Motorwisseling.
Motorwisseling.
Geen gewone motorwisseling maar een vliegtuigmotorwisseling.
Lekker een dagje sleutelen in de hangaar.
Motor dr af.
Weg motor.
even pauze. Lekker buiten zitten.
Fankast er af.
Fankast op de andere motor.
En de rest is voor de avonddienst.
En na een warme dag ga ik weer met de gsi naar huis.
Tijd voor een biertje.
Lekker een dagje sleutelen in de hangaar.
Motor dr af.
Weg motor.
even pauze. Lekker buiten zitten.
Fankast er af.
Fankast op de andere motor.
En de rest is voor de avonddienst.
En na een warme dag ga ik weer met de gsi naar huis.
Tijd voor een biertje.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
konden ze beter een c20xe of c20let in hangen
komt dat vaak voor daar? Ben ook wel is in de hangar geweest bij m'n pa op het werk. Die zit bij SR Technics (Zwitserland) waar ze ook vliegtuig onderhoud doen. Best lache, die "motorswaps"
komt dat vaak voor daar? Ben ook wel is in de hangar geweest bij m'n pa op het werk. Die zit bij SR Technics (Zwitserland) waar ze ook vliegtuig onderhoud doen. Best lache, die "motorswaps"
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Vandaag stond ik weer op dezelfde klus.
De motor hing al. Alleen was er een reverserdeur afgekeurd.
De oude motor even inpakken.
Mooi slaapplekje voor de motor. Totdat ie word opgehaald door de motor shop.
Andere FA (is een soort kleinebeurt ) inspectie in de schuur.
En deze waren al klaar om naar schiphol centrum te gaan.
even het hijskabaal opruimen. Dat gelekarretje is het racemonster van de schuur. Weegt ruim een ton en gaat 11 km per uur.
Oude reverser.
Nieuwe reverser.
En net niet helemaal klaar. Dus de rest is weer voor de avonddienst.
Vandaag niet met de gsi naar huis. Maar lekker met de brommer.
De motor hing al. Alleen was er een reverserdeur afgekeurd.
De oude motor even inpakken.
Mooi slaapplekje voor de motor. Totdat ie word opgehaald door de motor shop.
Andere FA (is een soort kleinebeurt ) inspectie in de schuur.
En deze waren al klaar om naar schiphol centrum te gaan.
even het hijskabaal opruimen. Dat gelekarretje is het racemonster van de schuur. Weegt ruim een ton en gaat 11 km per uur.
Oude reverser.
Nieuwe reverser.
En net niet helemaal klaar. Dus de rest is weer voor de avonddienst.
Vandaag niet met de gsi naar huis. Maar lekker met de brommer.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Op die laatste foto zie je onderop allemaal rode karren staan.
Dat zijn onze snap-on gereedsschapkarren.
De sleutels van die karren haal je uit een kast die alleen open kan met een pasje (je eigen KLM pasje). Aan het einde controleer je de kar en lever je de sleutel weer in. En geef je aan dat ie kompleet is.
Dat zijn onze snap-on gereedsschapkarren.
De sleutels van die karren haal je uit een kast die alleen open kan met een pasje (je eigen KLM pasje). Aan het einde controleer je de kar en lever je de sleutel weer in. En geef je aan dat ie kompleet is.
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Ik zie een mooi project, Astra GSi powerd by Pratt and Withney
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Het is wel is gebeurd dat er een lamp in de motor is blijven liggen.
[evil mode on] Motor in de fik. rotor bladen naar de klote. Vliegtuig moest met een motor terug. [evil mode off]
Nee sorry matt. Niet echt gebeurd natuurlijk. Kon het niet laten.
Wel dat die lamp dr in zat. Maar die kwam er alleen maar gesmolten uit.
Verder niks.
Vandaag is er niet veel bijzonders gebeurd. Lekker rustig in het zonnetje gezeten.
AGC rondleiding gaat helaas niet. Mag maar 5 personen meenemen.
[evil mode on] Motor in de fik. rotor bladen naar de klote. Vliegtuig moest met een motor terug. [evil mode off]
Nee sorry matt. Niet echt gebeurd natuurlijk. Kon het niet laten.
Wel dat die lamp dr in zat. Maar die kwam er alleen maar gesmolten uit.
Verder niks.
Vandaag is er niet veel bijzonders gebeurd. Lekker rustig in het zonnetje gezeten.
AGC rondleiding gaat helaas niet. Mag maar 5 personen meenemen.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ja Alberto Stegeman, ik woon nu in zijn oude huisKakashi schreef:Kan het best voor een paar man een keer regelen hoor.
Alleen nu lukt het nog niet. Vanwege die sbs6 journalist hebben ze het bezoek even stop gezet.
Ik zal even kijken wanneer het weer kan.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Zo vandaag maar weer wat fototjes gemaakt.
Was een rustige dag.
Beetje proefdraaien.
Andere kist die ook moest proefdraaien, maar eerst even de reverser testen.
Fuel filter checken. DROOG!! en weer dicht.
Drie op een rij.
Nog even een bandje wisselen op een andere kist.
Wiel dr af.
En toen was ik het zat. 2 uurtjes opgenomen en nou zit ik weer lekker thuis.
Was een rustige dag.
Beetje proefdraaien.
Andere kist die ook moest proefdraaien, maar eerst even de reverser testen.
Fuel filter checken. DROOG!! en weer dicht.
Drie op een rij.
Nog even een bandje wisselen op een andere kist.
Wiel dr af.
En toen was ik het zat. 2 uurtjes opgenomen en nou zit ik weer lekker thuis.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht