Ik ben..... Thierry

Voorstel en welkomst forum. (Hi, my name is..)
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

nu de foto's ben benieuwd wat jullie er van vinden:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
GSi C18XE
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Bericht door Matt »

Ziet er netjes uit!!
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Bericht door pascal1109 »

Ziet er netjes uit, maar is niet echt mijn smaak.
Misschien nog even stootstrips eraf en wat zakken?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

ziet er goed uit. kleur is perfect
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

ziet er goed uit jongen, maar idd de stootstrips eraf en wat verlage en orginele spiegels erop en je bent het mannetje :P.

en hoe zit het mee roest of helemaal strak¿¿¿

nog even een vraag: waar heb je dat petje vandaan en heb je een betere foto ervan¿¿¿¿¿¿
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Bericht door gurdi »

en heb je een foto van recht achter je auto even kijken hoe die bumper en uitlaat staan:D
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Trompie »

mooie kleur en nette wielen!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Gebruikersavatar
JW
forum-gebruiker
Berichten: 568
Lid geworden op: 19 okt 2006 11:18
Locatie: Doetinchem

Bericht door JW »

netjes en welkom!

Heb je trouwens je dashboard zelf gespoten?
C20XE '94
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

- Ja die stootstrips heb ik er al een keer afgehad maar de lak eronder was echt hondslelijk dus toen heb ik ze er weer opgeplakt:)

- Verlagen, daar zat ik zelf ook al aan te denken sowieso aan de voorkant nog een cm of 4

- Het petje heb ik op truckstar en biddinghuizen gehaalt haha 15€ zal binnekort even een betere foto maken ervan
GSi C18XE
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Thierriee schreef:- Ja die stootstrips heb ik er al een keer afgehad maar de lak eronder was echt hondslelijk dus toen heb ik ze er weer opgeplakt:)

- Verlagen, daar zat ik zelf ook al aan te denken sowieso aan de voorkant nog een cm of 4

- Het petje heb ik op truckstar en biddinghuizen gehaalt haha 15€ zal binnekort even een betere foto maken ervan
- Dashbord heb ik idd zelf gespoten
GSi C18XE
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Mooie wagen, ik vind 'em erg netjes! Meer spoilers moeten er niet extra bij op, dit kan nog net wat mij betreft. Mooie velgen ook! Zijn dat 17'' Borbet LS?
Thierriee schreef:- Verlagen, daar zat ik zelf ook al aan te denken sowieso aan de voorkant nog een cm of 4
Let je wel op dat je lip niet van rubber is zoals bij de originele lip, en dat deze dus niet tegen een onzachte aanraking met de keien kan? 4 centimeter lager gaat ie niet leuk vinden!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Ja het zijn 17'' Borbet LS :) dezelfde als jou of zie ik dat v erkeerd op de foto..

Ja hoe bedoel je dat precies de voorbumper ? Die is geheel ABS van rieger maar ik weet het ook nog niet zeker want ik woon zelf in een wijk met veel drempels en wil natuurlijk nog wel gewoon thuis kunnen komen haha.
GSi C18XE
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Bericht door pascal1109 »

hij bedoelt dat de originele lip die er op een GSi zit van rubber is en wel een beetje kan meebuigen in extreme omstandigheden.
Die van jouw is gewoon hard en wil niet meebuigen als een drempeltje net ietsje te hoog is ;)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Ooh ja zo op die manier, ik begreep al niet precies wat hij bedoelde maar die veert idd niet echt mee, met sommige drempels heb ik nu al moeite dus daarom twijfel ik ook nog erg aan om te verlagen.
GSi C18XE
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

ben jij vrachtwagenchauffeur dan omdat je naar truckstar bent geweest¿¿¿

ik wacht rustig de foto af. als ik hem vet vind mag er nog weleens eentje regelen als je hem tegen komt :P
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Jups ben vrachtwagenchauffeur ja, ik zal morgen ofzo even een duidelijk foto voor je maken en dan post ik hem hier even bij, ik zal erop letten want ik ga wel vaker na auto of vrachtwagen activiteiten en meestal hebben ze daar wel van die kraampjes met van alles.
GSi C18XE
Gebruikersavatar
Da Evil Michael
forum-gebruiker
Berichten: 601
Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
Locatie: dat boere gat Roosendaal

Bericht door Da Evil Michael »

relaxt jongen,

bij welk bedrijf rij en wat doe je binnen- of buitenland.

ik rij zelf bij flex expresse. een klein koeriers bedrijf. ik rij voornamelijk buitenland, maar omdat het nou zo rustig is bij ons rijd ik al 3 weke binnenland en zo af en toe buitenland. ik kom echt overal door heel europa. ik rij zelf het liefste op engeland. ik vind dat echt geweldig rijde. alles lekker op zijn gemak en niet dat gestoorde weggedrag van die belge, duiters, nederlanders en fransoze. echt heerlijk daar joh.

de foto van die pet zie ik wel verschijnen. ik opel petjes echt super gaaf. heb er eentje ligge hier maar die naar de klote gegaan in de was. de kleur is helemaal verlope jammer genoeg, dus het wordt tijd voor een nieuwe eej :lol:
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Gebruikersavatar
androdans
forum-gebruiker
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 aug 2007 16:32
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door androdans »

Welcome!!!!

