Schijf dikte
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Schijf dikte
even intrend van de apk te blijven hahha.
Wat is de minimale dikte van de schijf voor de apk? want hoor dat het per auto verschild? en hoe kun je zien dat de remslangen nog goed zijn? en hoe kun je de CO meten? En wat zijn nog meer aandachts punten van de apk? dan kan ik het een beetje nalopen om afkeur te verkomen de eerste keer
Mijn dank is groot!
Wat is de minimale dikte van de schijf voor de apk? want hoor dat het per auto verschild? en hoe kun je zien dat de remslangen nog goed zijn? en hoe kun je de CO meten? En wat zijn nog meer aandachts punten van de apk? dan kan ik het een beetje nalopen om afkeur te verkomen de eerste keer
Mijn dank is groot!
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Download de APK regelgeving van de rdw site.
Heb je genoeg leesvoer voor de komende dagen.
Minimale dikte weet je niet. Als het erg dun is is het een adviespunt.
Remslangen, kijken op droogtescheurtjes, roest onder die rubberen verdikking zeg maar (komt vaak voor).
CO meet je met een CO meter.
Maar als je zorgt dat je auto in goede staat van onderhoud is dan hoef je je geen zorgen te maken voor de apk.
Heb je genoeg leesvoer voor de komende dagen.
Minimale dikte weet je niet. Als het erg dun is is het een adviespunt.
Remslangen, kijken op droogtescheurtjes, roest onder die rubberen verdikking zeg maar (komt vaak voor).
CO meet je met een CO meter.
Maar als je zorgt dat je auto in goede staat van onderhoud is dan hoef je je geen zorgen te maken voor de apk.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
pdf openen duurt soms iets langer
Anders heb je geen ondersteuning hiervoor is Acrobat Reader (of een dergelijk programma) voor nodig. Dit is hier gratis te downloaden. Dit staat er overigens ook bij op de rdw site
Anders heb je geen ondersteuning hiervoor is Acrobat Reader (of een dergelijk programma) voor nodig. Dit is hier gratis te downloaden. Dit staat er overigens ook bij op de rdw site
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Ik denk dat het de c20ne schijven zijn die jij bedoelt bart?Bart(astra) schreef:Als je 256 schijven hebt, is de dikte 24mm nieuw en mogen ze tot 21mm blijven zitten...
en hoe kan ik die het beste meten? schuifmaat?
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
Ja kan met schuifmaat, maar dan moet je even aan beide kanten een boortje van bv 5mm leggen en straks de diktes daarvan eraf halen, ivm de rand die waarschijnlijk aan je schijf zit nu.Theo Gsi schreef:Ik denk dat het de c20ne schijven zijn die jij bedoelt bart?Bart(astra) schreef:Als je 256 schijven hebt, is de dikte 24mm nieuw en mogen ze tot 21mm blijven zitten...
en hoe kan ik die het beste meten? schuifmaat?
-
- Moderator
Dat ligt aan de instellingen van je browsergurdi schreef:jah maar dat heb ik wel
maar gat ie ook echt een bestand downloaden ??
kan iemand mij dan dit bestand sturen?
maar mailen kan ook, laat maar een email adres weten
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Rechtermuisknop save-as.gurdi schreef:helaas als ik op de link klik opent hij deze niet..
Zoek je een goede browser, een goede en fijne en graties:
http://www.opera.com/
TIP
-
- Moderator
Zal van je eigen voorkeur afhangen denk. Ik ben erg blij met m'n firefoxpluggie schreef:Zoek je een goede browser, een goede en fijne en graties:
http://www.opera.com/
Maar zolang het al geen internet explorer is, ben je al een heel eind op de goede weg
sorry dat ik offtopic ging ..
maar fire fox werkt bij mij niet en opera kan ik hem ook niet mee openen maja maakt verder niet uit..
staat er iets over de schijfdikte in idd..
zou dat per grote van je schijf gaan , omdat zo een grote misschien minder slijt
of gewoon voor elke schijf zelfde dikte?
maar fire fox werkt bij mij niet en opera kan ik hem ook niet mee openen maja maakt verder niet uit..
zou dat per grote van je schijf gaan , omdat zo een grote misschien minder slijt
astra heeft te lang geduurt
- Bart(astra)
- Moderator
Verschillende schijven verschillende diktesgurdi schreef:sorry dat ik offtopic ging ..
Hier werkt firefox ook goed!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: