Het is weer zover.......
Het is weer zover.......
Nadat ze vorig jaar een poging hadden gedaan mijn stootstrippen te pikken (wat half gelukt was), was het nu de beurt aan mijn dak spoiler.
Zie resultaat hieronder.
Totaal nutteloos dus. Deel van de spoiler heb ik helaas niet meer kunnen vinden..
Ergste was nog dat je gewoon zag hoe ze hadden geprobeerd de spoiler eraf te halen. Voetstap op de bumper, op de achterspoiler en nog wat op het dak.
Zo gaat de lol van een beetje leuke auto te hebben er wel van af....
Iemand trouwens ideeen om de rest van de spoiler er netjes af te krijgen? Zitten alleen met kit vast. (wel goeie kit trouwens merk ik nu )
Zie resultaat hieronder.
Totaal nutteloos dus. Deel van de spoiler heb ik helaas niet meer kunnen vinden..
Ergste was nog dat je gewoon zag hoe ze hadden geprobeerd de spoiler eraf te halen. Voetstap op de bumper, op de achterspoiler en nog wat op het dak.
Zo gaat de lol van een beetje leuke auto te hebben er wel van af....
Iemand trouwens ideeen om de rest van de spoiler er netjes af te krijgen? Zitten alleen met kit vast. (wel goeie kit trouwens merk ik nu )
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Wat stelletje zielige gasten!!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
hufters, gewoon vernieling. ik zou je auto maar wat beter in de gaten houden en misschien wel all-risk verzekeren... Kost misschien wel wat meer, maar je hebt wel wat meer zekerheid (gelijk compleet laten spuiten e.d. bij lakschade ).
Maar dit blijft mooi klote.
Maar dit blijft mooi klote.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,