Knipperlichten blijven constant branden. *Opgelost*
Knipperlichten blijven constant branden. *Opgelost*
Hallo,
Ik heb afgelopen week de Astra van mijn vader over kunnen nemen waar enkele problemen inzitten.
Een van die problemen is dat de rechter knipperlichten constant blijven branden en niet uitgaan tot de accu leeg is
Een dealer heeft hem toen vertelt dat dit waarschijnlijk aan het relais van de knipperlichten zou liggen.
Zou iemand dit kunnen bevestigen? En zo ja, waar zit dit relais dan precies?
Alvast bedankt voor de hulp.
/EDIT
Probleem is opgelost, het lag aan het gevarenlicht schakelaartje dat kortsluiting maakte, knipperlichtrelais was gewoon goed.
De knipperlichten knipperen nu weer gewoon
Ik heb afgelopen week de Astra van mijn vader over kunnen nemen waar enkele problemen inzitten.
Een van die problemen is dat de rechter knipperlichten constant blijven branden en niet uitgaan tot de accu leeg is
Een dealer heeft hem toen vertelt dat dit waarschijnlijk aan het relais van de knipperlichten zou liggen.
Zou iemand dit kunnen bevestigen? En zo ja, waar zit dit relais dan precies?
Alvast bedankt voor de hulp.
/EDIT
Probleem is opgelost, het lag aan het gevarenlicht schakelaartje dat kortsluiting maakte, knipperlichtrelais was gewoon goed.
De knipperlichten knipperen nu weer gewoon
Laatst gewijzigd door sebas969 op 16 jul 2008 16:34, 3 keer totaal gewijzigd.
C20XE Spijkenisse
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: