Hans
Oooooowjeeej Hansie gaat weer rondrijden met Gr.A
Krijgen we dat weer hier hoor ... Gr.A promoteam re-borned
Hey maar Hanssie ... vet hoor ... weer een C20XE! Gefeliciteerd en veel fun gewenst met je nieuwe aanwinst.
En volgens mij ging het je stiekem meer om die Gr.A dan de rest ofnie!? De Gr.A deed het hem ofnie!?
En eigenlijk valt het me wel beetje tegen hoor ... als een van de eerste hier op het forum zou je "toch moeten weten hoe het er hier aan toe gaat en wat we hier willen hè ...
FOTO'S OUWUH!!!
Krijgen we dat weer hier hoor ... Gr.A promoteam re-borned
Hey maar Hanssie ... vet hoor ... weer een C20XE! Gefeliciteerd en veel fun gewenst met je nieuwe aanwinst.
En volgens mij ging het je stiekem meer om die Gr.A dan de rest ofnie!? De Gr.A deed het hem ofnie!?
En eigenlijk valt het me wel beetje tegen hoor ... als een van de eerste hier op het forum zou je "toch moeten weten hoe het er hier aan toe gaat en wat we hier willen hè ...
FOTO'S OUWUH!!!
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik lees hier bijna dagelijks (in mijn "pauze") ... alleen 's avonds niet meer (heeeeel af en toe) ... afgelopen week in de avonduurtjes laminaat gelegd, nu de plintjes (niet die plak dingetjûhs) en inbouwkasten afmaken en dan vrijdag op vakantie 4 weekies en als ik terug ben weer verder met de plinten en kastenSounddragon schreef:Sjo.. leef jij ook nog ???
Valt wel mee dus allemaal .... of ben ik zo afwezig dat ook ik mezelf weer opnieuw moet introduceren!?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Is dat paleis nou nóg niet klaar ?? Hoeveel kamers telt dat landgoed wel niet ??David schreef: Ik lees hier bijna dagelijks (in mijn "pauze") ... alleen 's avonds niet meer (heeeeel af en toe) ... afgelopen week in de avonduurtjes laminaat gelegd, nu de plintjes (niet die plak dingetjûhs) en inbouwkasten afmaken en dan vrijdag op vakantie 4 weekies en als ik terug ben weer verder met de plinten en kasten
Valt wel mee dus allemaal .... of ben ik zo afwezig dat ook ik mezelf weer opnieuw moet introduceren!?
Op zich wel logisch trouwens; volgens mij hang je meer in Sluwesjakië als dat je hier zit
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Nou ... in het begin alleen af en toe op zaterdag geklust ... maar dat schoot helemaal niet op ... toen zaterdag en zondag ... ook dat hielp niet zo heel veel .... en nu ben ik er dus ook in de avonduurtjes ... ook niet veel progressie maar goed Laminaat ligt er nu eindelijk in en alles is geschilderd dus de meubeltjes kunnen er nu eindelijk in ... maar nu eerst even naar de zon want van dit weertje hierzo word je ook niet veel vrolijker vanSounddragon schreef: Is dat paleis nou nóg niet klaar ?? Hoeveel kamers telt dat landgoed wel niet ??
Op zich wel logisch trouwens; volgens mij hang je meer in Sluwesjakië als dat je hier zit
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
fotows volgen...
men... tis een klein karretje.., 1x geheel gecleaned, 2x geheel in de wax...
met dit weer phew... zweten!
wat rijdt dit gaaf!!! echt helemaal waus!!!!! (natuurlijk eerst rustig warm rijden 20km niet meer dan 2500 toeren en niet meer dan half gas)!!!!!!!!
(ben niet boven 5000 toeren geweest overegens
c20xe klinkt zo geweldig!!! (okay @laag 6-cilinders...)
binnenkort echt foto's, beloof ik,, ik ben iedere avond nu al bezig geweest, met poetsen een schoonmaken enzo enzo enzo enzo...met ed ergenis van manon, schuur in en uit naar corsie
geloof me binnenkort foto's!!!
greats opel friend-hansie
men... tis een klein karretje.., 1x geheel gecleaned, 2x geheel in de wax...
met dit weer phew... zweten!
wat rijdt dit gaaf!!! echt helemaal waus!!!!! (natuurlijk eerst rustig warm rijden 20km niet meer dan 2500 toeren en niet meer dan half gas)!!!!!!!!
(ben niet boven 5000 toeren geweest overegens
c20xe klinkt zo geweldig!!! (okay @laag 6-cilinders...)
binnenkort echt foto's, beloof ik,, ik ben iedere avond nu al bezig geweest, met poetsen een schoonmaken enzo enzo enzo enzo...met ed ergenis van manon, schuur in en uit naar corsie
geloof me binnenkort foto's!!!
greats opel friend-hansie
LIVE IN THE FAST LANE
haha hans , het bevalt je wel zo te lezen
en ach wat dat poetsen aangaat, manon zal er wel aan wennen toch , ben er ook aan gewend en ben zelf nu degene die de lappen en de poets pakt
veel plezier nog met het poetsen en het verkennen van de auto
en ach wat dat poetsen aangaat, manon zal er wel aan wennen toch , ben er ook aan gewend en ben zelf nu degene die de lappen en de poets pakt
veel plezier nog met het poetsen en het verkennen van de auto
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
de laatste x dat ik in mijn astra heb gereden (anderhalf jaar terug )Hans schreef: sport-kat zit er gelukkig nog onder! en van daar uit met 60 of 63mm simons middendemper, enz, echt waus, klinkt niet ZO hard als mijn ooit Astra met 20xe met supersprint groep-A , stat- 104 dB, top 119,6db, waar ik zeeeeer veel plezier mee gehad heb!,:lol:
toen maakte mijn astra c20xe m2.8 ongeveer 140db
en k moet zeggen van mij mag da nog veeeeeel harder dat maakt de beleving van je auto dubbel zo gaaf!! (en je hebt t idee dat je met warpspeeds aan t scheuren bent )
maar jij hebt dus nu een pretfabriekje gekocht! dan krijg je nog pijn aan je kaken van die onophoudelijke smile op je gezicht!
gaaf om te lezen dat er (eindelijk) weer eens iemand super veel plezier van zn c20xe heeft
keep up the good work en the rev's offcourse
jahaaa!!! fotows
middels zijn er al een aantalbuien overheen gegaan, dus kwa glimmen tis even minder met zand er op....
heldere koplampen met xenon!
vecie op de achtergrond
on opvallend, (even zwart gespoten) maar erg leuke sound!, ik ben tevreden
nog steeds twijvel, om deze txt op de achterklep teverwijderen...
(papier wat tussen de klep is om de ML-tectyl beetje tegen tehouden, loopt er uit, kan nooit grof genoeg ML-en )
gezocht zo'n bestuurdersstoel, in betere staat, 't zit wel geweldig
eigen made "L-plaat" komt er binnenkort echt wel op
zo genoeg foto's?
tech. spec.:
Voorschijven Mathijssen 4 gaats, 282mm
Remklauwen ,ankers zelf, Calibra Turbo, remzuigers 57mm FN3 57/25 blokken OPC/Saab 9-3.
Achterschijven Astra F Gsi 16V klauwen Calibra blokken Omega B , Textar.Naaf Astra F Gsi met ABS.
Handrem standaard Astra vectra calibra omega.
Uitlaat ,eerste stuk 16V , voorste pijp Calibra turbo, flexible 63,5 mm , Kat Calibra turbo,middendemper Simons algemeen 63,5mm, einddemper zelfmade.
Blok, snaar vervangen 139.700 km Bosch super 4! Erin. Benzine filter nieuw, benzine druk 3bar Calibra turbo. Bak F20/5
Aandrijfassen Gsi, homokineet bak Diesel 1600d-1600da van Metelli.
DDV-chip.
middels zijn er al een aantalbuien overheen gegaan, dus kwa glimmen tis even minder met zand er op....
heldere koplampen met xenon!
vecie op de achtergrond
on opvallend, (even zwart gespoten) maar erg leuke sound!, ik ben tevreden
nog steeds twijvel, om deze txt op de achterklep teverwijderen...
(papier wat tussen de klep is om de ML-tectyl beetje tegen tehouden, loopt er uit, kan nooit grof genoeg ML-en )
gezocht zo'n bestuurdersstoel, in betere staat, 't zit wel geweldig
eigen made "L-plaat" komt er binnenkort echt wel op
zo genoeg foto's?
tech. spec.:
Voorschijven Mathijssen 4 gaats, 282mm
Remklauwen ,ankers zelf, Calibra Turbo, remzuigers 57mm FN3 57/25 blokken OPC/Saab 9-3.
Achterschijven Astra F Gsi 16V klauwen Calibra blokken Omega B , Textar.Naaf Astra F Gsi met ABS.
Handrem standaard Astra vectra calibra omega.
Uitlaat ,eerste stuk 16V , voorste pijp Calibra turbo, flexible 63,5 mm , Kat Calibra turbo,middendemper Simons algemeen 63,5mm, einddemper zelfmade.
Blok, snaar vervangen 139.700 km Bosch super 4! Erin. Benzine filter nieuw, benzine druk 3bar Calibra turbo. Bak F20/5
Aandrijfassen Gsi, homokineet bak Diesel 1600d-1600da van Metelli.
DDV-chip.
Laatst gewijzigd door Hans op 28 jul 2008 23:19, 5 keer totaal gewijzigd.
LIVE IN THE FAST LANE
- Paintballer
- Oud-Clublid