Na 4 weken heb ik eindelijk de frames gekregen waar ik mijn kuipstoelen op kan monteren, ze zaten nu heel technisch op het originele frame gemaakt maar dat was eigenlijk geen succes.. Dus nu ik eindelijk de goede heb kan ik gaan bouwen.. De passagiersstoel eruit gehaald en het originele frame er onder uit geschroefd, maar waar ga ik nu de gordelhouder monteren en hoe?? Heb weleens een switch gedaan bij een mazda maar daar zitten de houders gewoon met bouten vast en kan je die overschroeven maar hier bij de astra zitten ze met ijzerdraden vast en een dikke torx zo te zien.. Kan iemand hier duidelijkheid in geven?? Bedankt voor komende reactie`s
Links boven de stoel
Rechts boven het frame
Onder geleiders en verstelbeugel
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
De meeste hebben volgens mij geen gordelspanners er op zitten.
Ik heb een tijdje Calibra stoelframes er in gehad aangezien die al onder de leren stoelen zaten. Zaten geen gordelspanners op in ieder geval, zijn toen naar Raymond gegaan
Matt schreef:De meeste hebben volgens mij geen gordelspanners er op zitten.
Ik heb een tijdje Calibra stoelframes er in gehad aangezien die al onder de leren stoelen zaten. Zaten geen gordelspanners op in ieder geval, zijn toen naar Raymond gegaan
klopt en daar passen gewoon de gordels in van de astra geen probleem
Heb er 2 gevonden net via MP een linker en een rechter worden morgen verstuurd.. Heb er 25,= inklusief verzenden voor betaald, dus dat is ongeveer 9,= per houder is niet te duur denk ik??
boerbeun schreef:effe offtopic: ik heb ook het idee om kuipjes te plaatsen, maar hoe zit dat met het instappen van passagiers?
via de deur misschien?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Inderdaad ik heb gewoon verstelbare kuipstoelen die kan je gewoon net zoals als de normale stoelen naar voren klapen.. Ik heb geen Jamex of sparco maar van nrc volgens mij waren hier in de aanbieding bij de lokale autoboer voor 125,= (aanbieding showroom waren normaal 200,=) per stuk.. Zijn gewoon goede stoelen met voldoende steun overal.. Houd er wel rekening mee als je zoals mij niet kan lassen je er ook frames bij zal moeten halen die zijn een setje 125,= en dan natuurlijk 2 gordelhouders van een calibra heb ik 25,= voor betaald dus kompleet setje stoelen koste me toch nog 400,=
Is mijn eigen topic iemand stelt een soort van vraag en die beantwoord ik gewoon... Zoals je heb kunnen lezen heb ik de oplossing ook al gevonden en zijn de houders onderweg.. Dus mag jij vertellen wat er weer ontopic te komen is, of bedoel je misschien sluiten?? Kan hoor foutje is menselijk
Kom op even ontopic blijven hee... Gaat hier over het plaatsen en niet waarom...
Ik weet het niet ik heb iets met kuipstoeltjes, vooral met de frames die ik nu heb zit je echt bijna op de grond en aangezien ik 2.00 meter bent vind ik dat beter.. Plus ik vind het wel uitstraling hebben, moeilijk uitteleggen soms vind je iets mooi en soms niet zelfde als bumpers, dan heb je zoiets die wil ik omdat je zo mooi vind, maar waarom?? Geen idee, dat heb ik dus met kuipstoeltjes..