Astra V6 in elkaar
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Jammer Marcel.
Als jij een goede bekende hebt met de schade wereld, zal die vanzelfsprekend de dagwaarde hoger te boek zetten, en overleg met een schadetaxateur is veelal dan goed mogelijk.
Na goed, hopelijk niet te lang in de lappenmand...
Als jij een goede bekende hebt met de schade wereld, zal die vanzelfsprekend de dagwaarde hoger te boek zetten, en overleg met een schadetaxateur is veelal dan goed mogelijk.
Na goed, hopelijk niet te lang in de lappenmand...
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Toen ik dit topic zag ->
Dacht dat het een geintje was
Totdat ik de foto zag
Of de schade nu groot of klein is, tis altijd zwaar klote, dan zak je gewoon even door de grond
Ben iig blij dat je hem weer op gaat knappen (had ook niets anders verwacht)
Veel sterkte dr mee
Ps
Heb je de vectra nog? Anders heb ik hier wel een 1.4 in de hoek staan waar ik momenteel toch niks mee doe
Dacht dat het een geintje was
Totdat ik de foto zag
Of de schade nu groot of klein is, tis altijd zwaar klote, dan zak je gewoon even door de grond
Ben iig blij dat je hem weer op gaat knappen (had ook niets anders verwacht)
Veel sterkte dr mee
Ps
Heb je de vectra nog? Anders heb ik hier wel een 1.4 in de hoek staan waar ik momenteel toch niks mee doe
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Wellicht is dit voor jou een optie Marcel?
Op de sloop van een astra het volledige front eruit slijpen (tot waar bij jou de puntlassen van de draagbalk gescheurd zijn).
Vervolgens in z'n geheel erin lassen.
Dat is toen bij de mijne ook gebeurd omdat er nog (oude) schade aan de draagbalk zat.
Op de sloop van een astra het volledige front eruit slijpen (tot waar bij jou de puntlassen van de draagbalk gescheurd zijn).
Vervolgens in z'n geheel erin lassen.
Dat is toen bij de mijne ook gebeurd omdat er nog (oude) schade aan de draagbalk zat.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Erg zonde, maar helaas gebeuren dat soort dingen nou eenmaal..
Veel succes met het opknappen
Die schade die mijn astra van de zomer heeft opgelopen na een vrachtwagen band op de snelweg was al een dikke 2000 waard..
bumper en grill kapot en een deukje in de dwarsbalk en de carterpan.
Ik zie bij Marcel ook nog een motorkap, scherm, koplamp/knipperlicht en onderhuids ook nog het een en ander krom..
Veel succes met het opknappen
1200 is erg weinig hoor..Bossa' schreef:Ik denk toch ie totall loss wordt verklaard trouwens .. Heb je zelf al gecalculeerd wat je kwijt bent aan euro's als je het wilt laten fiksen?!
Rond de €1200,- euro denk?!
Die schade die mijn astra van de zomer heeft opgelopen na een vrachtwagen band op de snelweg was al een dikke 2000 waard..
bumper en grill kapot en een deukje in de dwarsbalk en de carterpan.
Ik zie bij Marcel ook nog een motorkap, scherm, koplamp/knipperlicht en onderhuids ook nog het een en ander krom..
Zo das wel Balen zeg. net nu hij zo lang stil gestaan heb voor het blok en het spruitstuk enzo nu dit weer.
Wel tof dat je er eerlijk voor uit komt dat het jou fout was. Lees bijna altijd dat iemand over een olie spoor reed of uit moest wijken voor iemand van de andere baan
Succes met de weder opbouw. En geen imitatie spul pakken he
Grtz Bobo
Wel tof dat je er eerlijk voor uit komt dat het jou fout was. Lees bijna altijd dat iemand over een olie spoor reed of uit moest wijken voor iemand van de andere baan
Succes met de weder opbouw. En geen imitatie spul pakken he
Grtz Bobo
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik denk dat dat nu niet bepaal de onderdelen zijn die nog het gemakkelijkst te verkrijgen zijn bij GM. En immitatie zou ik met dit soort dragende delen ook niet tof vinden.opelforum schreef:marcel kennende zal er wel een origineel nieuw binnenscherm en voorfront inkomen
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
marcel, zorg je ervoor dat de taxateur de motorkapverlenger niet vergeet?
dat is ook zo weer een paar uur werk en materiaal extra
Opzich is de schade al bij al te doen. ja het is CuD maar ik ben blij dat je alle onderdelen snel kunt krijgen en dat je omkeuring goed gedaan is
dat is ook zo weer een paar uur werk en materiaal extra
Opzich is de schade al bij al te doen. ja het is CuD maar ik ben blij dat je alle onderdelen snel kunt krijgen en dat je omkeuring goed gedaan is
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nou schadebedrag is bekend!
€4500 aan schade........
Toen ik dat hoorde was het wel even schrikken.
De plaatwerker is ook lang in gesprek geweest met de expert.
Zodoende wordt ie gewoon gemaakt, alleen lever ik zelf de onderdelen en haal ik hem zelf kaal vandeweek en zaterdag.
en ik denk dat het ook gewoon compleet overgespoten gaat worden.
weg met alle plekjes en deukjes. Wil dan ook voor een andere rechterdeur en achterklep gaan omdat de huidige mij niet naar de zin zijn.
@redbill: Compleet nieuw front is ene optie allen zit mijn schade veel dieper! Ik moet hem compleet met veerpootschotel en al hebben dan.
Maar dat moet ik nog even overleggen met de plaatwerker als het spul kaal is.
€4500 aan schade........
Toen ik dat hoorde was het wel even schrikken.
De plaatwerker is ook lang in gesprek geweest met de expert.
Zodoende wordt ie gewoon gemaakt, alleen lever ik zelf de onderdelen en haal ik hem zelf kaal vandeweek en zaterdag.
en ik denk dat het ook gewoon compleet overgespoten gaat worden.
weg met alle plekjes en deukjes. Wil dan ook voor een andere rechterdeur en achterklep gaan omdat de huidige mij niet naar de zin zijn.
@redbill: Compleet nieuw front is ene optie allen zit mijn schade veel dieper! Ik moet hem compleet met veerpootschotel en al hebben dan.
Maar dat moet ik nog even overleggen met de plaatwerker als het spul kaal is.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Contacteer: