nieuw ik ben Chris
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
- Locatie: dat boere gat Roosendaal
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Welkom
Vet cool zo'n Dakar uitvoering, ik mis nog dikke zandbanden en een reservewiel op het dak
Vet cool zo'n Dakar uitvoering, ik mis nog dikke zandbanden en een reservewiel op het dak
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
wat er nog niet opsta kan er nog altijd opkomen
powered by Ddv-motorsport
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
whahahaha sorry maar dit ziet er egt niet uit,mischien moet je nog zon aanzuiguis van een jeep scoren voor op je dak of zoals eerder gezegt bull/side bars en reservewiel achterop mischien ook een idee,dakdragers met benzine vaten
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
tja iedereen heeft zijn mening
mijn uitlaat blijft er nu toch onderhangen
ik heb een tijdje met een originele vering gereden;
uitlaat regelmatig de grond op.
cardankoppen die kapotvliegen.
motorsteun die breekt
dus heb ik hem iets verhoogt en de problemen zijn opgelost,tja bijna alle problemen toch.
mijn uitlaat blijft er nu toch onderhangen
ik heb een tijdje met een originele vering gereden;
uitlaat regelmatig de grond op.
cardankoppen die kapotvliegen.
motorsteun die breekt
dus heb ik hem iets verhoogt en de problemen zijn opgelost,tja bijna alle problemen toch.
powered by Ddv-motorsport
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
http://rapidshare.com/files/155182934/gsi.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
turbo is voor mietjes
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Dan ken jij de belgische voertuigwetten nog niet
Als ik me niet vergis, moet je voertuig in België zowieso 13 cm absolute bodemvrijheid hebben.., daar komen de meesten van ons echies niet mee weg
Word je zelfs op APK afgekeurd geloof ik...
Als ik me niet vergis, moet je voertuig in België zowieso 13 cm absolute bodemvrijheid hebben.., daar komen de meesten van ons echies niet mee weg
Word je zelfs op APK afgekeurd geloof ik...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)