Project gsi van Bas
weer even beetje prullen
wat raid meter houders gehaald
alles kort gezaagd
men neme 1 originele a-stijl
daar passen we 4 losse houders op.
en zo komt het ongeveer in de auto te zitten. zoals je ziet moet het nog wel wat afgesteld worden.
waarom ik niet 1 kant en klare poly koop? (hoor ik jullie denken) 1. omdat dat maar voor 3 is, en 2 ze zitten er nooit netjes op bevestigt. het blijft een kapje over een kap. is ook weer tril gevoelig, en het is dan niet gelijk met rechts. daar zou ik me aan gaan storen, gewoon de houders netjes op de ori kap maken vind ik het mooist als het goed gaat lukken iig
wat raid meter houders gehaald
alles kort gezaagd
men neme 1 originele a-stijl
daar passen we 4 losse houders op.
en zo komt het ongeveer in de auto te zitten. zoals je ziet moet het nog wel wat afgesteld worden.
waarom ik niet 1 kant en klare poly koop? (hoor ik jullie denken) 1. omdat dat maar voor 3 is, en 2 ze zitten er nooit netjes op bevestigt. het blijft een kapje over een kap. is ook weer tril gevoelig, en het is dan niet gelijk met rechts. daar zou ik me aan gaan storen, gewoon de houders netjes op de ori kap maken vind ik het mooist als het goed gaat lukken iig
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
zo vandaag bij niels geweest, wat spulletjes opgehaald en besteld.
nu rij ik terug met een astra f 1.6, en 30 km voor ik thuis ben sta ik stil voor een stoplicht, en tot mijn verbazing, gaat de temp meter voorbij het rode
ik gestopt. de fan draait niet. beetje rommelen hier en daar en nix, opeens slaat hij toch weer aan. maar stopt er net zo snel weer mee. toch naar huis gesukkelt. en thuis weer eens gekeken. en hetzelfde. slaat soms even aan en dan weer niet.
ik dacht aan een sensor? maar nu blijft de temp meter ook helemaal voorbij het rode staan, terwijl de auto toch al wel een aantal uren stil staat en dus al wel afgekoeld zou moeten zijn.
kan iemand mij misschien van raad voorzien?
nu rij ik terug met een astra f 1.6, en 30 km voor ik thuis ben sta ik stil voor een stoplicht, en tot mijn verbazing, gaat de temp meter voorbij het rode
ik gestopt. de fan draait niet. beetje rommelen hier en daar en nix, opeens slaat hij toch weer aan. maar stopt er net zo snel weer mee. toch naar huis gesukkelt. en thuis weer eens gekeken. en hetzelfde. slaat soms even aan en dan weer niet.
ik dacht aan een sensor? maar nu blijft de temp meter ook helemaal voorbij het rode staan, terwijl de auto toch al wel een aantal uren stil staat en dus al wel afgekoeld zou moeten zijn.
kan iemand mij misschien van raad voorzien?
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
thnx, ga het morgen eens uitzoeken.
vandaag dus bij niels geweest wat spullen op gehaald en me onderblok weggevracht voor zuigerbodemkoeling, en offcourse weer wat extra meuk besteld
onderweg dit doosje opgehaald:
na wat prullen kwam dit er uit
bouwt strax wat makkelijker
de spullen die ik bij niels opgepakt heb, waaronder de remmetjes
de klauwtjes
de schijfjes, ter vergelijk mijn gsm er bij. gekkelijk groot en MOOI
vandaag dus bij niels geweest wat spullen op gehaald en me onderblok weggevracht voor zuigerbodemkoeling, en offcourse weer wat extra meuk besteld
onderweg dit doosje opgehaald:
na wat prullen kwam dit er uit
bouwt strax wat makkelijker
de spullen die ik bij niels opgepakt heb, waaronder de remmetjes
de klauwtjes
de schijfjes, ter vergelijk mijn gsm er bij. gekkelijk groot en MOOI
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
mooi spul allemaal zeg. Je laat er geen gras over groeien dat is duidelijk.
