VelgenDilemma
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Laagjuh even serieneus nou he.. het idee achter die Steinmetzen is wel het goede, hoort bij een GSi qua roots, bouwjaar enzow..OK.. maar die dingen zijn gewoon niet mooi genoeg voor jouw auto man, dat ding verdient gewoon MINSTENS een set dikke germans, je moet nu toch spuiten en plaatwerken; rol die dingen profi uit, of laat ze uitkloppen en spuit de boel weer mee naderhand.. kost wat meer, maar ik vind dat je je auto tekort doet met die wielen.. dat ding verdient iets aparts en exlusiefs; voor je booskijkert was je ook een vermogen kwijt, en het effekt daarvan is peanuts bij wat velgen met een auto doen... vind ik dan he...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
daar ben ik het wel mee eensSounddragon schreef:Laagjuh even serieneus nou he.. het idee achter die Steinmetzen is wel het goede, hoort bij een GSi qua roots, bouwjaar enzow..OK.. maar die dingen zijn gewoon niet mooi genoeg voor jouw auto man, dat ding verdient gewoon MINSTENS een set dikke germans, je moet nu toch spuiten en plaatwerken; rol die dingen profi uit, of laat ze uitkloppen en spuit de boel weer mee naderhand.. kost wat meer, maar ik vind dat je je auto tekort doet met die wielen.. dat ding verdient iets aparts en exlusiefs; voor je booskijkert was je ook een vermogen kwijt, en het effekt daarvan is peanuts bij wat velgen met een auto doen... vind ik dan he...
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ben ik het ook mee eens, dat zie ik vanmiddag nog tegen die jongens hier... Echt Marcel, dikke wielen maken je auto af !!vizier schreef:daar ben ik het wel mee eensSounddragon schreef:Laagjuh even serieneus nou he.. het idee achter die Steinmetzen is wel het goede, hoort bij een GSi qua roots, bouwjaar enzow..OK.. maar die dingen zijn gewoon niet mooi genoeg voor jouw auto man, dat ding verdient gewoon MINSTENS een set dikke germans, je moet nu toch spuiten en plaatwerken; rol die dingen profi uit, of laat ze uitkloppen en spuit de boel weer mee naderhand.. kost wat meer, maar ik vind dat je je auto tekort doet met die wielen.. dat ding verdient iets aparts en exlusiefs; voor je booskijkert was je ook een vermogen kwijt, en het effekt daarvan is peanuts bij wat velgen met een auto doen... vind ik dan he...
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
In ieder geval geen Porsche C2 velgen dat hoort sowieso niet op een opel
er rijdt hier in de buurt een polo met C2 velgen en zelfs dat ziet er niet uit
http://www.work-wheels.de/index2.htm
ik weet niet of dit in je budget ligt maar Work velgen zijn super
er rijdt hier in de buurt een polo met C2 velgen en zelfs dat ziet er niet uit
http://www.work-wheels.de/index2.htm
ik weet niet of dit in je budget ligt maar Work velgen zijn super
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Ik zou zeker niet voor Duits gaan. En al helemaal niet als je daar je wielkastranden voor moet bewerken.
En ik denk dat als je die ST1's onder de auto ziet het er echt wel heel dik uitkomt... Zeker als je de maximale breedte sloffen neemt.
En ik denk dat als je die ST1's onder de auto ziet het er echt wel heel dik uitkomt... Zeker als je de maximale breedte sloffen neemt.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Ik wil de wielkasten origineel houden.
Bolle uitgeklopte dingen wil ik niet, ten eerste om roest, ten tweede looks. Typisch kenmerk van de Astra is de doorlopende rechte lijn. Die help je dan om zeep. Ok tuurlijk. Dikke germans ZIJN mooi. Absoluut. Kosten ook zat knaken! Opknappen van de schade kost ook wat he! Krijg wle geld van de verzekering maar geld kost het zo en zo.
Daarbij is het een rijdersauto. 9J wielen met die getrokken banden eromheen. Je maakt mij niet wijs dat die banden lekker liggen in ene hele snelle bocht.
Tis geen showauto he! Dan had ik wel een 8 klepper gekocht
Die 250 als nie meer is peekaa's zitten der niet voor nix.
Ik heb nog ffies om er over na te denken.
Moeilijk!
Bolle uitgeklopte dingen wil ik niet, ten eerste om roest, ten tweede looks. Typisch kenmerk van de Astra is de doorlopende rechte lijn. Die help je dan om zeep. Ok tuurlijk. Dikke germans ZIJN mooi. Absoluut. Kosten ook zat knaken! Opknappen van de schade kost ook wat he! Krijg wle geld van de verzekering maar geld kost het zo en zo.
Daarbij is het een rijdersauto. 9J wielen met die getrokken banden eromheen. Je maakt mij niet wijs dat die banden lekker liggen in ene hele snelle bocht.
Tis geen showauto he! Dan had ik wel een 8 klepper gekocht
Die 250 als nie meer is peekaa's zitten der niet voor nix.
Ik heb nog ffies om er over na te denken.
Moeilijk!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Zoek dan een setje Azev A's ofzo, die zijn echt wel origineel genoeg, en dat zijn ook classics
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Ik snap Laag wel, die wil niet direct van die porno velgen eronder.
Ding moet in feite wel een beetje cult blijven...
Dus de 3 delige wielen vallen dan uiteraard af.
Plus dat de V6 een goeie ET waarde moet hebben, anders gaat ie van links naar rechts.
Ik heb toen eens foto's gehad van een oranje Astra met C2's eronder.
Die waren enkel volledig gepolijst, en daar moet je van houden.
