Inhouden bij koude motor
- Tri
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Inhouden bij koude motor
Als ik mijn motor start, vliegt mn motor naar +/- 2500 toeren, daarna valt hij terug naar 600, valt dan bijna uit, weer terug naar 2500 etc.
Als ik dan wegrij houd hij heel erg in bij lage toeren, schokt echt enorm, dan pakt hij even op, dan reageert hij weer niet op gas geven.
Geef ik meer gas, duurt het even voor hij reageert, en trekt dan gewoon door. Rij ik constant 2000 toeren, veel lichte schokjes.
Staat mn motor warm, is er helemaal niks aan de hand.
Ikzelf dacht aan mn injectoren, mn schoonbroer dacht de LMM of temperatuurvoeler ervoor. Tempvoeler voor de LMM is doorgemeten met koude en warme motor, gaf de juiste waardes.
Monteur van opel dealer dacht ook aan vervuilde injectoren.
Iemand nog meer ideeën of hetzelfde probleem gehad en een oplossing?
Als ik dan wegrij houd hij heel erg in bij lage toeren, schokt echt enorm, dan pakt hij even op, dan reageert hij weer niet op gas geven.
Geef ik meer gas, duurt het even voor hij reageert, en trekt dan gewoon door. Rij ik constant 2000 toeren, veel lichte schokjes.
Staat mn motor warm, is er helemaal niks aan de hand.
Ikzelf dacht aan mn injectoren, mn schoonbroer dacht de LMM of temperatuurvoeler ervoor. Tempvoeler voor de LMM is doorgemeten met koude en warme motor, gaf de juiste waardes.
Monteur van opel dealer dacht ook aan vervuilde injectoren.
Iemand nog meer ideeën of hetzelfde probleem gehad en een oplossing?
Odrer Is For Itidos
Geunis Can Hdanle Caohs
Geunis Can Hdanle Caohs
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Zat daar niet zo'n kerel die een oranje astra te koop heeft?Kakashi schreef:Tjah. Wie gaat er dan ook in terneuzen wonen??Tri schreef:Opzich wel een idee
Iemand uit deze (zeeuws-vlaanderen) buurt nog een werkende LMM die ik kan testen?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Jah daar staat me wel iets van bij..pascal1109 schreef:Zat daar niet zo'n kerel die een oranje astra te koop heeft?Kakashi schreef:Tjah. Wie gaat er dan ook in terneuzen wonen??Tri schreef:Opzich wel een idee
Iemand uit deze (zeeuws-vlaanderen) buurt nog een werkende LMM die ik kan testen?
Kan em zo even niet voor me halen.