Eeuuh nee nog niet???Blue Vectra schreef:GrinXie is er al gevraagd om foto's
@GSI-Twente... dat is best apart ja.. ik heb ook geen idee hoe er verder wordt gekeken in die database.
sorry daar geef ik je geen gelijk in...GrinX schreef:Dat staat op het lijstje voor 2009GSi Twente schreef:Nice, nu nog die stofzuiguitlaat laten vertrekken.
Alhoewel hij er echt niet uitziet, klinktie daarintegen wel gruwelijk lekker.
U zegt?shorty schreef: sorry daar geef ik je geen gelijk in...
dat die zo lekker klinkt heeft nix met je sierstuk te maken maar puur met de "pot"...
als je dit lelijke ding gewoon wegslijpt en er een mooi sierstuk oplast klinkt die nog steeds super en oogt het ook beter
Jij bedoeld dus dat je er financiëel niet op achteruit wil boeren.GrinX schreef:Denk niet dat iemand hem in zijn geheel wil hebben voor de prijs wat het op moet brengen.GSi Twente schreef:Kost ie in z'n geheel?
Daarom gaatie ook in onderdelen wegGSi Twente schreef:Jij bedoeld dus dat je er financiëel niet op achteruit wil boeren.GrinX schreef:Denk niet dat iemand hem in zijn geheel wil hebben voor de prijs wat het op moet brengen.GSi Twente schreef:Kost ie in z'n geheel?
Met auto's is dat normaal gesproken nog niemand gelukt.
Geloof het of niet, maar dat was wel het eerste waar ik over zat te denken.Astrid_fahrer schreef:je kunt toch nog een GSI blok in de OPC leggen?
Maar wel zonde dat ie zo weg gaat maar je hebt misschien wel gelijk dat je er op die manier meer geld aan over houd en t is natuurlijk jouw auto.
Hahaha,pluggie schreef:Klote om te horen Grinx allemaal.
Succes, nothing beats a C20XE, en anders ga ik Mondeo station rijden ofzoiets lekker functioneels.