Niels had een set van die remmen bij zich op de strand horst meeting maar die dingen zijn echt waanzinnig zeg Vooral toen hij een originele schijf erbij vast hield... dan sta je echt te kijken zeg.
Niels had een set van die remmen bij zich op de strand horst meeting maar die dingen zijn echt waanzinnig zeg Vooral toen hij een originele schijf erbij vast hield... dan sta je echt te kijken zeg.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
ik ga voortaan photobucket gebruiken
is egt mega dik spul ja. kan zijn dat hij mijn setje toen bij had.
voor vizier ligt er ook een bak vol met leuk spul bij niels ook even naar de reservoirtjes gekeken. en die ook maar besteld. want dat is gelijk wel zo net onder de kap
is egt mega dik spul ja. kan zijn dat hij mijn setje toen bij had.
voor vizier ligt er ook een bak vol met leuk spul bij niels ook even naar de reservoirtjes gekeken. en die ook maar besteld. want dat is gelijk wel zo net onder de kap
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
die van mij komt gewoon uit de 'tool special' bij brezan besteld, maar er zijn meer mensen die met de tool special werken.
super degelijk ding. nu alleen even wachten tot ik mijn onderblok terug heb van de zuigerbodem koeling inbouwer
ik ga hem zo even voor je opmeten
super degelijk ding. nu alleen even wachten tot ik mijn onderblok terug heb van de zuigerbodem koeling inbouwer
ik ga hem zo even voor je opmeten
Drive Fast ... Die Fucking Hard
@ Bart(astra): om en nabij de 79.8 cm haha
vandaag even bezig geweest met de auto van me moeder. maar even naar de zaak gereden om te bekijken wat marcel als zij. bij deze een kleine reportage
auto op de zaak maar even op een bruggetje gereden
Mijn eigen karretje, toen ze voor het eerst kwamen had ik echt zoiets van: waarom kopen ze geen degelijk spul, nu moet ik toch op die mening terug komen, is super fijn gereedschap.
Kappie open, even kijken hoe of wat
met een beetje geluk krijg ik hem er langs onder uit, dus even bruggetje omhoog
maar neen helaas, het zou wel gegaan zijn misschien, maar het is dan sneller of de radiateur er uit te pakken vond ik,
the bastard
zo gedacht zo gedaan
zo had ik van thuis maar even de sensor uit mijn gsi meegenomen en die er aan gehangen en even gemeten of dat ging. het past allemaal perfect, maar ...
die met 2 connectoren is van de astra, die met 3 van de GSi, dus dat was ook niet helemaal correct, want nu bleef de fan continu draaien, waarschijnlijk heeft de gsi dus een 2 standen fan.
en nu? waar haal ik rond deze tijd nog even een sensor vandaan.
rondbellen en op inet gekeken. JA de opel is nog open, ik gebeld, ja ik verbind u door. waren de eikels gewoon een half uur erder weg als op inet stond Ik was zoiezo al geen fan de opels dealers hier in de buurt. ze kunnen en weten nooit wat.
toen mijn laatste hoop. een of andere vage zaak die in automaterialen doet, heel groot, werkt tering lomp volk. maar ze hebben werkelijk alles
toen kwam het volgende probleem. hoe kom ik daar gelukkig mocht ik de auto van een collega lenen die zaterdag dienst had, tis ook wat om dan een klanten camper te pakken en zo door roosendaal te crossen
zo de nieuwe sensor
alle 3 bij elkaar
geplaatst
alles terug bouwen
toen kwamen we bij het verhaal van de temp meter, even zoeken en eht was wat marcel zij.
hier heb ik het zwartje kapje terug geplaatst maar die was er dus af gegaan, en hier boven op lag een ijzeren plaatje
dit geval dus: daar zat onder op een ijzerplaatje
even tyrippen en klaar
ook maar even der spatlap vastgezet waar ze al lang om zeurde
toen voor moeders ook maar even deze leidingen vastegzet is wel zo fijn.
