GSI staat in de garage...
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
GSI staat in de garage...
ALs ik opde snelweg in de 5 130/140 rijd, en geef vol gas dan hikt de auto een beetje. Dit is niet altijd, maar de laatste tijd steeds meer.
Verder doortrekken in andere versnellingen heb ik er geen last van.
Lijkt net of die even te weinig brandstof krijgt ofzo. Of ontsteking?
Wordt steeds vaker, dus wil het snel verhelpen. Betreft een c18xe!
Ik hoor het wel...
Gr Maddie
Verder doortrekken in andere versnellingen heb ik er geen last van.
Lijkt net of die even te weinig brandstof krijgt ofzo. Of ontsteking?
Wordt steeds vaker, dus wil het snel verhelpen. Betreft een c18xe!
Ik hoor het wel...
Gr Maddie
Laatst gewijzigd door Mad Driver op 13 jun 2008 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Ja de auto pakt erna gewoon weer op....en zou de 200 makkelijk kunnen halen ja.
De staat van onderhoud is super...alle filters zijn 8 maanden geleden vervangen. Bougies, kabels, etc etc ook.
Enige waar ik miss over denk is de kat...ma weetnie of dit het wel kan zijn. Voor de rest is echt bijna alles aan de vervangen
De staat van onderhoud is super...alle filters zijn 8 maanden geleden vervangen. Bougies, kabels, etc etc ook.
Enige waar ik miss over denk is de kat...ma weetnie of dit het wel kan zijn. Voor de rest is echt bijna alles aan de vervangen
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Das verschil tussen 91 en 95, en geen 95 of 98. Maar gekkebestuurder, zet er even andere bougies in en nieuwe kabels.QuerulouS schreef:ow dan is het in iedergeval bij een c20ne wel zo. (geel blokje)pluggie schreef:Gebeurt automatisch via klopsensor, en Ultimate is gewoon 98.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
tis geen denkbeeldige dip, da weetk zeker!!
Brandstoffilter is 6 maanden geleden vervangen.
Maar ik heb iets ontdekt eergsiteren.
Omdat ik na de ring ga van de week was ik alle schroeven langs aan het gaan of ze goed vast zaten.
Kom ik erachter dat mn spaghettie uitlaatspruitstuk 1 hele schroef mist.
Deze zat zo verstopt, dat ik al die tijd niet heb kunnen zien. IK zag het pas toen ik de auto startte, en door de hitte kwam er rook uit, toen keek ik helemaal onder, ja oor schroevje mist.
Nieuwe schroef erop, de rest van de schroeven zaten ook niet echt vast meer. De boel goed vastgezet, en ineens schokt de auto minder, kheb nog geen snelweg gereden, maar ik heb het gevoel dat dit gelijk de oplossing kon zijn voor de melding wat ik altijd op de snelweg krijg.
2 probleemjes in 1 keer opgelost. Maar ik laat het weten zodra ik zeker weet dat het allemaal hiermee te maken had
Brandstoffilter is 6 maanden geleden vervangen.
Maar ik heb iets ontdekt eergsiteren.
Omdat ik na de ring ga van de week was ik alle schroeven langs aan het gaan of ze goed vast zaten.
Kom ik erachter dat mn spaghettie uitlaatspruitstuk 1 hele schroef mist.
Deze zat zo verstopt, dat ik al die tijd niet heb kunnen zien. IK zag het pas toen ik de auto startte, en door de hitte kwam er rook uit, toen keek ik helemaal onder, ja oor schroevje mist.
Nieuwe schroef erop, de rest van de schroeven zaten ook niet echt vast meer. De boel goed vastgezet, en ineens schokt de auto minder, kheb nog geen snelweg gereden, maar ik heb het gevoel dat dit gelijk de oplossing kon zijn voor de melding wat ik altijd op de snelweg krijg.
2 probleemjes in 1 keer opgelost. Maar ik laat het weten zodra ik zeker weet dat het allemaal hiermee te maken had
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Hoop voor je dat het aan een simpel schroefje lag. Zou wel beter zijn. Keep us posted!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
ok
Ik heb die moeren van mijn uitlaatspruitstuk ook aangedraaid.
Nu ken ik er een niet aandraaien omdat het draad meedraaid. Is dat draad een draadeind en zou je hem met twee moeren aan kunnen draaien? of is het draad in het blok verrrot. zo ja is daar een oplossing voor lijmen of zow??
Gaat hier bij mij wel om een C20NE.Of heeft dit type ook problemen met kromtrekken.?
Ik heb die moeren van mijn uitlaatspruitstuk ook aangedraaid.
Nu ken ik er een niet aandraaien omdat het draad meedraaid. Is dat draad een draadeind en zou je hem met twee moeren aan kunnen draaien? of is het draad in het blok verrrot. zo ja is daar een oplossing voor lijmen of zow??
Gaat hier bij mij wel om een C20NE.Of heeft dit type ook problemen met kromtrekken.?
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
Volgens mij draai jij de draad mee omdatie verrot is niet doen dus!ok
Ik heb die moeren van mijn uitlaatspruitstuk ook aangedraaid.
Nu ken ik er een niet aandraaien omdat het draad meedraaid. Is dat draad een draadeind en zou je hem met twee moeren aan kunnen draaien? of is het draad in het blok verrrot. zo ja is daar een oplossing voor lijmen of zow??
Gaat hier bij mij wel om een C20NE.Of heeft dit type ook problemen met kromtrekken.?
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente