nieuwe voorruit
nieuwe voorruit
waar kun je goedkoop neiuw raam erin laten zetten?
mijne komt waarschijnlijk niet door apk.
zit niet in het zicht maar zit een mini vertakking in..
astra heeft te lang geduurt
Re: nieuwe voorruit
laat het eerst even goed nakijken door iemand die er verstand van heeft, want de auto van me pa heeft ook een barst in het raam met vertakking.gurdi schreef:waar kun je goedkoop neiuw raam erin laten zetten?
maar hij komt er nu al 3 jaar mee door de keuring, omdat de vertakking niet in het directe of indirecte zichtveld zit, maar in het randvlak.
(ik geloof dat het op de rdw site staat uitgelegt hoe je kunt kijken wat direct indirect en randvlak is van je voorruit)
als je naar een glazenzetter gaat, zal die al snel zeggen dat het afkeur is om je een nieuwe ruit te kunnen aansmeren.
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
Bullshit. GSi is speciale Astra F getinte voorruit. Wel rekent carglass nog vergoeding eigen risico wat niet hoeft.Trompie schreef:Carglass is filterdun glas
En in gezichtsveld OF vertakking = nieuw raam. PUNT.
Glasverzekering is het GRATIES als je goede toko maar uitzoekt.
Bv v/d Moosdijk Veldhoven.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik moet ook nog een keer een nieuw voorruitje laten zetten, en daar ga ik mooi mijn verzekering voor misbruiken. Ik heb al sinds de aanschaf van mijn wagen een paar scheurtjes linksbovenin mijn voorruit zitten.
Binnenkort even bij de verzekering vragen of ik zonder verlies van no-claim de ruit bij de dealer kan laten vervangen, of dat dat ergens anders moet.
Binnenkort even bij de verzekering vragen of ik zonder verlies van no-claim de ruit bij de dealer kan laten vervangen, of dat dat ergens anders moet.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Maar het is toch waar dat die ruiten van mindere kwaliteit zijn, oke flinterdun is een beetje overdrevenpluggie schreef:Bullshit. GSi is speciale Astra F getinte voorruit. Wel rekent carglass nog vergoeding eigen risico wat niet hoeft.Trompie schreef:Carglass is filterdun glas
En in gezichtsveld OF vertakking = nieuw raam. PUNT.
Glasverzekering is het GRATIES als je goede toko maar uitzoekt.
Bv v/d Moosdijk Veldhoven.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Ik rijd nu ook al 3 jaar met een carglass ruit maar ben dr niet echt over te spreken... de zonneband kostte extra en had een compleet andere radius als de originele dus hij loopt nu nog krommer als de bovenkant van t raam. En dus ziet t dr niet uit!
Verder valt me altijd op dat wanneer t echt goed vroor ik zelfs aan de binnenkant ijs heb zitten op de voorruit. Dit was bij de andere totaal niet zo
Verder valt me altijd op dat wanneer t echt goed vroor ik zelfs aan de binnenkant ijs heb zitten op de voorruit. Dit was bij de andere totaal niet zo
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!