toen is alles weer goed gekomen. nogmaals bedankt marcel
vandaag even bezig geweest met de auto van me moeder. maar even naar de zaak gereden om te bekijken wat marcel als zij. bij deze een kleine reportage
auto op de zaak maar even op een bruggetje gereden
Mijn eigen karretje, toen ze voor het eerst kwamen had ik echt zoiets van: waarom kopen ze geen degelijk spul, nu moet ik toch op die mening terug komen, is super fijn gereedschap.
Kappie open, even kijken hoe of wat
met een beetje geluk krijg ik hem er langs onder uit, dus even bruggetje omhoog
maar neen helaas, het zou wel gegaan zijn misschien, maar het is dan sneller of de radiateur er uit te pakken vond ik,
the bastard
zo gedacht zo gedaan
zo had ik van thuis maar even de sensor uit mijn gsi meegenomen en die er aan gehangen en even gemeten of dat ging. het past allemaal perfect, maar ...
die met 2 connectoren is van de astra, die met 3 van de GSi, dus dat was ook niet helemaal correct, want nu bleef de fan continu draaien, waarschijnlijk heeft de gsi dus een 2 standen fan.
en nu? waar haal ik rond deze tijd nog even een sensor vandaan.
rondbellen en op inet gekeken. JA de opel is nog open, ik gebeld, ja ik verbind u door. waren de eikels gewoon een half uur erder weg als op inet stond Ik was zoiezo al geen fan de opels dealers hier in de buurt. ze kunnen en weten nooit wat.
toen mijn laatste hoop. een of andere vage zaak die in automaterialen doet, heel groot, werkt tering lomp volk. maar ze hebben werkelijk alles
toen kwam het volgende probleem. hoe kom ik daar gelukkig mocht ik de auto van een collega lenen die zaterdag dienst had, tis ook wat om dan een klanten camper te pakken en zo door roosendaal te crossen
zo de nieuwe sensor
alle 3 bij elkaar
geplaatst
alles terug bouwen
toen kwamen we bij het verhaal van de temp meter, even zoeken en eht was wat marcel zij.
hier heb ik het zwartje kapje terug geplaatst maar die was er dus af gegaan, en hier boven op lag een ijzeren plaatje
dit geval dus: daar zat onder op een ijzerplaatje
even tyrippen en klaar
ook maar even der spatlap vastgezet waar ze al lang om zeurde
toen voor moeders ook maar even deze leidingen vastegzet is wel zo fijn.
toen is alles weer goed gekomen. nogmaals bedankt marcel
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Degene die in toolspecial staat is volgens de specificaties 86,4cm breed en 80cm lang van het merk omega ?Bassion schreef:die van mij komt gewoon uit de 'tool special' bij brezan besteld, maar er zijn meer mensen die met de tool special werken.
super degelijk ding. nu alleen even wachten tot ik mijn onderblok terug heb van de zuigerbodem koeling inbouwer
ik ga hem zo even voor je opmeten
Kan je bij de jouwe eens kijken of ze dat misschien verkeerd hebben in de folder ?
Of heb je het artikel nr. ?
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
@Bart(astra): ik ga het morgen even voor je nakijken. en vergelijken met de tool special
nog een algemenere vraag. op de engelse fora lees je veel dat er een 200sx sprtuistuk gepakt word en daar een andere flens opgelast zodat hij op de let past. doen ze dit puur uit besparing? want zo'n spruitstukje is 4x goedkoper als bijvoorbeeld 1 van vmax
nog een algemenere vraag. op de engelse fora lees je veel dat er een 200sx sprtuistuk gepakt word en daar een andere flens opgelast zodat hij op de let past. doen ze dit puur uit besparing? want zo'n spruitstukje is 4x goedkoper als bijvoorbeeld 1 van vmax
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen