GSI sloeg uit (rare ratel)
lfr = stappenmotor???
en tja moeten we van het weekend even kijken en schoonmaken dan eerst even kijken of ik een uitleg kan vinden van hoe het te doen want ken hem niet vinden
en tja moeten we van het weekend even kijken en schoonmaken dan eerst even kijken of ik een uitleg kan vinden van hoe het te doen want ken hem niet vinden
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
er zijn een aantal topicjes op wonderbaarlijke wijze verdwenen. Het stappenplan schoonmaken lfr ook volgens mij
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
das een lastig karwei
Laatst gewijzigd door c18xe op 05 jun 2008 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Mad Driver schreef:zal idd de lfr zijn...bij velen helpt dit gewoon.
moet zelf ook nog eens doen pfoe.
jij ben gwn lui want het zijn 2 slang klemmen lost 2 boutjes los en klaar is kees beetje spuiten en spul weer vast hij zit zo boven op je gaskleppen huis
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- The Stinger
- forum-gebruiker
owww das wel erg aardig van je zal man lief ook blij mee zijn maar je hoeft alleen maar te helpen dan hoor hebben alle twee ook twee handjes en zijn niet bang voor vieze handen hahac18xe schreef:nop als ik tijd heb doe ik t wel een x voor je
en zo een beschrijving zou ook wel fijn zijn wie weet lukt het dan gewoon wel
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
- Mad Driver
- forum-gebruiker
duhh kheb ut ding maar liefst 4 keer uitgehad.jij ben gwn lui want het zijn 2 slang klemmen lost 2 boutjes los en klaar is kees beetje spuiten en spul weer vast hij zit zo boven op je gaskleppen huis
Nee ma eerlijk gezegd zoek ik eerst een goed schoonmaakmiddel.
Remmenreigniger is echt niet sterk genoeg. Carburateurreiniger moet ik nog halen.
Als school over 2 weken over is geef ik de gsi een mooi beurtje
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
-
- Moderator
Doe maar eerder, dan is hij weer goed voor de 15eMad Driver schreef:Als school over 2 weken over is geef ik de gsi een mooi beurtje
En hoe is het met je dipje?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Nou kom nu net thuis en de Auto loopt echt fantastisch met het filter en de olie die erin hoort.. Wij zijn er dus achter gekomen dat de vorige eigenaar hem voor dat wij hem kochten nog even netjesw had schoongemaakt en afgevuld met 15w40.. Wij hebben nu het filter en de olie vervangen voor 10w40.. Als ik de auto start als hij koud is hoor ik een ratel maar dat is 2 a 3 seconden en dan is het weg.. Ik denk dat het wel goed gaat komen, misschien zit het tussen de oren misschien ook niet maar zonder die ratel rijd hij een heel stuk beter..
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Beter dat opgelost is kerel...
Hmm ja mocht mn probleemje op tijd opgelost zijn, zal ik voor de 15e nog eens alles netjes nagaan. De lfr maak ik ook wel gelijk schoon danDoe maar eerder, dan is hij weer goed voor de 15e
En hoe is het met je dipje?
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
-
- Moderator
opschieten dan joh, je hebt nog 9 dagen