Dat is niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, dat noemen ze LAKS en ASOCIAAL!RedBill schreef:Mensen die niets van de Astra afweten, niets bijdragen en ook geen lid worden.
Die laatste groep mensen hebben we niet zo heel veel mee. Dit omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
GRAAG HULP AUB!!!!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
ik werd al lid na 1 dag dak mn gsi had!!
Dat doeje omdat je bij de club wilt horen als team, en omdat je uit respect die bijdrage levert. Deze kerels helpen je met problemen die vaak de dealer niet eens snapt, dus het minste watje kunt doen is beetje bijdrage leveren, en respect tonen natuurlijk...one for all, and all for one??!!!
Dat doeje omdat je bij de club wilt horen als team, en omdat je uit respect die bijdrage levert. Deze kerels helpen je met problemen die vaak de dealer niet eens snapt, dus het minste watje kunt doen is beetje bijdrage leveren, en respect tonen natuurlijk...one for all, and all for one??!!!
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Klopt, ben zelf al forumlid geworden voordat ik m'n GSi had en later, toen ik echt het nut van dit forum en de lol van de club inzag ook clublid geworden
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
I get the point, dat is mijn vraag niet....Maar wat ik mij afvraag is, waarom is er dan een forum gebruiker? dan moeten ze die dan ook uitsluiten en alleen mensen laten die echt betaald member zijn, dit is wat ik ervan vind. dan krijgen alleen DIE mensen de hulp, omdat ze dus voor betaald hebben!RedBill schreef:Tja, Melvin heeft wel een beetje gelijk Darkrider. Er zijn verschillende soorten mensen hier op het forum:
- Mensen die lid zijn omdat ze veel hebben aan de info die hier op dit forum staat.
- Mensen die lid zijn en heel veel bijdragen aan hulpvragen van mensen omdat ze de technische kennis hebben.
- Mensen die hier op het forum komen omdat ze veel van de Astra GSI afweten (ook technische kennis) en daarmee mensen kunnen helpen, maar geen lid kunnen worden omdat ze geen Astra GSI op kenteken hebben.
- Mensen die niets van de Astra afweten, niets bijdragen en ook geen lid worden.
Die laatste groep mensen hebben we niet zo heel veel mee. Dit omdat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Dat is wat Melbo bedoelt. Jij hebt een Astra GSI, je wilt geld uitsparen door ons de storing in je auto te laten oplossen, maar je wilt geen lidmaatschap van de club betalen. Dat zuigt.
groetjes
Quitters never win and Winners never quit!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Dat is omdat de drempel niet te hoog moet worden. Alle informatie op dit forum is zelfs te lezen zonder je te registreren voor dit forum. Met de zoekfunktie kun je dus zonder iets te vragen al heel veel problemen oplossen. Het heeft ook te maken met je houding. Wat bij jou nu twee keer is gebeurd, is dat je vrij ongeduldig reageert als je niet binnen een half uur antwoord krijgt. Mensen die hier komen zijn niets verplicht. Er is niemand die hier betaald krijgt. Ook het bestuur niet. Het geld wat vanuit het lidmaatschap komt is voornamelijk om de hosting te betalen van de website en dit forum, de administratiekosten (bank, kvk e.d.) en de standartikelen.DarkRider schreef:I get the point, dat is mijn vraag niet....Maar wat ik mij afvraag is, waarom is er dan een forum gebruiker? dan moeten ze die dan ook uitsluiten en alleen mensen laten die echt betaald member zijn, dit is wat ik ervan vind. dan krijgen alleen DIE mensen de hulp, omdat ze dus voor betaald hebben!
groetjes
Wat de club verwacht is dat mensen daar uit zichzelf bij nadenken en (na een keer goed geholpen te zijn), onder andere als dank voor de geboden hulp, lid worden.
Jij bent niet de enige tegen wie dit ooit gezegd is, dit is bij meer mensen gebeurd.
Kortom, we willen iedereen helpen, maar als ze veeleisend worden, zonder iets terug te doen, dan veranderd ook de houding van de meeste actieve leden hier...
Laatst gewijzigd door RedBill op 21 feb 2008 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Niet om het een of ander...
Iedereen kan en mag natuurlijk hier wat vragen... maar heb dan wel respect voor het feit dat ze tijd en moeite in jouw vraag steken.
Ik merk wel dat jij erg onbeschoft en opdringerig bent. Heb geduld voor de mensen die tijd voor je maken en je krijgt antwoord en een oplossing.
Niet bedoelt om de discussie verder op te laaien maar ik hoop dat de topic weer back to the point komt.
Iedereen kan en mag natuurlijk hier wat vragen... maar heb dan wel respect voor het feit dat ze tijd en moeite in jouw vraag steken.
Ik merk wel dat jij erg onbeschoft en opdringerig bent. Heb geduld voor de mensen die tijd voor je maken en je krijgt antwoord en een oplossing.
Niet bedoelt om de discussie verder op te laaien maar ik hoop dat de topic weer back to the point komt.
C20XE '94
Helder genoeg!RedBill schreef:Dat is omdat we drempel niet te hoog moet worden. Alle informatie op dit forum is zelfs te lezen zonder je te registreren voor dit forum. Met de zoekfunktie kun je dus zonder iets te vragen al heel veel problemen oplossen. Het heeft ook te maken met je houding. Wat bij jou nu twee keer is gebeurd, is dat je vrij ongeduldig reageert als je niet binnen een half uur antwoord krijgt. Mensen die hier komen zijn niets verplicht. Er is niemand die hier betaald krijgt. Ook het bestuur niet. Het geld wat vanuit het lidmaatschap komt is voornamelijk om de hosting te betalen van de website en dit forum, de administratiekosten (bank, kvk e.d.) en de standartikelen.DarkRider schreef:I get the point, dat is mijn vraag niet....Maar wat ik mij afvraag is, waarom is er dan een forum gebruiker? dan moeten ze die dan ook uitsluiten en alleen mensen laten die echt betaald member zijn, dit is wat ik ervan vind. dan krijgen alleen DIE mensen de hulp, omdat ze dus voor betaald hebben!
groetjes
Wat de club verwacht is dat mensen daar uit zichzelf bij nadenken en (na een keer goed geholpen te zijn), onder andere als dank voor de geboden hulp, lid worden.
Jij bent niet de enige tegen wie dit ooit gezegd is, dit is bij meer mensen gebeurd.
Kortom, we willen iedereen helpen, maar als ze veeleisend worden, zonder iets terug te doen, dan veranderd ook de houding van de meeste actieve leden hier...
Quitters never win and Winners never quit!
dat opdringing, daar heb je gelijk mee (excuses). Omdat ik gewoonweg gek op mijn auto ben en niet kan aanzien dat zoiets gebeurd (wil graag snel een oplossing voor kunnen vinden). begrijp je? maar het ERG ONBESCHOFTE deel ....begrijp niet vanwaar je dit uithaalt?!?!JW schreef:Niet om het een of ander...
Iedereen kan en mag natuurlijk hier wat vragen... maar heb dan wel respect voor het feit dat ze tijd en moeite in jouw vraag steken.
Ik merk wel dat jij erg onbeschoft en opdringerig bent. Heb geduld voor de mensen die tijd voor je maken en je krijgt antwoord en een oplossing.
Niet bedoelt om de discussie verder op te laaien maar ik hoop dat de topic weer back to the point komt.
Quitters never win and Winners never quit!
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Zo iedereen weer vriendjes dan?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Mijn antwoord: Als de brandstofpomp geen stroom krijgt kun je er voor 95% vanuit gaan dat het je relais is!Het was in een PM aan RedBill dat DarkRider schreef:Heb vandaag de brandstofpomp nagekeken en hij doet het perfect, alleen krijgt totaal geen stroom zo lijk het!
We hebben vandaag via de gaskleppenhuis snel starter gespoten en dan geprobeerd dan pakt hij het wel aan!
dus daar zit hem niet, we gaan vandaag eens de relais proberen!
haha
Succes!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Nog even een toevoeging van mijn kant: kom hier ook eens, omdat je het leuk vindt om te kijken wat anderen allemaal doen met hun auto en welke problemen voor hun opgelost worden. Misschien doe je dit op de achtergrond, maar bijna al jou posts staan in je eigen probleemtopics...dat vind ik dan op zich wel weer een beetje jammer.DarkRider schreef:Helder genoeg!
Het zou ook leuk zijn als je nog even laat weten of het inderdaad je brandstofrelais was dat het probleem veroorzaakte. Ik hoop voor je dat het probleem snel opgelost is!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
haal het stekkertje los van je benzinepomp, en zet een multimeter op de 2 puntjes van de stekkerDarkRider schreef:Roy 2.0 16v schreef:start ie wel met een spuitje startpilot / deo / remreiniger in je luchtinlaat?
ja met een startpilot slaat hij wel aan en we hebben dus gelijk gekeken of de pomp goed was, die is totaal in orde!
We gaan vandaag de relais bekijken of die het goed doet!
Want het lijkt of de pomp totaal geen stroom krijgt
dan starten, en kijken of er stroom op de stekker staat
zo nee, relais, zo ja pomp of verder in het brandstofsysteem
vervang ook eens je brandstoffilter, jouwes zou verstopt kunnen zijn als die al heeeeel lang niet is vervangen
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Kijk, das mooi! En weer een tevreden gebruiker!DarkRider schreef:jongens het is opgelost!
Inderdaad de brandstofpomp relais!
en hartelijk dank voor jullie steun en antwoorden
groetjes
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)