BC Werkt niet naar behoren
BC Werkt niet naar behoren
Kan dicht
Laatst gewijzigd door c18xe op 22 mar 2008 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
ja maar me stopwotch en tempratuur doen het wel maar aan de andere kant hij berekent wel het rijbereik als ik hem reset dus krijgt hij toch een vorm van singaal ik ga idd even met iemand uitwisselen bij deze een vrijwilliger??
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Dus zelfs bij mooie auto's zijn er dingen kapot / niet goed
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
ja,helaas wel bc werkt niet dynamo kapot,accu vervangen... vandaag schakel pinnetje vervangen omdat ie niet meer in ze 1 en 2 kon optrekken wel maar terug schakelen was niet mogelijk hahah best lastig
- Mad Driver
- forum-gebruiker
dynamo 35 euro
accu iets van 50 euro
sleep kosten 78 (vergoed door ed)
pennetje schakelmechanisme niks want die had ik nog in me kist liggen
ja pinnetje heb ik zelf gedaan ,als t pennetje mee werkt is het 5 min werk +5 min afstellen
@ ed, bak olie is inderdaad te dik,had je het type nog opgezocht wat op de bon stond?? ik ga de bak olie even verversen en dan moet ie gewoon weer perfect schakelen maar is het jouw zelf nooit opgevallen dat die bc niet werkt??
accu iets van 50 euro
ja pinnetje heb ik zelf gedaan ,als t pennetje mee werkt is het 5 min werk +5 min afstellen
@ ed, bak olie is inderdaad te dik,had je het type nog opgezocht wat op de bon stond?? ik ga de bak olie even verversen en dan moet ie gewoon weer perfect schakelen maar is het jouw zelf nooit opgevallen dat die bc niet werkt??
Ik heb er nooit naar gekeken naar bc of die werkte vandaar. de versnellingsbak olie die de opel dealer er in gedaan heeft is trx 75w-80c18xe schreef:dynamo 35 euro
accu iets van 50 euro
OPEL KADETT GSI 16V
helaas het was niet de bc,heb gister gelijk tellerhuis meegenomen,vandaag de teller ontleedt en de km stand terug gedraait naar de huidige stand van me auto,vanavond even inbouwen en kijken of het nu goed is .morgen ochtend even bak olie verversen
helemaal niet ik heb hem tyerug gedraait naar de huidige stand van me auto ed maar tellerhuis verwisselt en me motor begint gelijk te stotteren en te hikken,fout code der in,het andere tellerhuis(kapotte sensor) er weer terug in en motor loopt weer als een zonnetje dus bij deze GEZOCHT PULLS GEVER VOOR ACHTER OP HET TELLERHUIS