Welke merk remmenset is t beste
-
- forum-gebruiker
Welke merk remmenset is t beste
Het onderwerp zegt het al ik wil nieuwe remmen er op ik zit te denken aan alles van brembo schrijven en klauwen en blokken zijn die er of wordt dat combineren met foredo of sparco ?
graag jullie mening
graag jullie mening
Astra gsi Tailgate c20xe bj 1995
-
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Klopt, maar die had in het begin geen centreer ringen gemonteerd en had de verkeerde remblokken meegekregen.Matt schreef:Klopt, moet je ook nog een setje centreerringen los kopen bij mathijssen. Jordy heeft toen veel gezeik gehad met trillen e.d
Om al dat gezeik te voorkomen heb ik maar wat extra's neergelegt en gewoon gelijk het goeie materiaal gekocht
Nu is hij er zeer te vreden over. (Baas J is Jordy toch?)
link topic: viewtopic.php?t=9150&postdays=0&postorder=asc&start=0
Calibra remklauwen FN54 Bouwjaar <94
Mevira schrijven (Brembo) http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2008/index.html (Brembo Part Number: 09.9159.10) Opel Meriva 1.8 16v
Centreerringen bij http://www.mathijssentechnics.nl/ (zie speciale remschrijven)
Ook gelijk een setje stalen remleidingen van Goodridge
Ferodo remblokken passend op FN54 http://www.fineline-imports.nl/ferodo-o ... cq869-714/ (Wie weet welke dat zijn? FCP685H of FCP584H of FCP1068??)
*correct me if I'm wrong*
C20NE
Ik heb nog een mooie AP CP5200 set remmen liggen.
4 zuiger per klauw, 295*28mm schijven.
Komt van een Astra F C20let af, dus pas klaar met stalen remleidingen erbij.
Hier een foto in een 17" velg, 16" is ook gepast. 15" heb ik nooit gepast, maar is denk ik te klein.
Wel iets duurder denk ik dan de oplossingen hierboven, maar dan heb je wel wat.
4 zuiger per klauw, 295*28mm schijven.
Komt van een Astra F C20let af, dus pas klaar met stalen remleidingen erbij.
Hier een foto in een 17" velg, 16" is ook gepast. 15" heb ik nooit gepast, maar is denk ik te klein.
Wel iets duurder denk ik dan de oplossingen hierboven, maar dan heb je wel wat.
Heb nog een ongebruikt setje stalen remleidingen liggen ergens! Stond op de planning om die nog eens te monteren, maar is er nooit meer van gekomen.QuerulouS schreef:Ook gelijk een setje stalen remleidingen van Goodridge
Nu is de Astra weg dus mogen weg voor een mooie prijs (als ik ze kan vinden, want door de verhuizing ben ik ze een beetje uit het oog verloren)...
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
De remmen zo compleet pas klaar met stalen remleidingen mogen voor 600 euro weg.
Zit alleen te wachten op een prijs voor nieuwe schijven.
De huidige doen hun werk prima, maar hebben wat kleine scheurtjes.
Kan begrijpen als iemand dit onder een auto zet, dat het wel gelijk klaar moet zijn. En niet op schijven met scheurtjes zit te wachten.
Zit alleen te wachten op een prijs voor nieuwe schijven.
De huidige doen hun werk prima, maar hebben wat kleine scheurtjes.
Kan begrijpen als iemand dit onder een auto zet, dat het wel gelijk klaar moet zijn. En niet op schijven met scheurtjes zit te wachten.