damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!
gsipiloot schreef:damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!
C20 XE ja mischienLaagvlieger schreef:Bij de C20XE bij 230 op de teller zat ik al aardig richting het rood wat ik me herinner.
Ik denk dat Fred meer bedoelt dat de zijne later in de begrenzer zal schieten dan een standaard C20XE. Heb jij nog de standaard computer Fred? Nee toch zeker?Laagvlieger schreef:@Fred. Dat het geen C20XE meer is maakt nix uit.
Je hebt een toerental aan de krukas. 6000 rpm is bij alle motoen hetzelfde. Verhoudingen in de bak zijn ook vast.
Dus elk toerental staat voor een snelheid.
Maar C20XE ben ik al te lang uit.
Kweet echt nie meer.
nee en vaak ook niet meer in mijn tankRellie opt werk schreef:Nee maar jij hebt ook geen 2 liter meer
Ik zat vorige zomer met 226 op teller en 6500rpm.. (C18XE met F16) Bij mij is dat net voor de begrenzer.. Maar als ik me niet vergis ligt de begrenzer bij een standaard C20XE iets verder, dus zou je nog iets verder kunnen..RedBill schreef:Ik ben wel erg benieuwd wat voor top ik kan halen met die F16 achter de C20XE. Toch binnenkort eens naar Germany
Ik heb wel eens een filmpje gezien van een franse kadett turbo, en daar ging de teller niet verder dan 254..chucky66 schreef:digi teller geeft dan 254 schommelend 256 aan
Gewoon een Quaife tandwielsetting + sperdiff erin, en je trekt de stenen uut de straat!Gr.A Motor ink. ECU der Firma VOSS, Leistung 200PS momentan (aber mit Einzeldrossel ca 230PS möglich ,allerdings nicht Bestandteil dieser Auktion), kurzes Getriebe mit geradeverzahnter 4,75er Übersetzung(V-Max 187Km/H)