wel gaaf dat die bbq op zondag is trouwens
zullen ze blij mee zijn daaro
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
GSI078 schreef:Daar heb je wel gelijk in Chris, wij wonen natuurlijk dicht bij elkaar... Enige wat me in Dordrecht opvalt is dat er steeds meer tuperwarebakken met Polen tevoorschijn komen.. Allemaal met brulpijpen maar uiteindelijk 1.1 motoren..
in polen betalen ze ook wegenbelasting aan de hand van je motorinhoud.
1.1 is dus altijd goedkoper dan 2.0 hoe grote auto je er ook omheen hebt zitten
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
graag gedaan. ik zou eerst kijken hoe het eruit ziet met zwarte hemel. maar hoe ga je dat doen met dat randje van het dakraam of heb je die niet.
daar zit een beigestrip omheen.