rottigheid..
Finito, alles was voor niks.
Soyanara.
Zet er wel eerlijk bij wat er is, anders ben je een penis.
Magoed, het kan ook anders, tviel wel mee stiekem.
Soyanara.
Zet er wel eerlijk bij wat er is, anders ben je een penis.
Magoed, het kan ook anders, tviel wel mee stiekem.
Laatst gewijzigd door pluggie op 19 jun 2008 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
tja .. hah al even met marcel gesproken .. echt een voorbeeld van slecht onderhoudt.. want dis. riem is 2 maande geleden vervangen en nu waterpomp .. wt zal het volgende week zijn?pascal1109 schreef:jammer, maar je zult het idd zelf de situatie het beste in kunnen schatten
en keuring is binnenkort .. kan ook weer flike bak geld neerleggen..
staat zoals ik al zei op mp. kijken of het wat wordt...
mr volgende car wordt wel weer astra
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
tja .. kweet ene kant zeg ik : ik laat um maken andere kant zeg ik de deur uit met da ding ..Laagvlieger schreef:Je weet mijn mening.....
Ik zeg investeren.
Of gelijk een goede kopen voor €2500.
Maja wat is goedkoper.
mr zoals ik al zei als die niet binnen 4 weken verkocht wordt blijft ie . waterpomp etc. laat ik maken .
kan natuurlijk niet maken om um zo te verkopen.
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Omdat het wel mee valt.
Kokeroverdingen, Toeter is gewoon punt, en ABS en ETC liggen beide eruit, dus sensor of bekabeling.
Hoor nu net pas op MSN dat het nog een C20XE is ook, en waarvoor je hem hebt gekocht.
Weetje auto kopen is nie zoveel, auto rijden wen der aan, je banden zelfs goedkope band kosten je 80 euro standaard het stuk. So be it.
Wat ik er zo van lees, ken je niet, ken je auto niet. Ken je portemonnaie niet, en ken de staat niet. Volgens mij valt het wel mee, of totaal niet, kweet het niet, ken de auto niet. Maar zelfs als je 1000 euro derin pleurt, wat je niet doet, en fuck it, die distri gebruik je maar voor 1 keer overnieuw (alssie echt nieuw is), ik was het nie, zei het nie.
Kijk auto rijden kost gewoon geld, zo is het. Gaat elk jaar zo zijn.
Heb alleen proberen aan te geven, en Marcel volgens mij ook, dat het wel meevalt.
Kokeroverdingen, Toeter is gewoon punt, en ABS en ETC liggen beide eruit, dus sensor of bekabeling.
Hoor nu net pas op MSN dat het nog een C20XE is ook, en waarvoor je hem hebt gekocht.
Weetje auto kopen is nie zoveel, auto rijden wen der aan, je banden zelfs goedkope band kosten je 80 euro standaard het stuk. So be it.
Wat ik er zo van lees, ken je niet, ken je auto niet. Ken je portemonnaie niet, en ken de staat niet. Volgens mij valt het wel mee, of totaal niet, kweet het niet, ken de auto niet. Maar zelfs als je 1000 euro derin pleurt, wat je niet doet, en fuck it, die distri gebruik je maar voor 1 keer overnieuw (alssie echt nieuw is), ik was het nie, zei het nie.
Heb alleen proberen aan te geven, en Marcel volgens mij ook, dat het wel meevalt.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
hm. daar heb je zeker gelijk in ..pluggie schreef:Omdat het wel mee valt.
potomonee is op dit moment niet zo dik meer
pff weet ut even niet meer wat ik wil...
kijken wat ie op markplaats doet.. wie weet loopt er wel een gek rond..
maja dan heb je ook nog niks weer..
en idd is C20XE...
nachtje over slapen is wss het beste
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Als je al wist dat ie rot was, dan moet je ook weten dat je hem niet voor al te weinig geld kan opkappen. Er is dan geen goedkope manier om even door de keuring te gaan. Het is leuk om een GSi te kopen voor een prikkie, maar dan moet je ook weten dat er dan veel geld bij komt kijken om hem rijdende te houden.Erwin_dude schreef:ik wist ook wel datie rot was..Theo Gsi schreef:onzin, je moet gewwon eerst goed kijken voor je iets uberhaupt koopt...
en ik heb ook besloten um gewoon te gaan fixen:)
dorpels laat ik op korte termijn even doen . rest fix ik zelf...
moet even goede sloop hebben hier in de buurt .. ( omgeving Emmen)
Je zou hem goed onderhanden moeten nemen en inderdaad ook meer dingen moeten vervangen dan je denkt, ookal zegt de vorige eigenaar dat het al gebeurd is. Distributie bijvoorbeeld.
Moet ie voor te veel geld opgeknapt worden? weg met dat ding, sparen en een goede kopen.
Er staat nog een oranje te koop
C20NE
door de keuring brengen is wel een goedkope oplossing gewoon wat plaatjes tegenaan lassen ofzoQuerulouS schreef:
Als je al wist dat ie rot was, dan moet je ook weten dat je hem niet voor al te weinig geld kan opkappen.
maa rom het strak te maken en strak te houden kost geld.
astra heeft te lang geduurt
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
net even zitte kijken naar waterpomp .. heb ut gereedschap niet in huis om ut zelf te doen . dus zal um morge even wegbrengen zullen wel zienMatt schreef:Waarom eerst plaatjes lassen?? Is toch alleen maar weggegooid geld als je er daarna toch nieuwe dorpels in wil zetten.
Nieuwe distri erop met waterpomp, spanrol, meelooprol. Nieuwe dorpels er in knallen en je ABS fixen en je bent de man
dorpels worden gewoon gemaakt..
heb paar dingen afgezegt dus geld is nu even geen probleem voor de apk dingen:)
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Bart(astra) schreef:Zo is dat netjes maken !
idd heb alles geregeld nu:)
volgende week maandag nieuwe waterpomp
die week erop nieuwe dorpels en abs laat ik even uitlezen
claxon ga ik morgen mee bezig .. heeft het eergister weer even gedaan.. heb gewoon stroom op stuurschakelaar zeg maar.. mr komt niet bij claxon zelf aan .. zekeringen zijn goed... relais hoor je niet klikken... wr zitten die?
en als ik dat klaar heb gaatie voor apK:)
bedankt voor jullie steun .. wist ut even niet meer
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Erwin_dude
- Oud-Clublid