Zal eens zien of ik ze vinden kan.
Ding moet in feite wel een beetje cult blijven...
Dus de 3 delige wielen vallen dan uiteraard af.
Plus dat de V6 een goeie ET waarde moet hebben, anders gaat ie van links naar rechts.
Ik heb toen eens foto's gehad van een oranje Astra met C2's eronder.
Die waren enkel volledig gepolijst, en daar moet je van houden.
Zal eens zien of ik ze vinden kan.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Jij begrijpt de vraagstelling wederom niet, zoals eerder gemerkt.
Hij hoeft niet van die Hema troep velgen, van aluminiumkwaliteit van een sateprikker, welke peppie en kokkie nog niet eens onder de caravan zouden durven zetten.... zulke baggertroep zit Marcel niet op te wachten.
Hij heeft geen foute jappenbak met spoilers en rotzooi.
Wielen welke bij een auto zoals de zijne horen, geen angeleyes troep en die dingen.
Misschien is het zo iets duidelijker.
@Marcel, dit zijn de 968 Clubsport velgen.
Voor 7J, achter 9J.
Hij hoeft niet van die Hema troep velgen, van aluminiumkwaliteit van een sateprikker, welke peppie en kokkie nog niet eens onder de caravan zouden durven zetten.... zulke baggertroep zit Marcel niet op te wachten.
Hij heeft geen foute jappenbak met spoilers en rotzooi.
Wielen welke bij een auto zoals de zijne horen, geen angeleyes troep en die dingen.
Misschien is het zo iets duidelijker.
@Marcel, dit zijn de 968 Clubsport velgen.
Voor 7J, achter 9J.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Erwin verwoord het perfect!
Hij snapt het.
Die 968 clubsport zijn op zich ook wel geinige wielen, alleen op een of andere manier zien ze er altijd uit alsof ze eronder gefotoshopped zijn Heb dat vaker gezien.
tis moeilijk.....
Ik ga denk ik toch gewoon de 5 gaats conversie doen en dan toch de steinmetzen eronder.
Hij snapt het.
Die 968 clubsport zijn op zich ook wel geinige wielen, alleen op een of andere manier zien ze er altijd uit alsof ze eronder gefotoshopped zijn Heb dat vaker gezien.
tis moeilijk.....
Ik ga denk ik toch gewoon de 5 gaats conversie doen en dan toch de steinmetzen eronder.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Blijven we wel een beetje respect houden voor elkaars smaak en mening?GSi Twente schreef:Jij begrijpt de vraagstelling wederom niet, zoals eerder gemerkt.
Hij hoeft niet van die Hema troep velgen, van aluminiumkwaliteit van een sateprikker, welke peppie en kokkie nog niet eens onder de caravan zouden durven zetten.... zulke baggertroep zit Marcel niet op te wachten.
Hij heeft geen foute jappenbak met spoilers en rotzooi.
Wielen welke bij een auto zoals de zijne horen, geen angeleyes troep en die dingen.
Misschien is het zo iets duidelijker.
Woorden als Hema troep, baggertroep en angeleyes troep dragen daar niet echt aan bij...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Iedereen zijn smaak is anders.
Maar Kwaliteit valt niet over te discusiieren.
Heleboel velgen zijn te zacht. Zit heel veel verschil in sterkte van het ene en het andere wiel. Beetje flinke kuil en ze zijn krom.
Koop je kwaliteitsvelgen dan zit je altijd wel goed. Dat weet je niet bij velgen die er alleen maar goed uitzien of toevallig in de mode zijn.
Verschil zie je ook goed bij OEM velgen. Ronal maakt ze voor Opel. Zi eje gelijk. Stevig, rij je echt niet zomaar krom. Aftermarketsetje van de velgenboer van een minder bekend merk........zijn zo krom.
Maar Kwaliteit valt niet over te discusiieren.
Heleboel velgen zijn te zacht. Zit heel veel verschil in sterkte van het ene en het andere wiel. Beetje flinke kuil en ze zijn krom.
Koop je kwaliteitsvelgen dan zit je altijd wel goed. Dat weet je niet bij velgen die er alleen maar goed uitzien of toevallig in de mode zijn.
Verschil zie je ook goed bij OEM velgen. Ronal maakt ze voor Opel. Zi eje gelijk. Stevig, rij je echt niet zomaar krom. Aftermarketsetje van de velgenboer van een minder bekend merk........zijn zo krom.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Toch weer een beetje jammer zulke praat, zoals al gezegd over smaak valt niet te twisten, en niet iedereens budget is even groot om 'goede' of 'betere' velgen te kopen.GSi Twente schreef:Jij begrijpt de vraagstelling wederom niet, zoals eerder gemerkt.
Hij hoeft niet van die Hema troep velgen, van aluminiumkwaliteit van een sateprikker, welke peppie en kokkie nog niet eens onder de caravan zouden durven zetten.... zulke baggertroep zit Marcel niet op te wachten.
Hij heeft geen foute jappenbak met spoilers en rotzooi.
Wielen welke bij een auto zoals de zijne horen, geen angeleyes troep en die dingen.
Misschien is het zo iets duidelijker.
Echt troep kwa wielen is er ook niet. uiteindelijk krijg je alles krom, of het nu duur of krom is. ligt ook vooral aan de berijder. vaak zie je ook dat de wat ruwere bestuurders idd de 'goedkopere' wielen hebben en het dan idd krom rijden. mja dat lukt hun bij dure 'betere' velgen ook.
dat er kwaliteit in de velgen zit zal allicht wel. ook al betaal je vaak alleen al voor de naam.
Drive Fast ... Die Fucking Hard