elek spiegels
- xrd
- forum-gebruiker
- Contacteer:
elek spiegels
Het volgende aijn de spiegels die niet echt functioneren
De linkerkant doet gewoonweg niets... Aan de rechterkant kan ik de spiegels enkel omhoog en omlaag doen? Getest met beide spiegels en ze gaan enkel omhoog en omlaag aan de passagierskant.
Nu weet iemand nog raad? De zekering kan het niet zijn? het knopje om te besturen mss? lijkt mij ook maar raar dan?
Ik weet het allemaal niet
De linkerkant doet gewoonweg niets... Aan de rechterkant kan ik de spiegels enkel omhoog en omlaag doen? Getest met beide spiegels en ze gaan enkel omhoog en omlaag aan de passagierskant.
Nu weet iemand nog raad? De zekering kan het niet zijn? het knopje om te besturen mss? lijkt mij ook maar raar dan?
Ik weet het allemaal niet
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik denk niet dat het aan het knopje ligt. Wat je kunt doen is bij beide spiegels luisteren of je wel geluid hoort van de servomotortjes wanneer je de knop bedient.
Wel zou je de stekker kunnen controleren en kijken of alle polen nog goed contact maken.
Wel zou je de stekker kunnen controleren en kijken of alle polen nog goed contact maken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Meen je dat serieus? Ja, tuurlijk kunnen elektrische opties kapot, maar mijn ervaring is dat dat niet extreem vaak gebeurt. Ligt vaak ook aan hoe je met de auto in het algemeen omgaat denk ik.oenatje schreef:das bij veel astra's zo dat ze maar half werken, leuk, electrische opties maar het kan en gaat allemaal stuk
Wat voor storingen heb jij al meegemaakt? Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Motortjes hebben geen onderhoud nodig.oenatje schreef:in al de 3 astra's electrische spiegels gehad, alle drie deden ze het maar half. idd 1tje alleen omhoog en naar beneden. die motortjes moet je ook onderhouden denk ik?
Worden ze wel op twee manieren aangestuurd.
Dus signaal voor boven/beneden en voor links/rechts ?
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
heb ik ook weleens,
als alle draden gewoon zijn aangesloten moet je eens aan de draden rommelen net achter je spiegelkapje waar het tweetertje zit
ook heb ik weleens een bus contactspray leeggespoten van buitenaf in de kieren rondom je spiegel
het is gewoon wat brakkig allemaal, dus even vroeten en inspuiten en meestal werkt het dan weer,. luister ook f of je een trrrrr geluidje vanuit je spiegel hoort als je een kant op laat bewegen
als alle draden gewoon zijn aangesloten moet je eens aan de draden rommelen net achter je spiegelkapje waar het tweetertje zit
ook heb ik weleens een bus contactspray leeggespoten van buitenaf in de kieren rondom je spiegel
het is gewoon wat brakkig allemaal, dus even vroeten en inspuiten en meestal werkt het dan weer,. luister ook f of je een trrrrr geluidje vanuit je spiegel hoort als je een kant op laat bewegen
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi