WEER INGEBROKEN !!! GVD
dit is toch ook niet normaal meer hier in dit kloten land, laten die takken wouten eens doen waar ze voor staan en das de burger beschermen tegen dit soort ongein. van mij mogen ze de zero tolerance regels weer invoeren.
bedrading is gewoon kleur op kleur solderen vor de rest kan ik je eigenlijk nergens mee heplen helaas, heb geen astra
bedrading is gewoon kleur op kleur solderen vor de rest kan ik je eigenlijk nergens mee heplen helaas, heb geen astra
de fiets is toch zo slecht niet.........
klote rik!
zo tezien op de foto's zijn die genomen op het parkeerterrein voor het politie bureau in hoorn, dan rijdt iedergeval nog wel, heb je de bedrading van je boadcomputer toch nog gtelukkig snel weten teherstellen.
ik hoop dat de smeris de daders wel kunnen achterhalen nu want tis niet de eerste keer...
alhoewel pol. hoorn
zo tezien op de foto's zijn die genomen op het parkeerterrein voor het politie bureau in hoorn, dan rijdt iedergeval nog wel, heb je de bedrading van je boadcomputer toch nog gtelukkig snel weten teherstellen.
ik hoop dat de smeris de daders wel kunnen achterhalen nu want tis niet de eerste keer...
alhoewel pol. hoorn
LIVE IN THE FAST LANE
nou.. dat was gewoon bij mij voor de deur die fotos,
en nee hij rijd dus nog niet. :S. ik ga zometeen me auto in...
ow ja.. mocht er iemand nog een middenconsole hebben liggen .. die die vrijwillig wilt doneren, ..
en een grill whahahahah..
( oftewel precies de verkeerde timing kwa financie;n )....
en nee hij rijd dus nog niet. :S. ik ga zometeen me auto in...
ow ja.. mocht er iemand nog een middenconsole hebben liggen .. die die vrijwillig wilt doneren, ..
en een grill whahahahah..
( oftewel precies de verkeerde timing kwa financie;n )....
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
En vertel ! Ik heb nie gekeken, dan wordt ik echt gek.GSi-mon schreef:kijk vanavond even da's je goed recht pluggie, gaat over autokrassers die op camera staan als ik het goed zag in de reclame...
Vingerafdrukken zijn genomen in 2 minuten, en de daders zijn goed in de kladden gepakt door onze Poltie ! Vertel !