Wat ik nu heb meegemaakt

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
:shock: damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?

248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

sow das serieus hard 248 wow man
Gebruikersavatar
Kakashi
forum-gebruiker
Berichten: 1245
Lid geworden op: 13 mei 2006 11:44
Locatie: Haarlem

Bericht door Kakashi »

oenatje schreef:sow das serieus hard 248 wow man
:P 8)
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

gsipiloot schreef:
chucky66 schreef:blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu
:shock: damn das echt nie normaal wat heeft dat ding dan op je teller aan 260?

248 echt km/h's das echt gruwelijk zeg!

digi teller geeft dan 254 schommelend 256 aan
ik heb het twee keer gereden in duitsland ongeveer 10 min constant en wil echt niet harder geen halve km.
tank wel die gaat echt als een speer harder als de astra!!!!!!!!!!
gok op 1:4 :lol: :lol: das dan wel weer cool.

en uitlaat geluid {149 db} gr A supersprint maakt je wel gek
kom je lekker tot rust als ik de astra heb weg gezet en in de trafic naar huis rij 8) 8)
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

Laagvlieger schreef:Bij de C20XE bij 230 op de teller zat ik al aardig richting het rood wat ik me herinner.
C20 XE ja mischien

maar dat heb ik niet helemaal meer weetje nog :!:

wat reed jij in ze 4 tegen de begrenzer??
ik 208 210 dan schakelen naar 5
net als op de bank bij rica dus daar geen lucht weerstand
maar op de weg wel en dan doet hij het zelfde dus kracht genoeg


zie filmpje in onder schrift
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Neenee.

Bij 235 op teller zat ik op 6500 rpm ofzo.

Was met oude vliegwiel.

Ben je aan het knokken met de luchtmuur.
En duurt LANG.
Maar top is begrenzer met de 'F20' sequentiele 5. Dus zoals Hans toen, die loopt echt wel de 240 uit.

Standaard al.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

@Fred. Dat het geen C20XE meer is maakt nix uit.
Je hebt een toerental aan de krukas. 6000 rpm is bij alle motoen hetzelfde. Verhoudingen in de bak zijn ook vast.
Dus elk toerental staat voor een snelheid.

Maar C20XE ben ik al te lang uit.
Kweet echt nie meer.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9321
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Laagvlieger schreef:@Fred. Dat het geen C20XE meer is maakt nix uit.
Je hebt een toerental aan de krukas. 6000 rpm is bij alle motoen hetzelfde. Verhoudingen in de bak zijn ook vast.
Dus elk toerental staat voor een snelheid.

Maar C20XE ben ik al te lang uit.
Kweet echt nie meer.
Ik denk dat Fred meer bedoelt dat de zijne later in de begrenzer zal schieten dan een standaard C20XE. Heb jij nog de standaard computer Fred? Nee toch zeker?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Neej heeft ie niet. Is zelfs geen 2 liter meer. :lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Rellie opt werk
forum-gebruiker
Berichten: 1713
Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
Locatie: In mn eigen toko

Bericht door Rellie opt werk »

Nee maar jij hebt ook geen 2 liter meer :lol:
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.

http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603

Openings tijden

Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

Rellie opt werk schreef:Nee maar jij hebt ook geen 2 liter meer :lol:
nee en vaak ook niet meer in mijn tank :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
astra 1.8
forum-gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 sep 2007 20:55
Locatie: Twente

Bericht door astra 1.8 »

Gebruikersavatar
Bartje,
forum-gebruiker
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 mar 2006 08:54
Locatie: Breda

Bericht door Bartje, »

RedBill schreef:Ik ben wel erg benieuwd wat voor top ik kan halen met die F16 achter de C20XE. Toch binnenkort eens naar Germany
Ik zat vorige zomer met 226 op teller en 6500rpm.. (C18XE met F16) Bij mij is dat net voor de begrenzer.. Maar als ik me niet vergis ligt de begrenzer bij een standaard C20XE iets verder, dus zou je nog iets verder kunnen..

Over een paar maandjes naar Oschersleben maar eens kijken wat ie doet met de F20 :D
chucky66 schreef:digi teller geeft dan 254 schommelend 256 aan
Ik heb wel eens een filmpje gezien van een franse kadett turbo, en daar ging de teller niet verder dan 254..
Maar misschien zit er dan verschil in 6 of 16 pulsen..
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Begrenzer C20XE ligt officieel volgens mij bij 7200.
Dan storttie ervoor al in hoor.
Alleen in 5 is dat dan ook je absolute top.
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Snelheid is toch niet spannend... :lol:
Gr.A Motor ink. ECU der Firma VOSS, Leistung 200PS momentan (aber mit Einzeldrossel ca 230PS möglich ,allerdings nicht Bestandteil dieser Auktion), kurzes Getriebe mit geradeverzahnter 4,75er Übersetzung(V-Max 187Km/H)
Gewoon een Quaife tandwielsetting + sperdiff erin, en je trekt de stenen uut de straat! :lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Plaats reactie