Officier van justitie??
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Paintballer
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Dus je hebt je rijbewijs gehaald voor maart 2002?
Dan heb je geluk gehad, maar als nog is er een persoonlijk bestand waar deze als aantekening in komt te staan.
Wanneer het geen Wet Mulder beschikking is, volgt altijd een aantekeningen binnen de wegenverkeerswet.
Dan heb je geluk gehad, maar als nog is er een persoonlijk bestand waar deze als aantekening in komt te staan.
Wanneer het geen Wet Mulder beschikking is, volgt altijd een aantekeningen binnen de wegenverkeerswet.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Geen punt. Top.
Dat is ontzettend goedkoop zelfs. Relatief dan. Ik kreeg er al 1 van 210 laatste keer, en op fok zo'n gast meteen 260 als beginnende bestuurder voor zelfde 30-34 categorie.
En lekker dat het 34 was, en geen 35. SUPER GEDAAN
tBlijft geld, maar thad slechter gekunt. toppie.
Dat is GOEDKOOP zelfs. Want daar kunnen ze beetje mee toveren.RedBill schreef:Idd, 200 euro voor 34 km te hard, dat is te doen, maar wel een dure les. Die herinner je je wel even...
Dat is ontzettend goedkoop zelfs. Relatief dan. Ik kreeg er al 1 van 210 laatste keer, en op fok zo'n gast meteen 260 als beginnende bestuurder voor zelfde 30-34 categorie.
En lekker dat het 34 was, en geen 35. SUPER GEDAAN
tBlijft geld, maar thad slechter gekunt. toppie.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Mevrouw zei idd dat er een aantekening wordt gemaakt onder mijn naam, dus de volgende keer dat ik zon overtreding maak wordt de boete hoger zei ze.Dan heb je geluk gehad, maar als nog is er een persoonlijk bestand waar deze als aantekening in komt te staan.
net even 50km getuft, nou kheb helemaal niet hard gereden
Ben er uiteindelijk blij mee, kom er goed vanaf hoor, moet er niet aan denke om mn rijbewijs kwijt te raken.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Aantekening krijg je altijd bij +30, da's 3 in paar jaar, of +50 is voorkomen.
Kunnen ze nog je rijbewijs 'niet afvatten', das heterdaad.
http://youtube.com/watch?v=KEIs7p6hjmg
Kunnen ze nog je rijbewijs 'niet afvatten', das heterdaad.
http://youtube.com/watch?v=KEIs7p6hjmg