Hoi ik ben Carla ( ook maar even een eigen account)
Hoi ik ben Carla ( ook maar even een eigen account)
Hallo allemaal, zal me even netjes voorstellen
ik ben dus Carla.. niet veel te vertellen eigenlijk.. ben de vriendin van GSI078 dus over de auto heeft hij al verteld dat hoef ik niet meer te doen ( vandaar ook niet veelte vertellen eigenlijk) kan lekker kort en bondig zijn .. als dat al lukt met mijn ratel
Ook ik vind het erg leuk om te zien wat iedereen met zijn / haar GSI doet allemaal , en ja kan verwarrend werken als je op topics antwoord onder de naam van je partner dus vandaar maar een eigen accounnt aangemaakt
ik ben dus Carla.. niet veel te vertellen eigenlijk.. ben de vriendin van GSI078 dus over de auto heeft hij al verteld dat hoef ik niet meer te doen ( vandaar ook niet veelte vertellen eigenlijk) kan lekker kort en bondig zijn .. als dat al lukt met mijn ratel
Ook ik vind het erg leuk om te zien wat iedereen met zijn / haar GSI doet allemaal , en ja kan verwarrend werken als je op topics antwoord onder de naam van je partner dus vandaar maar een eigen accounnt aangemaakt
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Lezen deed ik toch al wel antwoorden ook maar en op deze manier kan de her des huizes ook zien wat er voor nieuwe berichten er zijn bijgekomen tijdens zijn werkurenoenatje schreef:welkom op agc en veel lees plezier
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ok dan speciaal voor trompie een foto ( dit is de situatie hier thuis nu na de opmerking van mijn geliefde vriend )Bart(astra) schreef: Mag Trompie een foto van jou Carla ?
Zo dan !
't RoggelTeam
't RoggelTeam
Allemaal bedankt voor het vriendelijke welkom
@sylvia: tja je moet wat he als je ook enkele dingen wilt volgen net als de vriend, maar ja ik zeg vaker ook wij vrouwen kunnen geintreseerd zijn in auto's en voor de lieve vree dan een eigen account
had al wel door dat je bij raymond hoorde had dat gelezen
groetjes Carla
@sylvia: tja je moet wat he als je ook enkele dingen wilt volgen net als de vriend, maar ja ik zeg vaker ook wij vrouwen kunnen geintreseerd zijn in auto's en voor de lieve vree dan een eigen account
had al wel door dat je bij raymond hoorde had dat gelezen
groetjes Carla
't RoggelTeam
't RoggelTeam
- The Stinger
- forum-gebruiker
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Bedankt! Ik vind dat je er een leuk koppie op hebt zitten.Carla schreef:Ok dan speciaal voor trompie een foto ( dit is de situatie hier thuis nu na de opmerking van mijn geliefde vriend )Bart(astra) schreef: Mag Trompie een foto van jou Carla ?
Zo dan !
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- GSi Hilversum
- forum-gebruiker
- Contacteer: