nieuwsgierig naar fredje zn gsi
voor dagelijks gebruik neem je een clio RS 20.16vastra 1.8 schreef:Volgensmij is Chucky daar ook niet naar op zoekRellie opt werk schreef:Ja, jammer genoeg totaal niet geschikt voor dagelijks gebruik
En als je wide-band lambda regeling op maakt, dan gaat het nog wel.
of een gechipte trafic met 163pk en 380nm
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
280 uit een atmo is toch best veel, vraag aan gsi piloot die kent nog 2 jongens die rijden met 400 a 450 pk rond met 2L geblazen dan praten we over meer peekaas voor de resultaten.astra 1.8 schreef:Met een atmosferische 2 liter zijn zeker wel mooie resultaten te behalen.
Op het werk 2 liter motoren gezien met 280 Pk en 275 Nm (op een superflow motortestbank).
2.2 Ltr gaat richting de 300 Pk
Heb het hier dan wel over full-spec motoren die in de auto- en rallycross gebruikt worden.
Laatst gewijzigd door Theo Gsi op 30 jun 2008 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Onmogelijk met een Otto-zuigermotorTheo Gsi schreef:280 uit een atmo is toch niet zo kei veel, vraag aan gsi piloot die kent nog 2 jongens die rijden met 400 a 450 pk rond met 2L atmo dan praten we over peekaasastra 1.8 schreef:Met een atmosferische 2 liter zijn zeker wel mooie resultaten te behalen.
Op het werk 2 liter motoren gezien met 280 Pk en 275 Nm (op een superflow motortestbank).
2.2 Ltr gaat richting de 300 Pk
Heb het hier dan wel over full-spec motoren die in de auto- en rallycross gebruikt worden.
Honda Power of Dreams zeker (Keep On Dreaming).
euhmmm theo heeft wel gelijk
die jongens hebben dus een turbo blok met die pk's maar met die corsa b waar dat blok dus inligt wordt niet dagelijks mee gereden die wordt bijna alleen gebruikt voor sprints!
(ding liep zowat nie stationar en weet ik wat niet allemaal compleet opgebouwd voor de sprint iig)
en dat blok is inmiddels overleden ik heb de zuigers gezien die erin zaten die waren compleet weggesmolten nu zijn ze bezig alles op nieuw op te bouwen in een c-kadett sedan en die oranje corsa van die 400pk is verkocht zonder blok geloof ik
http://nl.youtube.com/watch?v=9WxrvJC6Zmw
http://nl.youtube.com/watch?v=3wnorxPIvNU
die jongens hebben dus een turbo blok met die pk's maar met die corsa b waar dat blok dus inligt wordt niet dagelijks mee gereden die wordt bijna alleen gebruikt voor sprints!
(ding liep zowat nie stationar en weet ik wat niet allemaal compleet opgebouwd voor de sprint iig)
en dat blok is inmiddels overleden ik heb de zuigers gezien die erin zaten die waren compleet weggesmolten nu zijn ze bezig alles op nieuw op te bouwen in een c-kadett sedan en die oranje corsa van die 400pk is verkocht zonder blok geloof ik
http://nl.youtube.com/watch?v=9WxrvJC6Zmw
http://nl.youtube.com/watch?v=3wnorxPIvNU
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Theo Gsi schreef:280 uit een atmo is toch best veel, vraag aan gsi piloot die kent nog 2 jongens die rijden met 400 a 450 pk rond met 2L geblazen dan praten we over meer peekaas voor de resultaten.astra 1.8 schreef:Met een atmosferische 2 liter zijn zeker wel mooie resultaten te behalen.
Op het werk 2 liter motoren gezien met 280 Pk en 275 Nm (op een superflow motortestbank).
2.2 Ltr gaat richting de 300 Pk
Heb het hier dan wel over full-spec motoren die in de auto- en rallycross gebruikt worden.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
je kan wel 500pk uit een atmosferische motor halen .....kost alleen een paar knaken
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Psies, dus dan maar dit toch -> Klik
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
Formula 1 stylechucky66 schreef:je kan wel 500pk uit een atmosferische motor halen .....kost alleen een paar knaken
Die vermogens worden daar bereikt door 18000+ rpm te maken. Dit kan alleen door de super korte slag die de zuigers maken. Bij een straatmotor is zoiets niet mogelijk, maakt niet uit hoeveel geld je ook hebt.
- DerbiMikey
- forum-gebruiker
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 16 okt 2006 16:25
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
- DerbiMikey
- forum-gebruiker
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 16 okt 2006 16:25
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer: