Hans
Hans
ben 35, getrouwd met manon, en we hebben een lieve dochter famke, en zoon Tijn.
ik ben na 7 jaar avond studie elektrotechnicus in de midden, en laagspanning. (TSI-TBI/MBI)
nadat ik een tijd elektromonteur ben geweest in in de petrochemie (industrie & utiliteit) door heel nederland, en 6jaar werkvoorbereider/autocad tekenaar had gedaan, hou ik me nu dagelijks bezig met elektrotechnmische calculaties.
ik rij nu in een auto van de zaak, een 2.0-16v benzine focus station, waar alles aan stuk gaat...
helaas is het zo dat ik genoodzaakt ben om ander werk tezoeken (prive omstandig heden, en een helehoop gezeik waar ik nooit om gevraagd heb), en dan weer een Opel tekopen, we denken aan een Vectra (Station) liefst sport versie, lekkere stoelen!
en mischien nog een 2e auto, ik heb nog een standaard kadett GSI-16 op het oog van iemand uit de buurt die nog goed is.
Ik ben secretaris geweest van deze gezellige club, en heb dus ook een astra GSI gehad, maar die heb ik verkocht aan Ilona in deze club.
Tot op heden heb ik daar zo langzamerhand wel spijt van, want die wagen vond ik helemaal tegek.
mijn motto hier zo op het forum: hoe maffer hoe beter, als je maar lol hebt met ze alle, & elkaar helpen zo goed als kan.
fotoshoot op zandvoort
gezellige dodare, met de club op zandvoort 2003
trots bezit van een c20xe, zweet iets 10W60 olie, maar start zonder tetikken, & iedere 7500 nieuwe olie.
oja, bijna vergeten... GROEP-A RULES
ik ben na 7 jaar avond studie elektrotechnicus in de midden, en laagspanning. (TSI-TBI/MBI)
nadat ik een tijd elektromonteur ben geweest in in de petrochemie (industrie & utiliteit) door heel nederland, en 6jaar werkvoorbereider/autocad tekenaar had gedaan, hou ik me nu dagelijks bezig met elektrotechnmische calculaties.
ik rij nu in een auto van de zaak, een 2.0-16v benzine focus station, waar alles aan stuk gaat...
helaas is het zo dat ik genoodzaakt ben om ander werk tezoeken (prive omstandig heden, en een helehoop gezeik waar ik nooit om gevraagd heb), en dan weer een Opel tekopen, we denken aan een Vectra (Station) liefst sport versie, lekkere stoelen!
en mischien nog een 2e auto, ik heb nog een standaard kadett GSI-16 op het oog van iemand uit de buurt die nog goed is.
Ik ben secretaris geweest van deze gezellige club, en heb dus ook een astra GSI gehad, maar die heb ik verkocht aan Ilona in deze club.
Tot op heden heb ik daar zo langzamerhand wel spijt van, want die wagen vond ik helemaal tegek.
mijn motto hier zo op het forum: hoe maffer hoe beter, als je maar lol hebt met ze alle, & elkaar helpen zo goed als kan.
fotoshoot op zandvoort
gezellige dodare, met de club op zandvoort 2003
trots bezit van een c20xe, zweet iets 10W60 olie, maar start zonder tetikken, & iedere 7500 nieuwe olie.
oja, bijna vergeten... GROEP-A RULES
Laatst gewijzigd door Hans op 26 jul 2006 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
LIVE IN THE FAST LANE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
aan je registratiedatum te zien ben je dr één van de oude garde
welkom terug iig!
welkom terug iig!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Omdat Hans een echte liefhebber is.
Helebboel hier gooien die waterige 5W30 volsyntheet enzo erin terwijl dat helemaal niet goed is.
10W40 is beter (en het is de fabrieksopgaaf).
10W60 is nog beter, geeft minder slijtage. Terwijl die waterige zooi juist extra slijtage oplevert.
Is bij een praktijkonderzoek naar voren gekomen.
Plug heeft de volledige tekst nog wel ergens.
Helebboel hier gooien die waterige 5W30 volsyntheet enzo erin terwijl dat helemaal niet goed is.
10W60 is nog beter, geeft minder slijtage. Terwijl die waterige zooi juist extra slijtage oplevert.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ik ben daar wel achter gekomen ja, ik reageerde eigenlijk op boerbeun waarom hij dat vroeg.. Ik heb al drama`s zat gehad met de olie..Laagvlieger schreef:Omdat Hans een echte liefhebber is.
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
ja jullie zien het goed reg. mrt 2004
ik loop al een tijdje rond in "GSI" land ik dacht al vanaf zo'n beetje 1999 toen bij de kadett GSI club, en volgens mij vanaf 2003 bij deze club
ik zoek nu weer een auto omdat ik een baan dicht bij heb gevonden, een Astra is even zwaarder dan een corsie, dat scheelt toch weer in de belasingen, ik kijk zo even niet naar het verbruik.
me ouwe astra die ik aan Ilona heb verkocht heb ik wel ergens spijt van natuurlijk, zo veel fun meegehad, liep ook goed, GROEP A IS OOK GOED
maar OMG op MP, wat staan er een zooi vrakken
ik loop al een tijdje rond in "GSI" land ik dacht al vanaf zo'n beetje 1999 toen bij de kadett GSI club, en volgens mij vanaf 2003 bij deze club
ik zoek nu weer een auto omdat ik een baan dicht bij heb gevonden, een Astra is even zwaarder dan een corsie, dat scheelt toch weer in de belasingen, ik kijk zo even niet naar het verbruik.
me ouwe astra die ik aan Ilona heb verkocht heb ik wel ergens spijt van natuurlijk, zo veel fun meegehad, liep ook goed, GROEP A IS OOK GOED
maar OMG op MP, wat staan er een zooi vrakken
LIVE IN THE FAST LANE
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Tja, het is intussen natuurlijk wel vijf jaar later dan de aanschaf van je vorige Astra. Het aantal goed onderhouden Astra's wordt natuurlijk steeds zeldzamer, zeker degene die in de verkoop gaan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)