Love the car :)

For photos, use Photobucket.com (much better :) )
Opel Astra GSi 2.0 16v For Life!

South African Flying Squad Promoteam

Irmscher Promoteam
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Ik rij voor Kattenberg, dat is oorspronkelijk een verhuisbedrijf maar ik rij keukendistributie met een trekker - oplegger gewoon door het hele binnenland. Soms eens een ritje na het buitenland Duitsland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland overal heen door heel europa in princiepe.
GSi C18XE
JelmerAstra
forum-gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 mei 2008 19:15

Bericht door JelmerAstra »

Thierriee schreef:Ik rij voor Kattenberg, dat is oorspronkelijk een verhuisbedrijf maar ik rij keukendistributie met een trekker - oplegger gewoon door het hele binnenland. Soms eens een ritje na het buitenland Duitsland, Italie, Frankrijk, Belgie, Engeland overal heen door heel europa in princiepe.
Heey echt Mooi auto :D,, Op wat voor merk rij je ?(vrachtwagen),, ik werk zelf bij MAN Dealer,, maar ik wil later ook gaan rijden (zit in de familie) maar ik vindt dat sleutelen soms niets meer aan, Nu al niet meer, Dus rijden lijkt me mooi :D is ook mooi rijd wel eens stukie over weg :P mag van de wet nog niet,, maar op werk vinden ze het niet erg, is echt mooi zo'n groot ding besturen :D
Gebruikersavatar
Mad Driver
forum-gebruiker
Berichten: 2066
Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
Locatie: Maastricht

Bericht door Mad Driver »

Strakke gsi, alleen jammer van alles wat niet origineel is (behalve de velgen) :lol:
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!

KOK Promoteam:D
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Haha ik rijd een oude MAN met 224 pk van 10 jaar oud maar krijg een nieuwe Actros Mega Space in 1 van deze maanden. Ja het is echt heel erg mooi werk om met zon groot ding te rijden elke dag is weer anders en een uitdaging,

Raad het je zeker aan om het sowieso te proberen :):)
GSi C18XE
JelmerAstra
forum-gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 mei 2008 19:15

Bericht door JelmerAstra »

Thierriee schreef:Haha ik rijd een oude MAN met 224 pk van 10 jaar oud maar krijg een nieuwe Actros Mega Space in 1 van deze maanden. Ja het is echt heel erg mooi werk om met zon groot ding te rijden elke dag is weer anders en een uitdaging,

Raad het je zeker aan om het sowieso te proberen :):)
Beter een MAN,, maar ik ben echt helemaal voor Mercedes Actros :D,,, komt door me pa ;) haha,, die heb er zelf ook eentje maar ik vindt de nieuwe MAN ook wel mooi Vooral die in de Laaste Truckstar stond;) (gezien of nie) Komt bij waar ik werk weg vandaar:P Maar wat voor MAN heb je dan een M90 Of zow? lekker oud Scheurijzer wat voor actros krijg je trekker, bakwagen? Combi?(als je hem hebt dan zou wel even leuk vinden als je foto maakt) en hoeveel PK's want daar draait het om he :P hoe veel cijfers er op de deur staan
Gebruikersavatar
Thierriee
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mei 2008 14:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Thierriee »

Haha ja die heb ik zekers gezien die was echt heel erg mooi van binnen ook echt super. Ik zou het niet weten een oude MAN Commander trekker. Ja de Actros word ook een trekker met 330 pk meer hebben we ook niet echt nodig maar had liever wel een V8'tje ofzo gehad hoor haha. Deense bumper alles komt erop dus word wel erg mooi. :):)
GSi C18XE
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Thierriee schreef:Ja het zijn 17'' Borbet LS :) dezelfde als jou of zie ik dat v erkeerd op de foto..

Ja hoe bedoel je dat precies de voorbumper ? Die is geheel ABS van rieger maar ik weet het ook nog niet zeker want ik woon zelf in een wijk met veel drempels en wil natuurlijk nog wel gewoon thuis kunnen komen haha.
Ik heb ook Borbet LS, maar dan 16''. Die LS-en staan echt super onder de Astra vind ik!

Bij de originele Astra bumper zit er een zwarte lip onder die van heel buigbaar rubber is, en die dus niet zo gauw kapot gaat bij een drempeltje. Dat heeft die van jou anders, die is namelijk van ABS inderdaad. En dat is wat minder buigzaam.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie