[SPOED] Benzineleiding aansluiten
[SPOED] Benzineleiding aansluiten
Op mijn Astra-F heb ik dit laten lassen:
Het ziet er heeeeeeeel geweldig uit, maar heb bij 1 ding niet stil gestaan. Hoe sluit ik mijn tank hierop aan?
Wie kan mij tips geven? Desnoods adressen waar ik speciale leidingen met ontluchting voor de astra kan halen.
Het ziet er heeeeeeeel geweldig uit, maar heb bij 1 ding niet stil gestaan. Hoe sluit ik mijn tank hierop aan?
Wie kan mij tips geven? Desnoods adressen waar ik speciale leidingen met ontluchting voor de astra kan halen.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
[ongenuanceerd mode aan]
- Ehm, je mening dat het er heel geweldig uit ziet deel ik totaal niet.
- Koop nuttig plaatwerk voor je Astra. Ze roesten als zo snel, extra lasnaden wordt het niet beter van.
- Denk eerst na, voordat je dingen inbouwt die niet passen.
- Heb je jezelf al eens voorgesteld?
[ongenuanceerd mode uit]
Ik kan je helaas geen adressen geven. Dit hebben we hier nog niet eerder meegemaakt. Misschien dat ze bij de Opel GSi Club hier ervaring mee hebben? (www.opelgsiclub.nl/forum)
- Ehm, je mening dat het er heel geweldig uit ziet deel ik totaal niet.
- Koop nuttig plaatwerk voor je Astra. Ze roesten als zo snel, extra lasnaden wordt het niet beter van.
- Denk eerst na, voordat je dingen inbouwt die niet passen.
- Heb je jezelf al eens voorgesteld?
[ongenuanceerd mode uit]
Ik kan je helaas geen adressen geven. Dit hebben we hier nog niet eerder meegemaakt. Misschien dat ze bij de Opel GSi Club hier ervaring mee hebben? (www.opelgsiclub.nl/forum)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: [SPOED] Benzineleiding aansluiten
Dit zit ook bij mij ingelast zonder enig probleem....TuRku schreef:Op mijn Astra-F heb ik dit laten lassen:
Maar hoe ze de aansluiting hebben gefixt, weet ik zo niet..
Heb ik prof. laten maken!
Groetjes
Quitters never win and Winners never quit!
- Rallyastra
- Oud-Clublid