Word dood ziek van ze astra
Vandaar dat je allemaal vage storingen krijg er zit ook een draad van radio naar computer in je kabelboom en die geeft dus storingen aan terwijl het in de radio zit dus radio er niet meer inzetten heb in het begin toen ik de auto kocht er ook last van gehad zat ook in de radio zij de opel dealer andere radio er ingedaan nooit geen last van storing gehad
OPEL KADETT GSI 16V
ja ik denk dat het inderdaad de radio kan zijn want ik heb vanmiddag stukje gereden,muziek voor het 1ts weer aangezet.. en daarna gelijk startproblemen en shit.. radio der weer compleet uitgetrokken nog 2x last gehad en daarna weer nergens meer last van
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
haha ja dat kan ook nog zou inderdaad helemaal geweldig zijn moet ik wel even 2x nadenken of ik die lange slingerweg wel durf te rijden ik kan hem mischien aanstaande zondag wel even ophalen want morgen zit ik hele dag op school en vrijdag ga ik naar scheveningen,
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Tering wat een problemen zeg met m'en oude karretje.
Ik zelf heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, op een waterpomp, dynamo, accu na.....de gebruikelijke onderhouds onderdelen zeg maar.
Wel raar van die elektrische storingen, ikzelf heb altijd het orginele Opel systeem erin gehad op een andere HU na. Had er een Clarion radio in en nog nooit iets met foutcode's gehad.
Hopen op goede tijden nu!
Grt
Raymond
Ik zelf heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, op een waterpomp, dynamo, accu na.....de gebruikelijke onderhouds onderdelen zeg maar.
Wel raar van die elektrische storingen, ikzelf heb altijd het orginele Opel systeem erin gehad op een andere HU na. Had er een Clarion radio in en nog nooit iets met foutcode's gehad.
Hopen op goede tijden nu!
Grt
Raymond
jah ik rij nu al een aantal daagen zonder radio en ik moet zeggen dat ik nergens meer last van heb... 1st wij me raam ook niet altijd in 1x dicht gaan toen gin die halverwege weer terug naar beneden.. ook niet meer gehad,mischien was het toch een combinatie van die 2 plussen die opp de carrosorie lagen te kletteren en die radio....