Wit: Project 3.2V6:...
Ik verlies steeds remdruk,Laagvlieger schreef:Ah wat deed de jouwe?vizier schreef:Rembekrachtiger stuk
Als het spul een beetje warm is en ik vol op de remmen trap dan vliegt de abs er niet eens in, wielen blokkeren ook niet
Ik kan dan het pedaal helemaal weg trappen
Als er lucht in het systeem zit zou die dit altijd moeten doen toch? Niet als I alleen wat warmer is, als I iets afkoelt dan merk je meteen dat I weer beter begint te remmen
Niels denkt dus dat ik het zelfde probleem heb als wat jij ook had
Ik heb hier nog een rembekrachtiger liggen van een vectra v6, zou die ook passen?
yupSyl-Astra schreef: weer even een tegenslag
Maar komt wel goed toch
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Geen idee of die past Chris.
Maar ik had een ander probleem.
Als ik heel snel het rempedaal wou intrappen dan kon dat niet.
Was het een harde plank waar je op trapte.
Hij remde dan dus ook niet!!!!
Uiteindelijk met eenvertraging remde hij wel.
Of je moest voordat je hard wou remmen eerst even de rem langzaam klein stukje intrappen, dan deed ie het ook wel.
Maja. Hoort niet. Is niet veilig. Moet gewoon goed werken.
Maar ik had een ander probleem.
Als ik heel snel het rempedaal wou intrappen dan kon dat niet.
Was het een harde plank waar je op trapte.
Hij remde dan dus ook niet!!!!
Uiteindelijk met eenvertraging remde hij wel.
Of je moest voordat je hard wou remmen eerst even de rem langzaam klein stukje intrappen, dan deed ie het ook wel.
Maja. Hoort niet. Is niet veilig. Moet gewoon goed werken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Dat die knetterhard is heb jij er ook wel bij ! zei ik nog tegen je ja, zodra je uit een bocht ofzo komt en flink remt dan kun je hem amper intrappen en dan knalt hij er ineens weer doorheen en druk je hem helemaal weg.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Vandaag met de 3,2 begonnen
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Die is volgens mij wel goed, maar ik kan kijken. Hij doet het niet altijd, of er moet een klein beginnend scheurtje inzitten die niet constant lekt.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Zelfs met nieuwe assen hoor je de homo's nog klapperen, maar dat krijg je nu eenmaal met een sper. Je kunt niet alles hebben he
Vandaag de cilinderkoppen weggebracht voor revisie, ondanks dat ze maar 50.000 km gelopen hadden toch al 3 kleprubbers lek ofzo.
Vandaag de cilinderkoppen weggebracht voor revisie, ondanks dat ze maar 50.000 km gelopen hadden toch al 3 kleprubbers lek ofzo.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
thanx voor je reactievizier schreef:Ze zijn voor een f28
Maar volgensmij kosten ze allemaal evenveel
250euro per as, heb dit gedaan omdat 4 nieuwe homokineten ong even duur zijn
maar passen die aandrijfassen ook in de naven van een c20xe?
ik bedoel eigenlijk dat als je dadelijk je f-28 bak eronder zit dat je die aandrijfassen gewoon erin kan steken en dan de rest er ook weer terug op kan schuiven
meer het plug en play idee
Ja, van wat ik begrepen heb zou dat moeten passen
Alleen ivm vermogen vervang ik (niels dus ) nu de lange as voor een 2delige
Zodat de auto recht uit gaat als ik vol gas geeft
Ik ben overgestapt op 5 gaat's puur omdat ik die remmen al had liggen
die zouden eerst op m'n vectra komen (net als de V6), maar die word nu in onderdelen verkocht
Alleen ivm vermogen vervang ik (niels dus ) nu de lange as voor een 2delige
Zodat de auto recht uit gaat als ik vol gas geeft
Ik ben overgestapt op 5 gaat's puur omdat ik die remmen al had liggen
die zouden eerst op m'n vectra komen (net als de V6), maar die word nu in onderdelen verkocht
Niels had geen zin om vieze handen te krijgen, dus alles nieuw :OBart(astra) schreef: Tweedehands ?
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht