Matt schreef:Bij ons 40 euro
Zijn toch een stelletje debielen:
http://www.youtube.com/watch?v=iBx6IjYrN1I
WHAHHAHAHAHAHA
he matt, hoeveel heb je gekregen voor dat figureren
Matt schreef:Bij ons 40 euro
Zijn toch een stelletje debielen:
http://www.youtube.com/watch?v=iBx6IjYrN1I
Nee, heb netjes een standaard luchtfilter bakkie erin liggenArmy Gsi schreef:@ mit ( ONTTOPIC )
heb je open lucht filter erop hangen???? zoja dan kan het daar door komen dat ie s'ochtends niet goed blijft draaien teveel koude lucht, misschien wel beetje Condens in het filter... ( of zeg ik nu iets stoms gewaardeerde old skool agc members )
voor de stappenmotor kan je het beste de auto opkrikken bij een C20XE ( of op een brug natuurlijk ) en dan vanaf de onderkant kan je zo bij de LFR. zit onder je inlaatlaatspruitstuk
2 slangentjes eraf:
1tje die naar de SFI loopt
1tje die naar de ....... loopt ( waar die heen loopt weet ik zo even niet )
en je moet 1 stekkertje eraf halen.
Veel te weinig blijkbaar2.nullutje schreef:Matt schreef:Bij ons 40 euro
Zijn toch een stelletje debielen:
http://www.youtube.com/watch?v=iBx6IjYrN1I
WHAHHAHAHAHAHA
he matt, hoeveel heb je gekregen voor dat figureren
Dat kan op afspraak ja.JW schreef:Als we het toch over keuren hebben.
Kan jij dit op afspraak doen Marcel? Ik ben zelf namelijk te bang dat ze de auto te hard de brug bijvoorbeeld af rijden en op die manier de hele voorbumper los trekken.
De auto is verlaagd, en sommige mensen weten daar niet mee om te gaan.
Prima, ik haal de lip er wel af en moet nog een aantal reparaties uitvoeren.Laagvlieger schreef:Dat kan op afspraak ja.JW schreef:Als we het toch over keuren hebben.
Kan jij dit op afspraak doen Marcel? Ik ben zelf namelijk te bang dat ze de auto te hard de brug bijvoorbeeld af rijden en op die manier de hele voorbumper los trekken.
De auto is verlaagd, en sommige mensen weten daar niet mee om te gaan.
Probleem is niet de verlaging. Probleem is je lip.
Erafrijden zal niet snel gebeuren, maar een beschadiging erop heb je zo.
Van de remmentestbank en de brug.
Mijn Astra is ook verlaagd en daarmee kom ikook gewoon op de brug. Alleen ik raak hem wel met de bodemplaat. Voorbumper heb ik de rubberen lip, die geeft wel mee. Polyester lip niet helaas. Ik kan mijn best doen om hem niet te beschadigen, maar garanties krijg je niet. Wie mooi wil zijn......
We hebben Koni 4 kolommers van 5 jaar oud nu en een rollenremtestbank (waar de auto dus met de wielen iets inzakt).
Dus zie maar wat je doet. We zijn in elk geval de goedkoopste.
tel nr van de zaak: 038-3314555 en mocht je afspraak willen maken even zeggen dat marcel hem dan moet keuren.
Ook niet die hydraulische cilinders die de grond uit komen met steunplaten, zoals ze in Apeldoorn bij de Dealer hebben Laag?Laagvlieger schreef:als je dat afspreekt kan dat wel.
@plug: 2 kolommer mag niet voor de apk
Hmm die 802 lampje remvloeistof is volgens mij geen afkeur. Had ik ook met me kadett gsi, en is nooit wat over gezegd. Moeilijke APK keurmeester? Ik heb nog wel een beter adresje voor je, man is niet zo moeilijk..Blitzkrieg schreef:Hmm kadett vandaag afgekeurd
304 CO waarde te hoog (het is een SEH dus geen lamba en kat) B6 op kenteken bewijs
802 lampje remvloeistof, het rode uitroep teken lampje op de check control brand.. Doorverbinden van sensor op remvloeistof reservoir?
306 accu los
701 stuurkogel hoes RV, even nieuwe erop
Maar het meest vage vind ik deze 2
602 Schokbreker LV en RV vlgs monteur zit er speling op de "stang" en bus van de schokbreker? (koni geel) Monteur had het over een missend busje aan beide zijde ofzo.
In principe kleine puntjes alleen die laatse zit ik wel mee
Maar heb Gerrit gsi net gesproken over de tel die had hier wel een oplossing voor
ik ga nooit voor apk naar de dealer
altijd hoge kosten