roest? waar? ...
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
roest? waar? ...
vandaag in een kleine verveelbui maar eens de achterbumper weggehaald om te kijken hoe de staat van plaatwerk daarachter was.
nou ik had het liever niet gezien, maar had al zoiets verwacht
aan de bestuurderskant opzich nog vrij netjes
passagierskant, pfoei. eigelijk 1 groot gat en waar je bumperbevestigingsschroeven op gaan houd het ook niet lang meer
ik heb alle roest weggebikt en daarna ingespoten met tectyl.
restauratietijd mag niet lang meer gaan duren..
eerst bier gehaald, daarna aan de slag!
bestuurderskant, opzich prima, roest weggeschuurd en tectyl erop
tankkant. brrr
werd al snel dit
al het brakke staal is nu weg, rest goed ingespoten maarja, dat slaat eigelijk ook nergens meer op
nu is de bumper er weer op en de auto weer gewassen, van buiten mooi, na kleine demontage OEI
maar had ik al verwacht, wilde gewoon eens kijken hoe het erbij stond!
nou ik had het liever niet gezien, maar had al zoiets verwacht
aan de bestuurderskant opzich nog vrij netjes
passagierskant, pfoei. eigelijk 1 groot gat en waar je bumperbevestigingsschroeven op gaan houd het ook niet lang meer
ik heb alle roest weggebikt en daarna ingespoten met tectyl.
restauratietijd mag niet lang meer gaan duren..
eerst bier gehaald, daarna aan de slag!
bestuurderskant, opzich prima, roest weggeschuurd en tectyl erop
tankkant. brrr
werd al snel dit
al het brakke staal is nu weg, rest goed ingespoten maarja, dat slaat eigelijk ook nergens meer op
nu is de bumper er weer op en de auto weer gewassen, van buiten mooi, na kleine demontage OEI
maar had ik al verwacht, wilde gewoon eens kijken hoe het erbij stond!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Oei...gauw restaureren (toch?)
Nu zijn de originele achterschermen iig nog redelijk makkelijk te krijgen! Pak je de dorpels er gelijk bij, die zullen ook niet jofel meer zijn vrees ik.
Nu zijn de originele achterschermen iig nog redelijk makkelijk te krijgen! Pak je de dorpels er gelijk bij, die zullen ook niet jofel meer zijn vrees ik.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
heey dat is naar jah maar dorpels zullen ook al wel een eindje aan het roesten zijn, en was wel een beetje te verwachten als ik zie dat er op de rand boven de bumper ook al roest zichtbaar is.
maarjah ji zal het vast gaan maken:D
veel succes ermee en niet schrikken als je je skirt eraf haalt:P en dan gaten in je dorpels drukt met 1 vinger
veel succes ermee en niet schrikken als je je skirt eraf haalt:P en dan gaten in je dorpels drukt met 1 vinger
astra heeft te lang geduurt
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
gurdi schreef:heey dat is naar jah maar dorpels zullen ook al wel een eindje aan het roesten zijn, en was wel een beetje te verwachten als ik zie dat er op de rand boven de bumper ook al roest zichtbaar is.
ik wist al dat het er zo uit zou zien, was alleen nieuwsgierig hoe rot.. ja dorpels gaan ook lekker. zijn al een keer opgelapt voor apk met kleine stukjes vervangen. ach eens gaat alles in 1x goed. eerst nog even doorsparen
jah snap eigenlijk ook niet waarom ze er geen plastic voor hebben gedaan? dan blijft er geen vocht op die randen liggen enzo.GSi Twente schreef:Dat is het hele gemis met de Astra's, geen volledige plastic wielkuipen, zodoende blijft al dat drek en vocht achter, wat lekker doorrot op je plaatwerk.
goed dat je het een kee r gaat aanpakken roy
astra heeft te lang geduurt
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Same here alleen ook nog even sparen...vizier schreef:Ik wil de auto opnieuw in de lak hebben, en of i nu rot is of niet, het wordt dan iig vervangen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
sparen klinkt zo makkelijk, alleen heb ik elke maand weer andere kosten
rekeningetje hier , hobbytje daar, dagje weg, eind van de maand weer niks gespaard
maar opzich heb ik nu al een leuk bedrag, ik wil alleen niet al mn spaargeld nu in de auto steken dus ik ga nog even lekker door. wel positieve maanden, straks vakantiegeld, en belasting nog wat terug. hmmm
rekeningetje hier , hobbytje daar, dagje weg, eind van de maand weer niks gespaard
maar opzich heb ik nu al een leuk bedrag, ik wil alleen niet al mn spaargeld nu in de auto steken dus ik ga nog even lekker door. wel positieve maanden, straks vakantiegeld, en belasting nog wat terug. hmmm
- GSi Twente
- forum-gebruiker