projectje nieuwe velgen
projectje nieuwe velgen
dag opelfreaks
ik heb vandaag me nieuwe velgen opgehaald bij vincent hier van het forum en meteen er onder gelegd en dacht zal ze een hier showen kijken wat jullie er van vinden.
dit zijn me oude nog 16 inch momo velgjes
en hier zijn dan me nieuwe velgen 17 inch
ik heb vandaag me nieuwe velgen opgehaald bij vincent hier van het forum en meteen er onder gelegd en dacht zal ze een hier showen kijken wat jullie er van vinden.
dit zijn me oude nog 16 inch momo velgjes
en hier zijn dan me nieuwe velgen 17 inch
OPEL IS DE BEST FUCK DE REST
nee nergens meer last van gelukkig alleen als ik erop druk een beetje was wel even schrikken zeg k*t krikken gebruik hem nooit meer ondingen zeg. maar nog bedankt voor de velgen ben er blij meevincent schreef:Staan mooi Bas
Geen last van je hand meer?, na het ongelukje met de krik
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
ja is mssn wel mooier maar laat ze lekker zitten zijn altijd wel mensen die niet uitkijken en zo de deur open gooienRoy 2.0 16v schreef:wielen is een mooie verbetering
de huidige skirts vind ik ook wel goed staan
ik ben alleen niet te spreken over de stootstrips, maarja ik heb ze niet en heb zat parkeerdeukjes
nou had hem op de krik staan voorwiel eraf gehaald. toen was ik bezig die andere velg er op te zetten en toen schoot de krik eronder uit en toen zat ik klem met me hand tussen de velg en me wielkast best pijnlijk maar heb er gelukkig niks aan overgehouden dus raad iedereen aan die dit leest gebruik nooit je originele krik is levengevaarlijk en zonde als het slecht aflooptgurdi schreef:zite er goed uit ja
wat was er gebeurt met de krik?
- ricardo^gsi
- forum-gebruiker
zeker een goede verbetering man
maare dat heb ik ook wel is gehad met een zafira
was bij een vent even ze wiel aan et verwissele
wil ik net ze reserve wiel der onder doen
gaat die handige jonge even tege die auto aanstaan leune pleurde die ook van de krik ook me klauw klem tusse et wiel en de wielkast
knap je ook niet echt van op
gaat die handige jonge even tege die auto aanstaan leune pleurde die ook van de krik ook me klauw klem tusse et wiel en de wielkast
calibra doet et weer!!!
nee het zijn en blijven gevaarlijke dingen die kleine krikjes kunt beter gewoon een grote pakken op wieltjesricardo^gsi schreef:zeker een goede verbetering man
bij mij pleurde die vanmiddag nog van me krik af.bassie schreef:nee het zijn en blijven gevaarlijke dingen die kleine krikjes kunt beter gewoon een grote pakken op wieltjesricardo^gsi schreef:zeker een goede verbetering man
ik dacht even snel met de standaard krik,nou nooit meer
Astra Station GSi 16v
is het bij jou ook allemaal goed afgelopen of iets minder als bij mij?Diem schreef:bij mij pleurde die vanmiddag nog van me krik af.bassie schreef:nee het zijn en blijven gevaarlijke dingen die kleine krikjes kunt beter gewoon een grote pakken op wieltjesricardo^gsi schreef:zeker een goede verbetering man
ik dacht even snel met de standaard krik,nou nooit meer