Had ik maar een witte GSI...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
OEF mooi man!!!!
Nu nog zwarte hoogglans achterplaat
Die mistlamp die brand op je dash klopt niet. Dan heb je nog de originele Irmscher grondplaten erin.
Je moet je eigen nemen en die ombouwen.
Daar heb ik een topic voor lopen...zal even zoeken zo.
Nu nog zwarte hoogglans achterplaat
Die mistlamp die brand op je dash klopt niet. Dan heb je nog de originele Irmscher grondplaten erin.
Je moet je eigen nemen en die ombouwen.
Daar heb ik een topic voor lopen...zal even zoeken zo.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Bekend probleem, je moet ook de Laagvlieger® ombouw methode toepassen. Zie technisch archief.
Laatst gewijzigd door RedBill op 20 jan 2008 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Asjeblieft:
viewtopic.php?t=9633
Mocht je er niet uitkomen laat je maar even 2 originele grondplaten achter bij Niels dan pas ik ze zo aan voor je.
Maar denk dat je het zelf ook wel kunt.
viewtopic.php?t=9633
Mocht je er niet uitkomen laat je maar even 2 originele grondplaten achter bij Niels dan pas ik ze zo aan voor je.
Maar denk dat je het zelf ook wel kunt.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
raar, je kan duidenlijk zien dat ze aan het solderen zijn geweest op de plaat zelf, hoort dit dan zo?Laagvlieger schreef:OEF mooi man!!!!
Nu nog zwarte hoogglans achterplaat
Die mistlamp die brand op je dash klopt niet. Dan heb je nog de originele Irmscher grondplaten erin.
Je moet je eigen nemen en die ombouwen.
Daar heb ik een topic voor lopen...zal even zoeken zo.
ik zal dr even een foto van maken
thxLaagvlieger schreef:Asjeblieft:
viewtopic.php?t=9633
Mocht je er niet uitkomen laat je maar even 2 originele grondplaten achter bij Niels dan pas ik ze zo aan voor je.
Maar denk dat je het zelf ook wel kunt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Je bedoelt de "brug" die is aangebracht. Die zorgt ook voor het branden van het lampje op je dash.vizier schreef:raar, je kan duidenlijk zien dat ze aan het solderen zijn geweest op de plaat zelf, hoort dit dan zo?Laagvlieger schreef:OEF mooi man!!!!
Nu nog zwarte hoogglans achterplaat
Die mistlamp die brand op je dash klopt niet. Dan heb je nog de originele Irmscher grondplaten erin.
Je moet je eigen nemen en die ombouwen.
Daar heb ik een topic voor lopen...zal even zoeken zo.
ik zal dr even een foto van maken
Je moet de lamphouders van je originele lampen gebruiken.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Als je de originele irmscher fitting plaat gebruikt dan zit je remlicht waar vroegah je mistlicht zat
Dit heeft tot gevolg dat elke keer dat je op je rem trapt je mist achterlicht in je dash gaat branden
Als je je orginel gsi fittingplaat in de irmscher's zet, dan zit je remlicht nog op de oude plek, maar in de irmschers zit op die plek geen kleurfilter
Dus als je dan remt dan straal je wit licht uit naar achteren en dat mag niet
De Laagvlieger® ombou methode lost bijde probleemen op
Dit heeft tot gevolg dat elke keer dat je op je rem trapt je mist achterlicht in je dash gaat branden
Als je je orginel gsi fittingplaat in de irmscher's zet, dan zit je remlicht nog op de oude plek, maar in de irmschers zit op die plek geen kleurfilter
Dus als je dan remt dan straal je wit licht uit naar achteren en dat mag niet
De Laagvlieger® ombou methode lost bijde probleemen op
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Het heeft in zoverre nut dat als je "die original plätte" in Irmscher behuizing stopt je een boete van ome agent krijgt vanwege witte remlichten...Laagvlieger schreef:Nut heeft het niet. Staat gewoon goed.gurdi schreef:wat is het nut van dit allemaal om te draaien?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
- Locatie: Hilversum
vizier schreef:
Dit heeft tot gevolg dat elke keer dat je op je rem trapt je mist achterlicht in je dash gaat branden
Hebben ze bij de Opel dealer al opgelost bij mij en nu geen brandend dash lampie meer,alleen heb ik geen mistachterlicht meer maar dat was voor de ApK niet verplicht dus voor mij zit het nu prima zo
Paintverkoper in een verfzakie!!
RedBill schreef:Het heeft in zoverre nut dat als je "die original plätte" in Irmscher behuizing stopt je een boete van ome agent krijgt vanwege witte remlichten...Laagvlieger schreef:Nut heeft het niet. Staat gewoon goed.gurdi schreef:wat is het nut van dit allemaal om te draaien?
ik dacht dat ik in de laagmethode las dat je er (op de omwissel manier nog steeds) een rood bolletje in moet doen
maar is dit verschil zichtbaar dat de rem aan de binnekant zit. volges mij ziet niemand dit:P
misschien als je je normale licht naar binnen zet:P
astra heeft te lang geduurt
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Bij de Laagvlieger® methode gebruik je de originele platen maar verplaats je alsnog de remlichten van de buiten- naar de binnenkant. Dat is gewoon legaal. Wil je dan alsnog gebruik maken van een mistlamp, dan moet je daar een rood bolletje in doen omdat die anders wit licht uitstraalt.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- balkemaGSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 15 aug 2007 09:25
- Locatie: Kollum
- balkemaGSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 15 aug 2007 09:25
- Locatie: Kollum