Stuurbekrachtiging.
Stuurbekrachtiging.
hey,
ik wil net de auto uit de schuur halen en ik maak een sturende beweging en hoor de stuurbekrachtigingspomp als een gek gieren,
resevoir zit voor iets minder dan de helft vol.
heeft iemand hier ervaring mee? .. volgensmy begon hij de laatste dagen al meer geluid te maken.
en was zou zo een pomp ongeveer nieuw kosten?
ik wil net de auto uit de schuur halen en ik maak een sturende beweging en hoor de stuurbekrachtigingspomp als een gek gieren,
resevoir zit voor iets minder dan de helft vol.
heeft iemand hier ervaring mee? .. volgensmy begon hij de laatste dagen al meer geluid te maken.
en was zou zo een pomp ongeveer nieuw kosten?
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
nau had ik vrijdag optwerk het stuurbekrachtigings systeem controleren, stuurhuis bekeken,
nau wilde ik gister weer even touren met dit mooie weer! (H)
Maar ik draai de oprit af en hoor direct de pomp weer lichtjes,
ik controleren blijkt dat er ineens olie lekt onder de auto, komt ws bij het stuurhuis vandaan.
resevoir zit ook weer alleeen maar schuim in.
volgensmy is er een inwendige lekkage begonnen en dat heeft zich nu naar buiten gezet,
Zou ik nu toezijn aan een nieuwe stuurhuis? of kunnen er onderdelen vervangen worden van het stuurhuis?
kzal morgen kijken optwerk wat het precies is
ik controleren blijkt dat er ineens olie lekt onder de auto, komt ws bij het stuurhuis vandaan.
volgensmy is er een inwendige lekkage begonnen en dat heeft zich nu naar buiten gezet,
Zou ik nu toezijn aan een nieuwe stuurhuis? of kunnen er onderdelen vervangen worden van het stuurhuis?
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Stuurhuis zal idd wel lek zijn. Schuim komt doordat er lucht in de olie komt. Ze gaan meestal lekken op de keerringen naar de stuurassen toe, waardoor eerst de rubber hoezen langzaam vol lekken, en later pas naar buiten toe. Stuurhuis wordt bijna altijd in zijn geheel vervangen (ruil) maar ik weet niet of je aan losse onderdelen kan komen.Buenie schreef:nau had ik vrijdag optwerk het stuurbekrachtigings systeem controleren, stuurhuis bekeken,
Bekijk ook de leidingen/slangen eerst even goed, op lekkage/roest.
Ook de pomp zelf wil wel eens lekken
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
tuurlijk houd dat een keer op. Dan ben je pas echt blij
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
hey mensen , ik ben nu met mijn stuurhuis bezig,
ik heb een andre stuurhuis gehaald
helemaal bekeken en is (bijna)precies hetzelfde qua uiterlijk,
alleen nu heb ik hem eindelijk erin zitten , alleen nau wil ik de spoorstangen vastzetten, blijkt dat die busjes er niet meer tussen zitten,dus ik weer losdraaien die bussen van die oude overzetten ,
maar als ik hem nau vast zet , zit het stuur vast =/ en ik weet zeker dat die andre stuurhuis gangbaar is!
voor een gsi is toch geen speciale stuurhuis? of het binnenwerk moet anders zijn?,
ik heb nu hulp nodig als iemand enig idee heet allesi s welkom!
ik heb een andre stuurhuis gehaald
helemaal bekeken en is (bijna)precies hetzelfde qua uiterlijk,
alleen nu heb ik hem eindelijk erin zitten , alleen nau wil ik de spoorstangen vastzetten, blijkt dat die busjes er niet meer tussen zitten,dus ik weer losdraaien die bussen van die oude overzetten ,
maar als ik hem nau vast zet , zit het stuur vast =/ en ik weet zeker dat die andre stuurhuis gangbaar is!
voor een gsi is toch geen speciale stuurhuis? of het binnenwerk moet anders zijn?,
ik heb nu hulp nodig als iemand enig idee heet allesi s welkom!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Sjeess buenie, probeer aub nou eens even een beetje correcter nederlands te schrijvenBuenie schreef:thx
ik heb vanavond de stuuhuis drr onderweg gehaald, ma watn rotwerk
morgen ruil ophalen .. en svond weer beziig, keb de astra nau 3 maand , en het ene raare prob na het andre houd dat ook nog een keer op?(A):P
maar voor mij is ook matig onderhoud gepleegd.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
- Contacteer: