ik wou vanmorgen naar mijn werk rijden maar onderweg stopte ie ermee
vanavond komt goeie vriend van me (monteur) even kijken en dan misschien dat de fotos er vanavond opstaan als ik effe tijd vrij kan maken.
Bart(astra) schreef:Je had beter even kunnen wachten met aanmelden tot je de foto's had !
Scheelt je weer een hoop vragen ! haha
dan kunnen we toch nix meer vragen?
dus kom maar op met je beeldmateriaal
enniewees welkom en succes met het vinden van je probleem! Lukt het niet, zijn wij er natuurlijk ook nog
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
pumaGSI schreef:oke hetprobleem is gevonden mijn dynamo was overleden vanmiddag nieuwe erin gezet en starten rijden dit keer bleef men abs lampje uit en sloeg de gsi niej meer uit dussss vanavond komen de fotos.
gr.
i can nie wachgte
welcome to mee
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI'94 gaat aan gewerkt worden
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
jah klopt ze hadden er eigenijk gistere al kunnen stan als men batterij niet leeg was gegaan na 1 foto genomen te hebben en vandaag niej veel tijd gehad men grill was binnen en most vandaag nog gemonteerd worden en zo´n ding past natuurlijk weer niet meteen op de auto nee daar moet je eerst bij gaan zagen en hakken voordat dat ding erop zit maarja ik wil zeggen dat ze er morge opstaan maar dat zouden jullie toch nie geloven haha:)
pumaGSI schreef:jah klopt ze hadden er eigenijk gistere al kunnen stan als men batterij niet leeg was gegaan na 1 foto genomen te hebben en vandaag niej veel tijd gehad men grill was binnen en most vandaag nog gemonteerd worden en zo´n ding past natuurlijk weer niet meteen op de auto nee daar moet je eerst bij gaan zagen en hakken voordat dat ding erop zit maarja ik wil zeggen dat ze er morge opstaan maar dat zouden jullie toch nie geloven haha:)