verlagen van de astra
verlagen van de astra
goedendag gsi boys (girls)
Ik heb mijn opel astra f gsi verlaagd met 40 mm verlagingsveren (met standaard schokbrekers van de astra) van apex voor de voorkant en achterkant.
Nu is het zo dat de voorkant mooi laag, maar de achterkant nog best hoog staat vind ik!
sterker nog, ik heb het nagecheckt met een andere kameraad die ook een astra gsi heeft en 40 mm verlaagd is, bijna 1,5 cm lager staat als de mijne!!
waar kan dit uberhaubt aan liggen?? wat kan ik eraan doen??
iemand ervaring hiermee? die het misschien ook heeft gehad?
Graag advies,
Bij voorbaat hartelijk dank
Ik heb mijn opel astra f gsi verlaagd met 40 mm verlagingsveren (met standaard schokbrekers van de astra) van apex voor de voorkant en achterkant.
Nu is het zo dat de voorkant mooi laag, maar de achterkant nog best hoog staat vind ik!
sterker nog, ik heb het nagecheckt met een andere kameraad die ook een astra gsi heeft en 40 mm verlaagd is, bijna 1,5 cm lager staat als de mijne!!
waar kan dit uberhaubt aan liggen?? wat kan ik eraan doen??
iemand ervaring hiermee? die het misschien ook heeft gehad?
Graag advies,
Bij voorbaat hartelijk dank
Quitters never win and Winners never quit!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
1: hij heeft hetzelfde merk veren!Laagvlieger schreef:1) Verlaging verschild per merk veer,
2) De veren moeten nog inzakken.
Dus even geduld denk ik.
2: dat zou kunnen ja, maar hoelang duurt zoiets en hoever kan die nog meer inzakken? 1cm ofzo?
en bedankt!
Quitters never win and Winners never quit!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- EKadett
- forum-gebruiker
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
- Locatie: huis op een berg
grindtegels werkt even wat beter denk ikMad Driver schreef:bij mij staat de achterkant ook lekker hoog, en is niet ingezakt.
Dat wordt bakstenen erin
mijn achterkant van me station is door de vorige eigenaar express niet extreem verlaagd.. ben ik wel blij mee, en zo lijkt ook dat de voorkant lekker laag is.. en merk het zelf ook wel met rijden, drempels enzo
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Veerwegbrenzers doen ene verlaging ook teniet ja!!!DarkRider schreef:Ik heb ook veerwegbegrenzers onderliggen (achterkant alleen), kan het ook hieraan liggen dat ze hoger staan?
Zo ja, wat kan ik eraan doen?
Weg met die dingen! Leveren nog een gevaarlijk weggedrag op ook nog.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Kzeg vaak tegen Ruud of Marco (maten) als we auto voor ons GIGAANTISCH zien klappen op snelweg op de achterkant:QuerulouS schreef:veerwegbegrenzers? waarom heb je die er onder zitten?
'Veerwegbegrenzers'.
Wegligging is gedeeltelijk goed om zeep.
Omdat wielen niet passen waarschijnlijk, heel andere hobby.
Niks mis mee verder.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Maar die dingen zitten toch tussen je schokdempers?Laagvlieger schreef:Veerwegbrenzers doen ene verlaging ook teniet ja!!!DarkRider schreef:Ik heb ook veerwegbegrenzers onderliggen (achterkant alleen), kan het ook hieraan liggen dat ze hoger staan?
Zo ja, wat kan ik eraan doen?
Weg met die dingen! Leveren nog een gevaarlijk weggedrag op ook nog.
of is dat niet zo bij de astra?
en maakt het dus degelijk wel uit dat die ertussen zitten met de verlaging? dus dat het mede hierdoor auto niet lager wil en of lager kan?
Groeten
ps: kun je trouwens de rubbers wat om de veerschotels word geschoven (boven als onder, waar de veer tussen komt te zitten) ook in verschillende diktes krijgen? De mijn zijn wel 1,5 cm dik!
Quitters never win and Winners never quit!
Veerwegbegrenzers zijn om je auto te verlagen, terwijl wielen niet passen. Letterlijk zorgen dat je veerweg maar paar cm is. Vaak omdat
wielen anders meteen aanlopen.
Je veren kunnen hun werk niet meer doen.
Apex 40/40 en dan veerwegbegrenzers zal heel heel hard worden.
Zal wel gevaarlijk zijn als je hard om bocht gaat.
Met deuk in de weg zal je achterbuitenwiel alssie door oneffenheid in weg gaat gaan stuiteren.. Is letterlijk wiel los van de weg.
Met regen stuiter je stukje, en dan zegttie meteen uitbreek.
Je kunt het makkelijkste op snelweg voor je herkennen:
- Normale auto zegt BADOEM, en stuitert 2x na
- Lage harde auto zegt BADAM, giga klap, en is terug
- Lage harde auto met veerwegbegrenzers stuitert letterlijk voor je neus.
In Engeland laatst met een Supra Mk IV gezien, je ziet hem voor je op normale weg letterlijk stuiteren op rechte weg.
wielen anders meteen aanlopen.
Je veren kunnen hun werk niet meer doen.
Apex 40/40 en dan veerwegbegrenzers zal heel heel hard worden.
Zal wel gevaarlijk zijn als je hard om bocht gaat.
Met deuk in de weg zal je achterbuitenwiel alssie door oneffenheid in weg gaat gaan stuiteren.. Is letterlijk wiel los van de weg.
Met regen stuiter je stukje, en dan zegttie meteen uitbreek.
Je kunt het makkelijkste op snelweg voor je herkennen:
- Normale auto zegt BADOEM, en stuitert 2x na
- Lage harde auto zegt BADAM, giga klap, en is terug
- Lage harde auto met veerwegbegrenzers stuitert letterlijk voor je neus.
In Engeland laatst met een Supra Mk IV gezien, je ziet hem voor je op normale weg letterlijk stuiteren op rechte weg.