C20XE inhouden motor...
- xrd
- forum-gebruiker
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 09 okt 2007 12:52
- Locatie: Brugge, België
- Contacteer:
C20XE inhouden motor...
motorisch probleempje met de GSI...
In het optrekken schokt de wagen soms en trekt de wagen onregelmatig op...
In hoge toeren komt er niet veel uit...
Ik heb 2 dagen geleden wel de tank nogal uitgereden, BC stond op 40km rijbereik..
Nu denk ik dat de benzinefilter verstopt zit? Zou dit kunnen? Of nog net een ander probleem?
grtzz
In het optrekken schokt de wagen soms en trekt de wagen onregelmatig op...
In hoge toeren komt er niet veel uit...
Ik heb 2 dagen geleden wel de tank nogal uitgereden, BC stond op 40km rijbereik..
Nu denk ik dat de benzinefilter verstopt zit? Zou dit kunnen? Of nog net een ander probleem?
grtzz
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
- xrd
- forum-gebruiker
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 09 okt 2007 12:52
- Locatie: Brugge, België
- Contacteer:
Catalysator is een rechte buis...
Het motorstorings lampje is beginnen branden nu. Auto trekt niet meer op en de uitlaat ploft enorm bij remmen op de motor.
Als ik het contact aan en uitzet is het lampje verdwenen.
Ik heb de auto al eens uitgelezen met een Tech 1 en die geeft toerentalsenor aan bij foutcodes...
Het motorstorings lampje is beginnen branden nu. Auto trekt niet meer op en de uitlaat ploft enorm bij remmen op de motor.
Als ik het contact aan en uitzet is het lampje verdwenen.
Ik heb de auto al eens uitgelezen met een Tech 1 en die geeft toerentalsenor aan bij foutcodes...
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
op gegeven moment houdt dat op heMad Driver schreef: elke week een nieuwe sensor gvd
heb je wel allemaal nieuwe sensoren
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
C20XE heeft wel nokkenassignaal.Mad Driver schreef:Volgens mij mistie nog een paar sensoren??C20XE heeft geen nokkenas sensor
Dat alleen al maakt die c20xe blokjes toppers.
elke week een nieuwe sensor gvd
2.5 vanaf de ontsteking (Hall),
2.8 Heeft een losse nokkenassensor.
Verschil met de Ecotecs is dat die hoogfrequent signalen gebruiken.
Een hoogfrequent signaaltje op een kabel is wat gevoeliger voor storingen dan een hard normaal signaal.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- xrd
- forum-gebruiker
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 09 okt 2007 12:52
- Locatie: Brugge, België
- Contacteer:
Blijkbaar is het bij mij ook gedaan met de problemen...
Ik had bij JET getankt blijkbaar nogal slechte benzine 98...
Stotteren, haperen, sputteren, motorlampje die aanging...
Ik heb nu bij Shell getankt en de GSI gaat als een speer
Als het octaangehalte niet goed genoeg is functioneert de klopsensor niet naar behoren blijkbaar...
Dus wegblijven van goedkope pompen!
Ik ga enkel nog shell tanken
Ik had bij JET getankt blijkbaar nogal slechte benzine 98...
Stotteren, haperen, sputteren, motorlampje die aanging...
Ik heb nu bij Shell getankt en de GSI gaat als een speer
Als het octaangehalte niet goed genoeg is functioneert de klopsensor niet naar behoren blijkbaar...
Dus wegblijven van goedkope pompen!
Ik ga enkel nog shell tanken
dat heb ik ook iddxrd schreef:Blijkbaar is het bij mij ook gedaan met de problemen...
Ik had bij JET getankt blijkbaar nogal slechte benzine 98...
Stotteren, haperen, sputteren, motorlampje die aanging...
Ik heb nu bij Shell getankt en de GSI gaat als een speer
Als het octaangehalte niet goed genoeg is functioneert de klopsensor niet naar behoren blijkbaar...
Dus wegblijven van goedkope pompen!
Ik ga enkel nog shell tanken
als ik hier bij de lokale argos tank 95 of 98 dan wil die wel is haperen
tank ik 95 bij de shell dan is er geen probleem
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
ga al jaren naar de shell
slechtere brandstof vind ik en scheelt maar 1 cent met de shell, maar de shell is weer dichterbij en je kan er zegels sparen
slechtere brandstof vind ik en scheelt maar 1 cent met de shell, maar de shell is weer dichterbij en je kan er zegels sparen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility