Project gsi van Bas

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

klopt zat ook in de planning. maar catcams drijfstangen komen er iig niet meer in :wink: ik ga met de originele rijden want die kunnen eht vermogen wat ik wil bereiken makkelijk hebben. dus dan zou het overbodig zijn om H stangen er in te gooien. kan ik het geld weer voor andere leuke dingen gebruiken :wink:

met de catcams nokkenassen heb ik ook al vreemde dingen mee gemaakt. dat ze bij het plaatsen (volgense de normale momenten etc.) gewoon 2x afbreken. volgens hun zelf constructie fout. :? je zal hem er maar in hebben liggen.

nokkenassen worden waarschijnlijk schrick ofzo. weet ik nog niet zeker.
vandaag stond er opt werk wat leuks klaar. iig geen gekut meer 2e hands prul :twisted:

Afbeelding

Afbeelding

nou was van mijn setje 1 glas kapot. nu had ik in een 2e hands bumpers 2 goede zitten. maar off course liet ik er 1 vallen. en natuurlijk was het dezelfde kant als die al kapot was :oops: ma nu heb k gelukkig 1 heel setje :twisted:
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

hahaha moet je ook niet doen he uit je hande laten vallen 8)
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

nee d8 het even snel weg te leggen. maar het had zoveel vaard dat het er aan de andere kant weer af viel :oops:

zonet ook mijn bonrath sound lifts binnen gehad. of ik ze ga gebruiken? geen idee. maar voor het geld kon ik het niet laten :lol:
Drive Fast ... Die Fucking Hard
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

wat heb je daar nou voor betaald?
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

wat zijn dat bonrath sound lifts ?
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Ja, wat betaal je er nu voor als je ze direct bij Hella bestelt?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

c18xe schreef:wat zijn dat bonrath sound lifts ?
Speciale lifts om soundboards (hoedenplank met veel speakers) op te liften.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

Bericht door c18xe »

ohhhhh :lol:
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Bericht door gurdi »

zijn die sterker als de motorkap lifts?
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

Afbeelding
dit zijn ze.

@ gurdi: zound lifts zijn niet voor de motorkap of klep.

@ redbill: een paar euro's, via via via, je kent het wel :wink:

Ik zit nog een beetje te twijfelen wat te doen met de bumperts. voor wil ik ori houden. en achter ook het liefst ori maar dan met een diffusor ala rieger. puur omdat ik de bevesitiging beter en mooier vind van de ori bumperts ipv rieger. ook omdat ik aan de 17'' wielen zit. en eht toch een beetje laag moet lijken moet er wat aan de bumper gamaakt worden vind ik. mja zal toch wel wat aangepast moeten worden aan de wielkasten enzo vanwege de 17'' en de breedte. dus dan kan het ook wel laag gelegt worden
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9316
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Kun je voor mij ook nog een linker regelen? Mag je er zelf nog wel een paar procent bij doen, om er zelf wat aan over te houden.

Is dat mogelijk? Hoor graag van je.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

@ redbill: gene wat ik kan regelen is gewoon standaard prijs helaas. hij wilde het voor mij nog wel zo regelen maar verder niet. dus sorry, hier bij de hella kosten ze iig 62.10 per stuk

voor de kenners, ik ben aan het rondkijken geslagen voor een schroefset. nou ben ik weg van intrax, mja dat is weer een beetje te gek allemaal kwa prijs etc. nu ben ik ook erg gecharmeer van de KW variant 2. iemand die zegt van je moet hier eens naar kijken oid? voor van KW vind ik dat het nog eens los te krijgen is met de tijd.

zou het graag horen :wink:
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

eej bas:

kun jij niet eens vragen aan die gozer van de mistlichte of er niet wat korting af kan als er meerdere afgenomen worde, want volgens mij zijn er wel meerdere mense die ze zoeke namelijk (waaronder ikke namelijk)
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

hoor ik daar een groepsinkoop?
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Bericht door vizier »

Bassion schreef:@ redbill: gene wat ik kan regelen is gewoon standaard prijs helaas. hij wilde het voor mij nog wel zo regelen maar verder niet. dus sorry, hier bij de hella kosten ze iig 62.10 per stuk

voor de kenners, ik ben aan het rondkijken geslagen voor een schroefset. nou ben ik weg van intrax, mja dat is weer een beetje te gek allemaal kwa prijs etc. nu ben ik ook erg gecharmeer van de KW variant 2. iemand die zegt van je moet hier eens naar kijken oid? voor van KW vind ik dat het nog eens los te krijgen is met de tijd.

zou het graag horen :wink:

Ikzelf heb spax schokdempers en kw veren van niels gekocht

Niet in hoogte verstelbaar, maar een schroefset stel je vaak toch maar 1 keer in

De schok dempers zijn in hardheid en in rebound te stellen geloof 28 standen ofzo (zelfde als kw variant 3, tis dan alleen geen schroef set ;) )

Komt er as donderdag allemaal onder 8)
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

late we het hope ronald, late we het hope
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

Bassion schreef:@ redbill: gene wat ik kan regelen is gewoon standaard prijs helaas. hij wilde het voor mij nog wel zo regelen maar verder niet. dus sorry, hier bij de hella kosten ze iig 62.10 per stuk

voor de kenners, ik ben aan het rondkijken geslagen voor een schroefset. nou ben ik weg van intrax, mja dat is weer een beetje te gek allemaal kwa prijs etc. nu ben ik ook erg gecharmeer van de KW variant 2. iemand die zegt van je moet hier eens naar kijken oid? voor van KW vind ik dat het nog eens los te krijgen is met de tijd.

zou het graag horen :wink:
hey bas nu heb ik eigenlijk wel een vraag mijn astra gaat ook opnieuw verlaagd worden en de planning is omdat met een schroefset van intrax te doen (op advies van een maat van mij en die regelt ook de set + afstelling voor een heeeeele schappelijk prijs) maar nu is mijn vraag of intrax wel een beetje kwaliteit is want ik ken t eigenlijk verder niet!

en heel gaaf je project ik ben heel benieuwd naar je gsi als ie klaar is!
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

zover ik weet is intrax erg goed en net spul. maken veel dingen op maat. licht natuurlijk ook maar net aan het type set wat je neemt.

ik heb een tijd geleden met een golf 2 vr6 3.0 gereden met intrax. maar dat reed geweldig. lag super laag. en ging haaks de bocht om zonder dat het een echte stuiterbal was.

nou ben ik wel heel erg benieuwd welke set van intrax het bij jou gaat worden. anders heb ik misschien ook wel interesse :wink:
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
adriaan
forum-gebruiker
Berichten: 388
Lid geworden op: 05 nov 2005 15:47
Locatie: de westerhaar

Bericht door adriaan »

vizier schreef:
Bassion schreef:@ redbill: gene wat ik kan regelen is gewoon standaard prijs helaas. hij wilde het voor mij nog wel zo regelen maar verder niet. dus sorry, hier bij de hella kosten ze iig 62.10 per stuk

voor de kenners, ik ben aan het rondkijken geslagen voor een schroefset. nou ben ik weg van intrax, mja dat is weer een beetje te gek allemaal kwa prijs etc. nu ben ik ook erg gecharmeer van de KW variant 2. iemand die zegt van je moet hier eens naar kijken oid? voor van KW vind ik dat het nog eens los te krijgen is met de tijd.

zou het graag horen :wink:

Ikzelf heb spax schokdempers en kw veren van niels gekocht

Niet in hoogte verstelbaar, maar een schroefset stel je vaak toch maar 1 keer in

De schok dempers zijn in hardheid en in rebound te stellen geloof 28 standen ofzo (zelfde als kw variant 3, tis dan alleen geen schroef set ;) )

Komt er as donderdag allemaal onder 8)
nou volgens mij is dat ook het laatste van Essen Motorshow wat ie nog had liggen haha :lol:
de fiets is toch zo slecht niet.........
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

als ik weet hoeveel mensen er lichtjes willen kan ik eens navragen. maar ga voorlopig maar van de ori hella prijs uit.

keuze tot nu toe van schroefset:
- spax rsx
- KW variant 2
- intrax
- FK KÖNIGSPORT

niels doet nogal eens wat met spax, en een hele tijd terug hoorde ik iets van dat hij dealer van dit merk werd. dus daar ook maar eens informeren.
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

intrax bestaat volgens mij niet voor de astra F die moet op maat gemaakt worden
Gebruikersavatar
Bassion
forum-gebruiker
Berichten: 433
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:09
Locatie: Roosendaal

Bericht door Bassion »

weer eens even een vraagje :P

welke voor stabi stang moet ik hebben als er een c20let in hangt? dezelfde als die van een c20xe?
Drive Fast ... Die Fucking Hard
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

ligt er aan wat je met je afdek kap gaat doen
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

als je hem er wel op wil wat heb je dan nodig..............?
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Bericht door Erwin_dude »

gaat goed komen dit :D
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Plaats reactie