We hebben sinds kort een Corsa B type van 2000 erbij. Hij heeft volgens mij std. centrale vergrendeling erop, en nog een aftermarket afstandbediening ervoor. Is dus een los dingetje.
Het mooie is dat het werkt! alleen wat vreemd is.. eerst dacht ik dat de pinkers helemaal niet gingen knipperen.. maar nu blijkt dat ze dat alleen aan de rechterkant doen
iemand een ideetje?
alvast bedankt
CV probleempje
CV probleempje
CORSA X1.4SZ
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
stomme vraag misschien, maar doen je knippers het normaal met de richtingaanwijzer wel?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Draden kunnen ook in je linker dorpel zitten!
Als alles zo'n beetje hetzelfde loopt als in de Astra is dat een stuk makkelijker.
Bij mij deed eerst de rechter het ook alleen maar, totdat we er achter kwamen dat de radio ook knipperde. Verkeerde draad gepakt dus
Als alles zo'n beetje hetzelfde loopt als in de Astra is dat een stuk makkelijker.
Bij mij deed eerst de rechter het ook alleen maar, totdat we er achter kwamen dat de radio ook knipperde. Verkeerde draad gepakt dus
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam