jouwe is waarschijnlijk onthoofd door het stoepje of drempeltje
Plug had daar destijds nog een mooie term voor.
Tempsensor decapitation front. Zoiets was het
In de voorbumper, bestuurderkant, beetje echt eronder bij de mistlamp zit een gaatje in de bumper. Daar zit hij in geklikt. Jouwe is waarschijnlijk onthoofd door het stoepje of drempeltje
Plug had daar destijds nog een mooie term voor.
Tempsensor decapitation front. Zoiets was het
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Ja en dat is idd met meer dingen zo, sommige denken niet na. Zo ook mij schade waar weer iemand met een deur tegen de mijne heeft zitten hengsten! Rijden leasebak, of het interesseert ze gewoon niet!pluggie schreef:Ja weetje he, normale valt wel mee. jij hebt alleen die voorlip, ik krijg soms me deur niet open.
In oost duitsland nog gruwelijk pissed geworden, magoed, kan die jongen ergens ook niks aandoen, BAM DEUR tegen de stoep, sja.
Ja moet je weten.
Laatst zet iemand nog even ze modderschoenen op mijn dashboard. daarna wilde die doodleuk uitstappen, ik zeg wel eerst even schoonmaken he en niet weerdoen! Gelukkig heb ik niet zo'n wit geflocked dashboard!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Ja heb ook meegemaakt, maja mensen gaan met je gsi net zo om...als met hun moeders gare station ofzo....
Mijn vrienden weten gelukkig wel ondertussen hoe en wat.
Maar mensen die voor het eerst in mn auto stappen, irriteren me ook bijna altijd, met gedrag die er niet thuishoort.
Peuk opsteken, voeten hoog in de lucht, knopjes als amusement gebruiken, troep achterlaten etc etc dan zeg ik even hoe het moet
Maar mensen die voor het eerst in mn auto stappen, irriteren me ook bijna altijd, met gedrag die er niet thuishoort.
Peuk opsteken, voeten hoog in de lucht, knopjes als amusement gebruiken, troep achterlaten etc etc dan zeg ik even hoe het moet
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Mijn grootste ergernis in dat opzicht is het feit dat ze elke keer mijn gordelhouders achterin slopen.Mad Driver schreef:Ja heb ook meegemaakt, maja mensen gaan met je gsi net zo om...als met hun moeders gare station ofzo....
Er zitten aan die sloten een mooi doch kwetsbaar systeem waarmee je ze aan de rugleuning van de bank kunt bevestigen. Je moet ze schuiven om ze erop en eraf te krijgen. Das mooi, want dan liggen ze niet zo op je zitting te klapperen. Bij mij hebben ze er nu al negen af getrokken in plaats van geschoven, waardoor die bevestiging aan de sloten kapot is...
Tweede is dat ze voorin met hun knie tegen mijn carkit aan gaan zitten waardoor de beugel elke keer ombuigt (en op de duur breekt).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)