aandrijfas
aandrijfas
de aandrijf assen lopen van de versnellingsbak na dhte wiel.
nu wil ik de draagarm losmaken maar krijg deze verbinding niet los.
heb een plaatje van de verbinding.
nu wil ik de draagarm losmaken maar krijg deze verbinding niet los.
heb een plaatje van de verbinding.
Laatst gewijzigd door gurdi op 30 mei 2008 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
astra heeft te lang geduurt
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Begrijp ik dat je de aandrijfas eruit wilt hebben?
Dan haal je je wiel eraf. dan draai je de bout die op de as zit los en je draait de moer los van de draagarmkogel. en dan kun je het boeltje van het draagarm halen en van de aandrijfas afhalen en dan de as uit de bak trekken.
Dan haal je je wiel eraf. dan draai je de bout die op de as zit los en je draait de moer los van de draagarmkogel. en dan kun je het boeltje van het draagarm halen en van de aandrijfas afhalen en dan de as uit de bak trekken.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
kan het je wel uitleggen maar dan is het nog de vraag of je het snapt lol
maar hier poging 1 haha
je pakt een pijp van ongeveer 2 meter die jouw gewicht kan dragen, die leg je over je draagarm en steek je onder je kriksteun.
hier laat je iemand op leunen of op staan, dan sla je met een moker of grote hamer op de naaf waar die conische bout in steekt, dus NIET op de bout slaan
wens je veel succes, meestal met 2 of 3 tikken is ie er wel uit
maar hier poging 1 haha
je pakt een pijp van ongeveer 2 meter die jouw gewicht kan dragen, die leg je over je draagarm en steek je onder je kriksteun.
hier laat je iemand op leunen of op staan, dan sla je met een moker of grote hamer op de naaf waar die conische bout in steekt, dus NIET op de bout slaan
wens je veel succes, meestal met 2 of 3 tikken is ie er wel uit
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Tri
- forum-gebruiker
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 03 mar 2007 13:13
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
of even zo'n apparaatje van een paar tientjes kopen bij de lokale ijzerboer
kan even niet op de naam komen maar das een boutje aandraaien, en ijzeren bek drukt dan je bout eruit.
daar heb ik 't zelfde probleem mee opgelost.
denk dat er wel meerdere zijn die weten wat ik bedoel
kan even niet op de naam komen maar das een boutje aandraaien, en ijzeren bek drukt dan je bout eruit.
daar heb ik 't zelfde probleem mee opgelost.
denk dat er wel meerdere zijn die weten wat ik bedoel
Odrer Is For Itidos
Geunis Can Hdanle Caohs
Geunis Can Hdanle Caohs
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Trouwens, het onderdeel waar we het over hebben hier is gewoon een Fuseekogel.
Met bankhamer korte felle tikken tegen het fuseelichaam geven. Schiet ie 9/10 keer los. Zoniet idd hetzelfde alleen dan met een lange staaf op spanning houden.
Met bankhamer korte felle tikken tegen het fuseelichaam geven. Schiet ie 9/10 keer los. Zoniet idd hetzelfde alleen dan met een lange staaf op spanning houden.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02