Ik ben..... Thierry

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
JelmerAstra
forum-gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 mei 2008 19:15

Bericht door JelmerAstra »

Thierriee schreef:Haha ja die heb ik zekers gezien die was echt heel erg mooi van binnen ook echt super. Ik zou het niet weten een oude MAN Commander trekker. Ja de Actros word ook een trekker met 330 pk meer hebben we ook niet echt nodig maar had liever wel een V8'tje ofzo gehad hoor haha. Deense bumper alles komt erop dus word wel erg mooi. :):)
Stoer! deense bumper,, wel even foto's maken dan wil wel even zien hoe ie er uit ziet dan ;) maar 330 is ook wel mooi hoor automaatje of nie? maare d'r is nu ook nieuwe actros uit he, met die verlichtige ster en zo en met die zonneklep die uit 2 delen bestaat das wel mooi ding ;) maar jij zult dat model nog niet hebben denk ik wand die moet nog worden gemaakt
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Ja idd die is helemaal mooi ja, maar zodra die zonneklep gewoon te koop is ga ik wel proberen om die erop te krijgen haha. Idd een automaat heerlijk is dat :) Jaa komen zeker foto's aan als die binnen komt hij komt in juli binnen en dan moet die nog opgebouwd worden dus. De hele cabine word waarschijnlijk bekleed met creme achttig skai en laminaatje erin ect. dus word wel wat moois :):)
GSi C18XE
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

JelmerAstra schreef:
Thierriee schreef:Ik rij voor Kattenberg, dat is oorspronkelijk een verhuisbedrijf maar ik rij keukendistributie met een trekker - oplegger gewoon door het hele binnenland. Soms eens een ritje na het buitenland Duitsland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland overal heen door heel europa in princiepe.
Heey echt Mooi auto :D,, Op wat voor merk rij je ?(vrachtwagen),, ik werk zelf bij MAN Dealer,, maar ik wil later ook gaan rijden (zit in de familie) maar ik vindt dat sleutelen soms niets meer aan, Nu al niet meer, Dus rijden lijkt me mooi :D is ook mooi rijd wel eens stukie over weg :P mag van de wet nog niet,, maar op werk vinden ze het niet erg, is echt mooi zo'n groot ding besturen :D
ruilen dan ?? ga ik wel weer de garage in en mag jij op mijn DAF
zo leuk is het rijden niet meer hoor
helemaal niet met die nieuwe tacho en rij tijdenwet :roll: :roll:
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Bericht door vizier »

raymond schreef:
JelmerAstra schreef:
Thierriee schreef:Ik rij voor Kattenberg, dat is oorspronkelijk een verhuisbedrijf maar ik rij keukendistributie met een trekker - oplegger gewoon door het hele binnenland. Soms eens een ritje na het buitenland Duitsland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland overal heen door heel europa in princiepe.
Heey echt Mooi auto :D,, Op wat voor merk rij je ?(vrachtwagen),, ik werk zelf bij MAN Dealer,, maar ik wil later ook gaan rijden (zit in de familie) maar ik vindt dat sleutelen soms niets meer aan, Nu al niet meer, Dus rijden lijkt me mooi :D is ook mooi rijd wel eens stukie over weg :P mag van de wet nog niet,, maar op werk vinden ze het niet erg, is echt mooi zo'n groot ding besturen :D
ruilen dan ?? ga ik wel weer de garage in en mag jij op mijn DAF
zo leuk is het rijden niet meer hoor
helemaal niet met die nieuwe tacho en rij tijdenwet :roll: :roll:
idd, vind dr ook steeds minder aan :(

zit zelf te denken om het zwaar transport oid in te gaan
gewoon rijden is geen uitdaging meer
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Bericht door Raymond-oud »

vizier schreef:
raymond schreef:
JelmerAstra schreef: Heey echt Mooi auto :D,, Op wat voor merk rij je ?(vrachtwagen),, ik werk zelf bij MAN Dealer,, maar ik wil later ook gaan rijden (zit in de familie) maar ik vindt dat sleutelen soms niets meer aan, Nu al niet meer, Dus rijden lijkt me mooi :D is ook mooi rijd wel eens stukie over weg :P mag van de wet nog niet,, maar op werk vinden ze het niet erg, is echt mooi zo'n groot ding besturen :D
ruilen dan ?? ga ik wel weer de garage in en mag jij op mijn DAF
zo leuk is het rijden niet meer hoor
helemaal niet met die nieuwe tacho en rij tijdenwet :roll: :roll:
idd, vind dr ook steeds minder aan :(

zit zelf te denken om het zwaar transport oid in te gaan
gewoon rijden is geen uitdaging meer
dat al helemaal niet
daar heb je nog meer regels
in duitsland alleen snachts rijden
frankrijk alleen overdag over de nationaale wegen
laat dat maar dan
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Bericht door vizier »

zit een nieuw bedrijf in almelo doet voornamenlijk richting engeland ;)
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
Delax80
forum-gebruiker
Berichten: 1274
Lid geworden op: 19 apr 2005 11:03
Locatie: Noord Nederland

Bericht door Delax80 »

beetje laat majah:P mooie astra!! alleen vind dat zo ongeveer de minste achterbumperdiffuser die er is :O

maar zeker mooie auto!!
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Thnx. Ja vind hem zelf ook niet zo super hoor heb het als 1 van de eerste veranderingen aan me auto gedaan maar heb toch liever een Rieger achterbumper om eerlijk te zijn, iemand er hier nog 1 liggen ? :):)
GSi C18XE
Plaats reactie