3.0 V6 part II
Dit is echt super mooi.
kwa uitlaat zou ik alleen een spiutstukje moeten hebben want zoals je al zij heb ik idd de rest van de onderdelen al voor een uitlaat (stiekem ook dezelfde kat besteld die ik toen bij jou vast had)
nou maar eens nadenken of ik me auto eerst ga laten spuiten als hij afgelast is of eerst ombouw Ik ben al wel zover dat mijn GSi van het jaar nie meer zal gaan toeren over straat. kost iets meer als begroot allemaal. je blijft leuke dingen tegen komen. (en ik blijf vernieuwen ben niet snel tevreden helaas)
kwa uitlaat zou ik alleen een spiutstukje moeten hebben want zoals je al zij heb ik idd de rest van de onderdelen al voor een uitlaat (stiekem ook dezelfde kat besteld die ik toen bij jou vast had)
nou maar eens nadenken of ik me auto eerst ga laten spuiten als hij afgelast is of eerst ombouw Ik ben al wel zover dat mijn GSi van het jaar nie meer zal gaan toeren over straat. kost iets meer als begroot allemaal. je blijft leuke dingen tegen komen. (en ik blijf vernieuwen ben niet snel tevreden helaas)
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Eigenlijk zijn de meeste taboe's betreft V6-en de wereld uit.
Onderhoudsvriendelijker, betrouwbaarder, inbouwkosten en aanschaf gunstiger, en vooral dat je ook met een V6 verder kunt gaan als enkel inbouw.
Niels vertelde me een tijd terug dat het gewicht van de motor niet eens zwaarder is als een C20LET.
Dus die blabla van te zware vooras is ook weer uit de wereld.
En wat een commentaar toen Niels een aantal jaar geleden begon over een V6 in een Astra.
Onderhoudsvriendelijker, betrouwbaarder, inbouwkosten en aanschaf gunstiger, en vooral dat je ook met een V6 verder kunt gaan als enkel inbouw.
Niels vertelde me een tijd terug dat het gewicht van de motor niet eens zwaarder is als een C20LET.
Dus die blabla van te zware vooras is ook weer uit de wereld.
En wat een commentaar toen Niels een aantal jaar geleden begon over een V6 in een Astra.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Mad Driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 08 jan 2007 21:20
- Locatie: Maastricht
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
maar met een beetje compressor win je dan met tb's en dta maar 10 pkGrinX schreef:Kan volgens mij ook nog wel een compressor op dan.Mad Driver schreef:er is echt geen einde aan de power van de gsi!!Die schreeuwt om een DTA en Throttlebodys
Compressor, TB's, DTA
vet marcel erg vet
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Hij is nog niet klaar hoor over een tijdje een goede chip op maatsnarfjuh schreef:Eindelijk is die 'klaar'
GSi Twente schreef:En wat een commentaar toen Niels een aantal jaar geleden begon over een V6 in een Astra.
Oja dat weet ik nog goed, werd compleet afgemaakt hier IK met zn grote bek en rara fantasieen, inmiddels wil half Nederland een Astra V6
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Wil nog een 5,7 liter in een Omega hangen
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00