Astra in de prak.... NEEEEHHH
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Astra in de prak.... NEEEEHHH
ik kan wel janken
vandaag op me werk een vrachtwagen achteruit tegen mn auto gereden.... mijnes staat meestal net naast de vrachtwagendocks...
resultaat is de halve achterkant in puin, scherm, bumper, velg, c-stijl
Ik ben er kapot van, fotos komen nog wel
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
wtf
heel veel sterkte kerel!
misschien de colt nog even niet wegdoen?
Als het 1 april grap is, is het in dit geval niet grappig he
Grappen over kapotte astra's is gewoon not done
heel veel sterkte kerel!
misschien de colt nog even niet wegdoen?
Als het 1 april grap is, is het in dit geval niet grappig he
Grappen over kapotte astra's is gewoon not done
Laatst gewijzigd door pascal1109 op 01 apr 2008 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
ja inderdaad na 15 minuutjes is het al helder en ik had al 15 minuten een smile op me face
1 April foolsday :ass:
was eigelijk pure noodzaak om even te posten aangezien er raar genoeg nog niks 1 april achtigs was gepost vandaag. dat was al bijna verdacht noemen!
kutgrap, i know. daarom snel weer over op de normale gang van zaken en hopen dat er nooit meer ''astra in puin'' topics worden gemaakt..
he die benzineprijs tegenwoordig he..
was eigelijk pure noodzaak om even te posten aangezien er raar genoeg nog niks 1 april achtigs was gepost vandaag. dat was al bijna verdacht noemen!
kutgrap, i know. daarom snel weer over op de normale gang van zaken en hopen dat er nooit meer ''astra in puin'' topics worden gemaakt..
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ehm, volgens mij zit er tussen 7:08 en 7:13 uur slechts vijf minuten? LOLRoy 2.0 16v schreef: ja inderdaad na 15 minuutjes is het al helder en ik had al 15 minuten een smile op me face
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Hehehe...
Bij ons op het werk had FB op intranet een bericht gezet dat de nieuwe koffieautomaten die we sinds een week hebben ook de mogelijkheid hebben om slagroom aan de dranken toe te voegen...
Je wilt niet weten hoeveel mensen de code 0505 hebben uitgeprobeerd...
Bij ons op het werk had FB op intranet een bericht gezet dat de nieuwe koffieautomaten die we sinds een week hebben ook de mogelijkheid hebben om slagroom aan de dranken toe te voegen...
Je wilt niet weten hoeveel mensen de code 0505 hebben uitgeprobeerd...
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
moest je eigelijk code 0104 meegeven ( dag 1 maand 4)
bij mij op het werk heeft niemand er wat aan gedaan en niemand eraan gedacht. thuis ook niet. eigelijk de meest saaie 1april tot nu toe voor mij.
maar de dag is nog niet om. ik ga wel mensen bellen en met politiestem zeggen dat hun vader is opgepakt en hij dit nummer gaf om even te informeren
of als dierenzaak mensen bellen en zeggen dat hun reuzenvaraan die besteld was eindelijk binnen is. of ze die vanavond of morgen willen ophalen.
of zelf sigaretten draaien met zo'n apparaatje en er een lijn wiet indoen, en die peuken uitdelen in de kroeg of kantine
of een kennis bellen met de vraag of hun tv nog wel beeld geeft en dat bij jou blijkbaar de kabel storing heeft. en dan bij diegene die avond gaan zitten onder het mom ''dan maar daar tv kijken''
vervolgens zoveel mogelijk zuipen en als je naar huis gaat zeggen dat je tv hetwel deed maar dat je bier op was whahahaha
bij mij op het werk heeft niemand er wat aan gedaan en niemand eraan gedacht. thuis ook niet. eigelijk de meest saaie 1april tot nu toe voor mij.
maar de dag is nog niet om. ik ga wel mensen bellen en met politiestem zeggen dat hun vader is opgepakt en hij dit nummer gaf om even te informeren
of als dierenzaak mensen bellen en zeggen dat hun reuzenvaraan die besteld was eindelijk binnen is. of ze die vanavond of morgen willen ophalen.
of zelf sigaretten draaien met zo'n apparaatje en er een lijn wiet indoen, en die peuken uitdelen in de kroeg of kantine
of een kennis bellen met de vraag of hun tv nog wel beeld geeft en dat bij jou blijkbaar de kabel storing heeft. en dan bij diegene die avond gaan zitten onder het mom ''dan maar daar tv kijken''
vervolgens zoveel mogelijk zuipen en als je naar huis gaat zeggen dat je tv hetwel deed maar dat je bier op was whahahaha
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Foto's van de Cali egzien. Die gaat nooit meer de weg op. Maar als ik het goed zag had die al aardig wat roest aan de binnenzijde van zijn achterschermen...Nick-GSI schreef:zware dag gehad he, niet op datum gelet ( alleen die cali was geen grapje )Laagvlieger schreef:Dit was een grapje Nick
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
schiet jij nou maar op met je foto's, dag is bijna om
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Nick-GSI
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
- Contacteer:
bruikbare delen zijn eraf gehaald, blok is al verkocht en het leer gaat over in zijn nieuwe calibra 2.5 v6 van 1997.Matt schreef:Ik heb de foto's net ook gezien. Pfoe, moet effe een klapper geweest zijn!!!
Wat gaat ie ermee doen? Sloop of de bruikbare onderdelen nog verkopen?
Astra GSi C20XE full options